Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Vet inte.
Så här ser fakta ut.
Jöberger förtidspensioneras 93 pga elallergi/trött
2001 släpper hon en bok
Om hon gick i ålderspension vid 65 så blir det 2009
2010 ger hon ut ny bok och börjar skriva söndagskrönikor i Snaphanen
Två böcker till utkommer de följande åren
Jag kan ha fel i årtal för ålderspension, då faller mina argument.
Finner det bara lite märkligt att hon blir så produktiv ganska exakt när hon inte längre "behöver" vara sjuk?
Finner det också otroligt att hon går från att inte skriva alls till att få ett krönikörgig bara så där, hon måste ha varit aktiv innan innan 2010.
Elller förresten, det behöver hon inte men det känns sannolikt.
Där, det är vad jag har att säga. Men jag kan ha fel, är mest en spaning.
Så detta tillåts alltså en journalist att göra medan
en mamma som fått sin dotter sexualmördad mister 25% av då bara sin tillfälliga sjukskrivning?
http://unvis.it/www.aftonbladet.se/n...cle12026617.ab
En strålkärring sitter alltså på den makten att hon får full sjukpension grundad då på en rad av hittepåsjukdomar medan en annan kärring och som fått sin 9- åriga dotter sexualmördad, detta alltså då på riktigt, inte endast mister en del utav sin blott sjukpeng utan har inte ens därmed heller rätten till denna förtida sjukpension?
Det gäller alltså här att positionera sig på pass inom makteliten här i samhället att man lyckas komma undan med det mesta?
Englas mamma Carina skrev sin bok 2009, Julia/ Barbro skrev sin andra bok året efter, närmare bestämt år 2010.
(detta sjuka maktstyre är nu inte något nytt, men tål tydligen att upprepas:
https://www.youtube.com/watch?v=A_dJNzDo8SQ).
Och produktiv var/ är ändå hon Englas mamma Carina. Egen företagare och allt.
Nej, jag går inte i Expressens här fälla såtillvida att jag går med på att sänka en kollega till då denna makteliten.
Nej, utan jag vill här och härmed sänka hela denna jävla makteliten och som då Expressen självt här är en MYCKET stor del utav.
Vakna upp gott folk och se hur makteliten med då t. ex Media här i spetsen gör med er och oss alla.
Sluta således att fortsatt gå i fällor här och därmed att slå undan benen på er själva.