2015-09-04, 17:59
Medlem
vanarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiKike
Någon som fortfarande inte tror på att Systemet åsiktsregistrerar dig?

De enda mångkulturella stater som fungerar är och förblir brutala polisstater där dissidenter förföljs och hängs ut.

Expressen och dess gelikar kan brinna i helvetet!
"Systemet"=Bonnier

Det är bara Bonnier som ägnar sig åt åsiktsregistrering och uthängningar av de här arten. Det är bara Bonnier som tar sig rätten att ställa meningsmotståndare "till svars".

Det är ett oerhört allvarligt hot mot demokratin när privata aktörer såsom Bonnier bygger upp dataregister över personer och företag, samarbetar med underrättelsetjänstlika nätverk (vänsterkriminella Researchgruppen/AFA Dokumentation som själva kallar sig "Stasi 2.0") och sedan låter sina tidningar använda informationen för att söka upp och suggestivt hota meningsmotståndare till tystnad. Bonnier har med sina tidningar DN och Expressen gått ett steg för långt. Det är dags att utreda och kväsa Bonniers försök att inte bara kontrollera agenda och politisk debatt utan även bygga upp en stat i staten. SÄPO hade fel, vänsterextremister och islamister utgör inte det största hotet mot demokratin - det gör Bonnier.
Citera
2015-09-04, 17:59
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerone
Tror du hon fick betalt för sina krönikor på Snaphanen ? Då är du nog ute och cyklar ordenligt.

Har du begärt att få ta del av hennes deklarationer än.
du verkar väldigt fixerad vid hennes inkomster , berätta istället vad hon har gjort
som är olagligt .

Känns mest bara som att hon kunde ha jobbat. Skrivandet verkar funkat, hon var faktiskt inte lantbrukare innan.
Citera
2015-09-04, 18:02
Medlem
Autochthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Vem är människan? Offentlig eller vanlig svensson? För det vore ju fascinerande om vi hänger ut privatpersoner som sedan hånas av kändisar och andra för deras bidragsberoende.

http://i61.tinypic.com/2hye4vl.jpg

Den skojfriske apan citeras i regimtrogen media, t.ex.:
"Även signaturen SirPrankmonkey, som är en flitig kommentator av medienyheter, var kritisk:
'Gillar hur Thomas Mattsson inte skäms för att använda ett bombattentat för att sälja sin nya tv-satsning', skriver han på Twitter."
[ dagensmedia /nyheter/print/dagspress/article3677034.ece ]

"Annars var nog Prankmonkey den som lyckades sammafatta spektaklet bäst:"
[ sverigesradio /sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=5906719 ]

Så det här är lite av en "makthavare", kan man säga. Vad som bör ske är uppenbart. "Demokratin mår bäst så."
Citera
2015-09-04, 18:02
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Gör du? Du har just redogjort för Julias pensionering, utan att överhuvudtaget veta ett enda skit.. Något som du för övrigt inte har en enda aning om är väl sjukdomsbilder och speciellt multidito. Du tror att det är så men du vet inte, eller hur? Exempelvis, vet du vilken hjärtsjukdom hon har och när hon fick det? Kan du något om åldrandets hjärtsjukdomar? Kan det inte möjligtvis vara så att hennes allmäntillstånd, av mentala eller andra orsaker, påverkade hennes hjärtsjukdom negativt och hemmiljö var bästa "boten"? Fakta och du? My ass!

Jag skrev att jag inte vet allt, jag är öppen med det. Läs mina inlägg idag. Sluta vara så jävla arg.

Vad är fel i min spaning utifrån vad vi vet?
Senast redigerad av Dofterna 2015-09-04 kl. 18:06.
Citera
2015-09-04, 18:07
Medlem
Claude-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Bra, då är inte snubbarna i Södertälje i rullstol som lyfter bidrag och dansar electric boogie på kvällarna heller nåt att gnälla över.
Sakfrågan? Fråga: vad är det för het sak som gör min spak rak?
Svar: Göbergers penna

Du insinuerar alltså att hon har fuskat till sig förtidspension? Har du något belägg för att så är fallet?
Citera
2015-09-04, 18:09
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claude-M
Du insinuerar alltså att hon har fuskat till sig förtidspension? Har du något belägg för att så är fallet?

