2015-08-23, 16:48
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Precis jag kommer aldrig "börja igen" finns inte på tapeten. Men att ta nån gång i månaden vill jag kunna göra, livet blir jävligt tråkigt utan någon form av drog då och då. Äh ni vet vad jag menar...

Jo, vet så klart vad du menar och jag missuppfattade det nog lite bara. Kan du hålla det till få tillfällen så är det så klart lugnt, men som du vet är det ju lätt att komma in i gamla mönster igen så det gäller ju att passa sig.
Citera
2015-08-24, 11:53
Bannlyst
Blir man mysig av stilnoct om man tar det men inte går och lägger sig? Tänker dock aldrig i livet blanda med alkohol för jag vill inte bli för fucked, vill bara sitta o känna mig lite mysig
Citera
2015-08-24, 12:21
Medlem
Nicodemus8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xodiac
Blir man mysig av stilnoct om man tar det men inte går och lägger sig? Tänker dock aldrig i livet blanda med alkohol för jag vill inte bli för fucked, vill bara sitta o känna mig lite mysig

Stilnoct fuckar upp en även utan alkohol redan på 10mg för vissa. Själv upplever jag ljud hallucinationer på 10mg öka dosen ger ju bara mer hallisar inget att ta om man bara vill bli lite mysig.
Citera
2015-08-24, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nicodemus8
Stilnoct fuckar upp en även utan alkohol redan på 10mg för vissa. Själv upplever jag ljud hallucinationer på 10mg öka dosen ger ju bara mer hallisar inget att ta om man bara vill bli lite mysig.

Verkar ju läskigt att ta ens på ordinerad dos bara för att sova på också i så fall..

Fick några förpackningar utskrivet av läkare men dom åker väl i soptunnan om det är så jävligt att man kan göra livsfarliga saker på dom eller så
Citera
2015-08-24, 16:00
Medlem
Nicodemus8s avatar
Citat:
Verkar ju läskigt att ta ens på ordinerad dos bara för att sova på också i så fall..

Fick några förpackningar utskrivet av läkare men dom åker väl i soptunnan om det är så jävligt att man kan göra livsfarliga saker på dom eller så

Dom funkar ju bra till det dom är till för ta en tablett sen gå o lägga sig direkt.
Citera
2015-08-24, 16:38
Bannlyst
Citat:

Amen förfan släng dom inte vad du än gör!

Om man går och lägger sig direkt brukar det inte vara några problem. Somnar man inte kan man tex uppleva hallisar, men det avtar efter några gånger. När man är van och kan tabletten kan man ha riktigt mysigt med den. Förut kunde jag få till rus som nästan gick att jämföra med sub rus. Så jävla fina kan de här tabletterna vara när man får till det.
Citera
2015-08-26, 03:54
Medlem
No6s avatar
Ska prova Imovane rektalt nästa gång jag får ångest, hur pass mycket bättre effekt skulle ni uppskatta som testat det? Just för Zopiklon ska rektalt kicka som fan har jag hört
Citera
2015-08-26, 23:39
Medlem
Coconocos avatar
jag brukade få 7,5x100 zopiklon tills jag fick en ragata till läkare till lekare och hon börjar skriva imove 5ml/30 och kan inte lägg in recept förrän fjärde av året har gått.

Funderar fan treda 2kartor ZOP mot ZOL.
Citera
2015-08-27, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coconoco
jag brukade få 7,5x100 zopiklon tills jag fick en ragata till läkare till lekare och hon börjar skriva imove 5ml/30 och kan inte lägg in recept förrän fjärde av året har gått.

Funderar fan treda 2kartor ZOP mot ZOL.

Byt läkare.
Citera
2015-08-27, 13:55
Medlem
MorganGrimess avatar
Är det farligt att blanda 5mg med låg dos tramadol(100-200mg)
Inte samtidigt utan typ 10 timmar efter senaste intaget av tramadol.
Har så jävla svårt att somna på tram.
Citera
2015-08-27, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes
Är det farligt att blanda 5mg med låg dos tramadol(100-200mg)
Inte samtidigt utan typ 10 timmar efter senaste intaget av tramadol.
Har så jävla svårt att somna på tram.
Nej lugnt.
Citera
2015-08-28, 17:54
Medlem
MackinawPeachezs avatar
Vilka hallisar Zolpidem gav mig igår. Men det var mitt eget fel, jag kollade på film och tog en tablett (10mg) för tidigt innan filmen blev tog slut, säkert 50 minuter innan den tog slut. Räknade fel, skulle egentligen ta den 15-20 min innan slutet.
Men så jag tog en till men då kände jag mig plötsligt pigg och ville kolla på något annat, sagt och gjort. Till slut hade jag fått i mig 14st (140mg) och att vara på internet blev som en upplevelse i 3D, alla hemsidor hade olika element av 3D och varje textrad i sig var ett "block" som var antingen framskjutet mot mig eller bort från mig. Och sen varje ord var likadant. Så varje ord var som legobitar som var satta lite huller om buller.

När jag väl försökte sova var det som om jag försökte sova mitt i en orientalisk bar med tänd eld här och var, facklor etc och rummet av fullt av människor och "nät". Det var surrealistiskt som fan.
Någon utan tidigare erfarenhet av t.ex. hallucinogener hade nog fått ett psykotiskt sammanbrott men för mig var det till en början underhållande men när jag till sist inte kunde somna alls försökte jag åtgärda det.

Tände lampan och varje gång jag gjorde det försvann allt. Så rättade till allt som stört mig, en upphängd jacka som var någon som stod på sängkanten och snackade med någon annan. Just det, några andra som pratade med mig var mina kuddar, jag skulle fixa det skönt för oss alla...
Ett upphängt par byxor var en man på hästrygg som jag plockade ner. Sen var det mesta klart, bara TVn som lös rött och det röda var ett öga (men inget läskigt eller så, bara ett öga) av någon som kollade runt i rummet. Och där befann sig hela tiden ett nät framför TVn.
Jag hade en stor känsla av att behöva utforska saker i lägenheten också, lite som på LSD.

Till sist kom jag på att jag har sån ögonbindel man kan ha på sig när man sover så jag satte på den, den satt ALDRIG rätt men jag lyckades ändå somna med den på. Sen hade jag sovit mig förbi alarmet, som tur var satte jag det bara som marker för att inte stiga upp för sent då jag inte skulle göra något idag. Somnade nog mellan 5-6 och vaknade 13:30 i princip helt utvilad men fortfarande lite "flummig i skallen" och spaghetti i benen.

Nej nu har jag Zolpidemen nära sängen och tänker ta en 10mg NÄR jag lägger mig och sen läsa en stund. Det är bra att dem har så snabb verkningstid. Annars var det en rätt spännande upplevelse men ingenting jag kan göra om, stort slöseri på en annars bra sömnmedicin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in