2015-09-12, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
Dom har följt bokenfrån samhöllen , inte mer än så, behöver inte hylla polisen, dom har topsat 800 pers i desperation

Det är inte i desperation utan bra polisarbete, denne MGM hade man hittat förr eller senare, nu blev det förr utan att ta datum i åtanke.

En tok som nu media får till att vara just en tok men polisen kan inte bygga sitt antagande på tok, fast det nu blev en tok..

Skilj avskrädet från samhället så är vi kvitt token.. denna iaf.
Citera
2015-09-12, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythiae
Eller så tycker han det är skönt att han äntligen kommer få prata med någon om sina fantasier och eventuellt få hjälp. Inte bära på tankarna ensam. Och att han nu kommer hindras från att göra illa någon igen.
Vi vet inte. Det hela beror på hur hans störning ser ut.
Om han är någorlunda `klar` så gissar jag på att han tänker en del på sina föräldrar nu. Vad de han bryr sig om tänker om honom. Kanske skam inför dom.

tror nog han saknar sin dator ialafall och det hade nog varit behagligare att få prata med nån som en fri man istället för på häktet
Citera
2015-09-12, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Beror på om han har någon psykisk störning eller inte. En del gärningsmän bryter ihop efter ett tag när dom har åkt fast och börjar inse vad dom har gjort. Har han någon störning, så bryr han sig inte.

även psykisk sjuka vill inte gjärna vara inlåsta med tvång och så databeroende som han var så kan det nog vara tungt att vara sysslolös nu
Citera
2015-09-12, 01:25
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcantario
GW Persson är en äventyrlig meteorolog som slänger ur sig uttalanden, en opportunist som ibland får mer rätt än fel i sin instant-expert-roll: "GW är rätt säker på hur 19-åringen kommer att uppträda och agera i förhören framöver.
– Han kommer att vara som en öppen bok."

Vi tackar för förutsägelsen.

Tror du på riktigt att GW ringer upp tidningarna för att uttala sig om såna här saker?

Nej, förstås inte, det är tidningarna som ringer honom stup i kvarten. Sluta slänga skit på GW, han är kriminolog och kändis, det ter sig naturligt att kvällspressen ringer upp honom.
Citera
2015-09-12, 01:26
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AAA1
Här är en karta med både hans bostad samt brottsplatsen synliga. Det borde vara åtminstone två olika celler om man rör sig mellan dessa två punkter.

(FB) Upplands Väsby 2015-08-05: Ida Johansson mördad vid motionsspår, GM gripen

Edit: Suck, länken till tinypick fungerar inte när jag trycker på den men jag kan öppna den i orginalinlägget. Det är inlägg #5226 som har länken i sig. Windows 10 har gjort så att alla mina länkningsförsök fuckas.

Du har ju stenkoll!

Det bör ligga inom samma cell, men jag ska skicka vidare frågan till ett mast-proffs som jag känner.
Citera
2015-09-12, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shatefak
Orkar inte läsa hela tråden, men har folk kommit fram till vem han är? alltså, namn och bild?

Någon som vet hur hon dödades?

Enligt denna tråden mördades hon av en tjock, ful , mobbad ,rödhårig tillbakadragen svensk-finsk 19 åring som hade aspergers, 2 hundar , en mamma som beteede sig som en 15 åring, en pappa som inte fanns där, och han saknar tydligen sin data . Peace

Edit. Han gillar sodoku och modellflygplan också
Citera
2015-09-12, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsfan
även psykisk sjuka vill inte gjärna vara inlåsta med tvång och så databeroende som han var så kan det nog vara tungt att vara sysslolös nu

Fast vi vet väl inte om han var databeroende ? Det är är antaganden baserade på spekulationerna om att han har diagnos på autismspektrat.
Han kanske spenderade sin tid med att lösa sudoku, hitta på rim, bygga modellflygplan, läsa om ekonomisk historia eller något annat roligt.
Citera
2015-09-12, 01:28
Medlem
Siegsacks avatar
Det här mobboffret skulle tilldömas dödsstraff på direkten. Finns inga andra alternativ.

Patetiskt av er som sitter och anklagar mobbarna för det som hänt. Finns ingen anledning att mörda en oskyldig svenska för att man varit mobbad som yngre. Sök hjälp istället för i helvete, fetto.
Citera
2015-09-12, 01:32
Medlem
TheHmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
När en person med invandrarursprung mördar: "haha visste det jävla blatte hahahah mena idiot låg inteligent apa". När en etnisk svensk mördar: "Något har gått fel inom psykiatrin. Han måste ha mått dåligt, haft sömnproblem osv. Alla kan leva sig in i hur det är att vara ensam och kåt."

Det handlar, som i typ alla mordfall, om en djupt störd människa som ska sitta bakom lås och bom.

Det är just så det är... Blattar ser ofta vita tjejer som annat än människor... Det är deras kultur att se utomstående så. Men här... Här har vi en vit man med psykiska problem... Inte en trasig värdegrund och kvinnosyn tsm med en låg respekt för vita människor.
Citera
2015-09-12, 01:34
Medlem
att komma fram till orsaken att någon har skadat någon annan pga av ena parten har suttit för mycket framför datorn.

Nya sverige!

klart som fan att vi lever i en ny värld och att vi uppskattar det nya!

judarnas kamp i lägrerna, ungdomens kamp för senaste iphone.

same same sa samen
Citera
2015-09-12, 01:40
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Du har ju stenkoll!

Det bör ligga inom samma cell, men jag ska skicka vidare frågan till ett mast-proffs som jag känner.

Jag tror inte på samma cell. Mordplatsen befinner sig ju på andra sidan höjden än hans boende. Hans boende har säkert kontakt med någon mer central mast i Väsby.
Citera
2015-09-12, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegsack
Det här mobboffret skulle tilldömas dödsstraff på direkten. Finns inga andra alternativ.

Patetiskt av er som sitter och anklagar mobbarna för det som hänt. Finns ingen anledning att mörda en oskyldig svenska för att man varit mobbad som yngre. Sök hjälp istället för i helvete, fetto.

Du verkar vara en riktig liten sadist du!!!!..Vad bryr du dig om Ida egentligen..inte ett jävla dugg!!....att oskyldiga barn blir plågade av andra sadistiska barn och sedan mår dåligt resten av livet, det skiter du i..du är väl en elak jävel själv.. men om dom barn som blir plågade som barn själva råkar ha känslokalla drag...så kan det bara gå åt helvete...den ilskan tas ut på helt oskyldiga människor i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in