Belägg och belägg, jag har min spaning. Läs den, orkar faen inte posta allt fyra ggr.
Läs den och svara på den.
Citera
2015-09-04, 18:12
Medlem
StigAllans avatar
Nu när Bonniertidningen Expressen klargjort att om någon har ett handikapp eller sjukdomstillstånd så är det inte OK att ha en politisk åsikt.
Vi har sett ända sedan SD dök upp att det har klankats på sjukskrivna och förtidspensionärer som har sympatier för partiet.

När börjar personen tappa förmågan att förstå och intressera sig för politik enligt Expressen?
En blånagel?
Eller krävs det en trafikolycka så vederbörande hamnar i rullstol?

Har Mattson gjort upp en lista för vilka sjukdomar som man blir tillåtet villebråd för att anses som mindre vetande?
Finns det fler saker som diskvalificerar människor med förståndet kvar från att få ha en politisk åsikt och dessutom sprida den?
Grundskola?
Eller måste man ha gått gymnasiet?
Kanske till och med högskolestudier?
Citera
2015-09-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gdanzigsk
http://wwwb.aftonbladet.se/nyheter/9...inrikes56.html
Hittade inget bättre än det här om man inte vill gå in på högersidor.
Kanske var det äkta nazister som poserade framför Pascalidous dörr men att en reporter från Aftonbladet medverkade med nazisterna verkar vara bevisat.

ETC kan knappast falla under kategorin "höger": http://www.josefsson.net/arkiv/etc599-abaffaren.pdf
Citera
2015-09-04, 18:14
Medlem
duqus avatar
Anders Andarve påstår sig ha en lista som han kan maila över till intresserade, på vilka reportrar som just nu är här inne i denna tråd och skriver skit och lögner om JC. Som om inte detta var tillräckligt skruvat har nu Karin Olsson (Expressen) precis erkänt att Expressen tillfakto raderade artikeln av Ulf Nilsson från 2010 där han höjde JC till skyarna.

Anledningen till raderingen var: - Vi är inget arkiv.....
Sen ljuger hon helt öppet i att raderingen ska ha skett innan publiceringen av JC:s identitet, flera här såg hur detta skedde timmarna EFTER publiceringen. Här är Karins utspel:
http://www.resume.se/nyheter/artikla...lsons-kronika/

Det är samma Karin som tidigare vände sig till världspressen och påstod att Wikileaks skulle ha kartlagt journalister, sen ändrade dom innehållet i en del artiklar i efterhand. Eftersom Karin anser det o.k att skriva om JC:s hälsa, kan vi ju skriva skit om hennes unge med hjärtproblem eller hennes underliv efter födseln, om vi nu ska sänka oss till Karins nivå, men det blir nog t.om svårt för Flashback att sjunka så lågt.
Senast redigerad av duqu 2015-09-04 kl. 18:18.
Citera
2015-09-04, 18:17
Medlem
Autochthons avatar
Citat:
Belägg och belägg, jag har min spaning. Läs den, orkar faen inte posta allt fyra ggr.
Läs den och svara på den.

Hur var det med det där du skrev om i tvillingtråden?

Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Citat:
Skiter väl i om Göberger är handikappad nu. Frågan är om hon kunnat skriva krönikor för Dalarnas Tidning, Hus & Hem, Vovvenytt och Horse & Hound åren 93 till 2008ish?

Tror du att de tidningarna betalar ut svarta pengar eller? För försäkringskassan får såklart reda på alla vita löneutbetalningar, så du behöver knappast "oroa" dig om hon brutit mot några regler...
Citera
2015-09-04, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorSlusk
Förstår jag dig och fria tiders artikel rätt?

Mycket djävla underligt har man hört på flashback, och jag har fått reda på mycket om mig själv som jag inte viste, men att jag skriver artiklar på 'fria tider' om BJ, det tar nog priset.
Citera
2015-09-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Nu när Bonniertidningen Expressen klargjort att om någon har ett handikapp eller sjukdomstillstånd så är det inte OK att ha en politisk åsikt.

Det var underligt. Var har dom gjort det? Länka!

Eller var det så att du luger på friskt? Att du tror din position är chanslös om folk känner till sanningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in