Flashback bygger pepparkakshus!
2015-08-30, 00:21
Medlem
--1--s avatar
youuu har tagit 7.5mg x 2 vill känna nån gläje sen somna skönt gärna lite hallisar men e de lugnt me 2 till? tack
Citera
2015-08-30, 00:23
Medlem
--1--s avatar
villken ängd bilr endbart imovan riktigt farlig inget annnat bara inova 7,5mg
Citera
2015-08-30, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av --1--
ingen som vet för vill fylllka på, blir tött på denna fittiga värld,, vill undvika minnesluckr... så kanske 7st? och till er som säger säk eller nått.... nä det orkar jag ine är så jävla less på allt.

Hörru, jag tror du mår tillräckligt bra att du inte behöver ta nå fler.
Inget "farligt" kommer hända om du tar fler tabletter, men slöseri på tabletter.
Senast redigerad av eisapeitte 2015-08-30 kl. 01:02.
Citera
2015-08-30, 00:57
Medlem
--1--s avatar
kruxet e att jag är så jävla fittig arg /vet knappt varför) så vill tycka i mig mer känns bra då.. men kanske inre snubbla över den hårfina kantet. men 2till sammanlagt 4 e la lung. suger så att man är aspberger så jävla fittigt. man är fan speciel, inga kompisar ingen vill bli kompis... och skulle de hända. hade sjuka jag alldrig litat på tro han är ute efter mig eller nått.... så ne får fan bli ett jäng till... Kan tillägga jag är gjordenb dåligaste far men nu tycker alla fittor att jag tycker synd om mig, och där har de en poäng. men skiter fa n jag i jävlar fan.... men allt kunde va så med.... ne he hämta mer och förhoppning få upp humöret.
Citera
2015-08-30, 01:03
Bannlyst
Citat:
kruxet e att jag är så jävla fittig arg /vet knappt varför) så vill tycka i mig mer känns bra då.. men kanske inre snubbla över den hårfina kantet. men 2till sammanlagt 4 e la lung. suger så att man är aspberger så jävla fittigt. man är fan speciel, inga kompisar ingen vill bli kompis... och skulle de hända. hade sjuka jag alldrig litat på tro han är ute efter mig eller nått.... så ne får fan bli ett jäng till... Kan tillägga jag är gjordenb dåligaste far men nu tycker alla fittor att jag tycker synd om mig, och där har de en poäng. men skiter fa n jag i jävlar fan.... men allt kunde va så med.... ne he hämta mer och förhoppning få upp humöret.

Om du mår dåligt, försök istället må bra när du nu drogar ner dig... försök må bra och gör nåt kul istället. Ta inte fler tabletter, du kommer bara må sämre imorgon.
Citera
2015-08-30, 01:25
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:

Håller med eisapette, ta inte fler. Det verkar logiskt att ta fler när du är påverkad men du kommer ångra dig imorgon om du tar för många!
Citera
2015-08-30, 01:37
Medlem
--1--s avatar
Har typ inte hänt så mycjet än, lite slö och. och fokuserar jag blicketn så kan de svaja lite. suck jajaj
Citera
2015-08-30, 01:46
Bannlyst
Citat:
Har typ inte hänt så mycjet än, lite slö och. och fokuserar jag blicketn så kan de svaja lite. suck jajaj

Ja, det brukar bli så när man överdoserar.
Citera
2015-08-30, 01:47
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:

Brukar låta så ja. Det sjukaste med z-analoger är att allt ter sig logiskt, även om allt är fullkomligt ologiskt.
Citera
2015-08-30, 03:35
Medlem
MoveToTheBeats avatar
Har faktiskt en fråga i detta subforum.

Tidigare så började jag ta imovane 7.5mg till natten, hade två viktiga personer i mitt liv som gick bort på kort tid, så imovane blev det för att kunna få någon sömn. Tog det dagligen i cirka 2 år, då jag märkte att det inte hjälpte som tidigare, så ökade jag till 2 tabletter. Nu kommer frågan för jag lade av att äta dom dels för att jag ville kunna sova utan tablett, dessutom fick jag sån skitsmak i munnen hela dan efter. Metallisk typ av smak.
Frågan är nu: Om det har gått lång tid sen man har slutat med imovane, och sedan behöver den igen, har toleransen gått ner till normal nivå igen då?
Citera
2015-08-30, 23:44
Medlem
Tog Imovane rektalt i fredags, endast 7,5 gav fan så mycket bättre effekt än oralt. Intressant är att jag under den dagen även käkat 1mg Xanor och 15mg Imovane kvällen innan, vilket brukar ge mig betydligt sämre effekt, men icke rektalt. Nu var jag också nervös när jag genomförde detta, och detta kan ju också påverka den ångestdämpande effekten. Ska testa nästa helg på tom mage(nog bäst så va? )

Vad händer egentligen när man tar de rektalt, varför får man bättre och snabbare effekt än oralt? Ökar toleransen fortare? Hur vet jag att all imovane(löste så gott det gick i ljummet/varmt vatten) sugits upp i kroppen? Om det nu var några bitar av imovane kvar, smälter detta som i munnen eller försvinner av sig självt, vill ju inte gå runt med massa oupplösta imovane bitar.
Citera
2015-08-31, 01:08
Medlem
DoYouBleeds avatar
Är det HELT värdelöst att snorta zopiklon?
Har massor så bryr mig inte om något går till spillo.
Tycker bara det är väldigt festligt att snorta saker, hela proceduren osv. Vet att oralt är mer effektivt men går det öht att snorta bara för man tycker det är kul? Vill såklart få någon effekt av det men tycker om när det kittlas i snoken någon som kan svara på detta? Kan det kicka fortare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in