2015-08-09, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Peking tex.

Hur motiverar du det när vi är tre poäng bakom med en match mindre spelad? (Elfsborg)
Citera
2015-08-09, 19:54
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Våran backlinje är ju jävligt sargad trots att Jos ska vara spelklar så vete fan faktiskt.

Jag hoppas att Nisse spelar i mitten med Sonko och att vårt nya afrikanska stjärnskott Kpozo spelar som vänsterback, sämre debut än AIK-DIF kan man ju ha.

Jag tycker alltså inte man ska chansa med en matchotränad och nyss skadad Jos från start, han kan komma in sista halvtimmen då vi leder med en tre fyra bollar för att få lite matchvana.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Jo. Men å andra sidan har väl ert mittfält/anfall funkat riktigt bra under den senaste tiden?

Nä, blir supa hårt imorgon så känslorna släpper lite. Tror dessvärre på en typ 0-2-torsk imorgon.
Citera
2015-08-09, 19:55
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Härligt att vi blivit blåsta av domarna i tre av de senaste fyra hemmamatcherna.
Han missade ju en hands på Söderqvist vid ett av frilägena.
Citera
2015-08-09, 20:01
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Har MFF spelat någon match i år utan att Rosenberg och Hareide gråter i pressen efteråt?
Det är lustigt att Rosenberg säger att "det var Jörgen Lennartsson som fick ”Yoshi” utvisad". (sydsvenskan)

Shit vilken makt Jögge har. Bara att visa ut 5 spelare i alla återstående matcher så vinner vi resten av AS med 3-0 i alla matcher pga WO. Härligt!
Citera
2015-08-09, 20:07
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Han missade ju en hands på Söderqvist vid ett av frilägena.
Sant. Dessutom så lät han matchen fortsätta trots att publiken buade åt honom. Så det är nog som folk säger, att tur och otur jämnar ut sig i längden.
Citera
2015-08-09, 20:14
Medlem
JohnDRockefellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Det är lustigt att Rosenberg säger att "det var Jörgen Lennartsson som fick ”Yoshi” utvisad". (sydsvenskan)

Shit vilken makt Jögge har. Bara att visa ut 5 spelare i alla återstående matcher så vinner vi resten av AS med 3-0 i alla matcher pga WO. Härligt!

Rosenberg är vidrig, jag hade skämts ögonen ur mig om Blåvitts mest tongivande spelare höll på sådär
Citera
2015-08-09, 20:18
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDRockefeller
Rosenberg är vidrig, jag hade skämts ögonen ur mig om Blåvitts mest tongivande spelare höll på sådär
Det är ganska übergnälligt att hålla på sådär efter match ja, en match man vunnit för övrigt. Kan förstå att man har känslorna utanför på plan men att stå och säga så till en journalist är ju som att vilja bli clown-förklarad.
Citera
2015-08-09, 20:30
Medlem
simonvps avatar
Hur var Ellegards (stavning?) situation i slutet på första, tog han med handen eller? På Twitter sa man att det var med huvet trots allt.

Som jag sa tidigare idag, ytterligare en match där vi KAN skylla på att vi blir bortdömda, men största skandalen idag var fan hur vi brände chanserna. Vet inte om man ska vara orolig över bristen på självförtroende i avsluten, eller om vi ska vara hoppfulla över att vi står upp så bra mot ett lag av Ellos kaliber? Tycker båda lagen slarvade brutalt mycket idag, men trots det är det helt sjukt att det blev 0-0 idag.
Citera
2015-08-09, 20:33
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
tog han med handen eller? På Twitter sa man att det var med huvet trots allt.
Bollen tog i fejset ja. Otroligt att domaren såg det.

Och avsluten...Khalili kan man ju förstå lite iaf, fel fot och inte inne i matchtempot riktigt än. Men Måns strumprullare vid friläget...inte mycket självförtroende där inte.
Citera
2015-08-09, 20:35
Medlem
Fan, nu blir det tufft imorgon utan Colley..
Citera
2015-08-09, 20:37
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Har MFF spelat någon match i år utan att Rosenberg och Hareide gråter i pressen efteråt?

Båda är direkt pinsamma, det gnälls på precis allting. Yotúns tackling var direkt ful och farlig, rött kort är rimligt.

Edit: Jag är dock helt enig med båda vad gäller gnället på plast, där har dom rätt.
Senast redigerad av vf 2015-08-09 kl. 20:50.
Citera
2015-08-09, 20:39
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Bollen tog i fejset ja. Otroligt att domaren såg det.

Och avsluten...Khalili kan man ju förstå lite iaf, fel fot och inte inne i matchtempot riktigt än. Men Måns strumprullare vid friläget...inte mycket självförtroende där inte.

Värst överlägset ändå Torstein som inte passade Måns som hade helt fritt läge i målområdet i princip. Osäkert dock om han hade satt läget med det bottenkörda självförtroendet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in