2015-01-17, 23:06
Medlem
jazzmusik999s avatar
Stilnoct är ändå relativt starka, för mig att imovane är lite klenare än stilnoct, kan ha väldigt fel.hehe. Lär ju ändå hända något med kroppen på 30 -35 mg och på det en flaska rött sen en holk. Det borde väl sluta med små söta hallisar??? 🙊🙉🙈
Citera
2015-01-18, 08:23
Medlem
bennes avatar
Tja, vi är två st som varit vakna på tjack i 3 dygn (2nätter) och endast har en 10mgare stilnoct till hands, en av oss har lite småhallisar men en av oss mår ganska bra och har inte fått några hallisar alls.
Är det värt att dela den på två? Kommer det hjälpa hjärtat att slå lite långsammare och göra atn lite mildare, eller är det bättre att den av oss som inte har hallisar tar hela pillret för att inte riskera att hallisarna blir för mycket? Han med hallisar har dessutom ingen erfarenhet av z-analoger innan.
Kommer inte ihåg doseringen riktigt på stilnoct. Ingen av oss har ätit särskilt mycket, mest druckit vatten och alkohol.
Tack
Senast redigerad av benne 2015-01-18 kl. 08:26.
Citera
2015-01-18, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av benne
Tja, vi är två st som varit vakna på tjack i 3 dygn (2nätter) och endast har en 10mgare stilnoct till hands, en av oss har lite småhallisar men en av oss mår ganska bra och har inte fått några hallisar alls.
Är det värt att dela den på två? Kommer det hjälpa hjärtat att slå lite långsammare och göra atn lite mildare, eller är det bättre att den av oss som inte har hallisar tar hela pillret för att inte riskera att hallisarna blir för mycket? Han med hallisar har dessutom ingen erfarenhet av z-analoger innan.
Kommer inte ihåg doseringen riktigt på stilnoct. Ingen av oss har ätit särskilt mycket, mest druckit vatten och alkohol.
Tack

Jag hade delat hursom kan ju vara betryggande för båda.
Citera
2015-01-18, 12:08
Medlem
bennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Jag hade delat hursom kan ju vara betryggande för båda.

Redan gjort, kan säga att det var en alldeles för liten dos
Citera
2015-01-18, 20:08
Medlem
Bara jag som blir ångestdämpad, vilket i sin tur leder till att jag blir energisk, pigg, dock lite omdömeslös (för öppen) för att sedan efter 2-3h tom och apatisk i skallen, av imovane?

Berättade detta för min läkare som sa att han aldrig har hört om någon som får energi av imovane.

Han har arbetat inom psykiatrin i 27 år.
Citera
2015-01-18, 20:44
Medlem
Deftoneds avatar
En polare drog i sig 4st 7.5or direkt efter middagen. gått nu en 1 tim och inte hänt mycket alls. så han drog i sig 6st till, gått 40 minuter efter dom sista. Kan påslagen förlängas mycket? Kan han bli skitveck när som helst?

Kan tillägga att han inte har nån speciell tolerans. ätit 1 ikto idag och 2 i helgen. Innan dess ingenting på över 3 månader.

tacksam för svar. Vill han ska bli lite skön fan! haha
Citera
2015-01-18, 20:49
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deftoned
En polare drog i sig 4st 7.5or direkt efter middagen. gått nu en 1 tim och inte hänt mycket alls. så han drog i sig 6st till, gått 40 minuter efter dom sista. Kan påslagen förlängas mycket? Kan han bli skitveck när som helst?

Kan tillägga att han inte har nån speciell tolerans. ätit 1 ikto idag och 2 i helgen. Innan dess ingenting på över 3 månader.

En vanlig effekt är att man inte märker ett skit,snart börjar minnesluckan
Citera
2015-01-18, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aoki
Bara jag som blir ångestdämpad, vilket i sin tur leder till att jag blir energisk, pigg, dock lite omdömeslös (för öppen) för att sedan efter 2-3h tom och apatisk i skallen, av imovane?

Berättade detta för min läkare som sa att han aldrig har hört om någon som får energi av imovane.

Han har arbetat inom psykiatrin i 27 år.

Nej, det är inte bara du som blir ångestdämpad. Det är många som tar det på morgonenn istället. Zopiklon kan användas till i princip allt. Tar det när jag vaknar eller behöver det under dagen och jag vet att det håller i sig i ca 5 timmar innan halveringstiden börjar. De brukar dock fortfarande vara lugnt även fast man nu har halva effekten av tabletten i sig.
Citera
2015-01-18, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deftoned

Hur mycket åt han? Till middag alltså. Funkar aldrig lika bra precis efter man har käkat.
Citera
2015-01-19, 04:26
Medlem
Någon fler som knappt får några rus av zolpidem? Jag blir bara trött och något hungrig, men jag måste somna inom en halvtimme annars blir jag pigg igen och fungerar som vanligt (dvs får inget rus). Är de fler som fungerar så?
Citera
2015-01-19, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Hur mycket åt han? Till middag alltså. Funkar aldrig lika bra precis efter man har käkat.
Tar jag mina efter mat händer inget. tror de ska tas på tom mage för bästa resultat. men då blir jag hungrig efter jag tagit dem istället.
Citera
2015-01-19, 12:20
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Någon fler som knappt får några rus av zolpidem? Jag blir bara trött och något hungrig, men jag måste somna inom en halvtimme annars blir jag pigg igen och fungerar som vanligt (dvs får inget rus). Är de fler som fungerar så?
Känner igen mig i de,blir också väldigt pigg och känns som jag inte får något rus förrens dagen efter då de ploppar upp lite minnesluckor här o var,endast en gång har jag upplevt ett rus av eufori o välmående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in