2015-08-09, 17:29
Moderator
vfs avatar
Menar Hareide att assisterande domare och fjärdedomaren inte ska hjälpa huvuddomaren?

Det var nytt för mig.
Citera
2015-08-09, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Är Åge dum i huvudet? Han gnäller efter matchen att fjärdedomaren sa att det var rött? Vafan tror han att de assisterande domarna gör under matchen? De ska ju för helvete hjälpa domaren med beslut.

Hela jävla Malmö är så osportsliga, det gnälls på varje jävla domslut även om de får frispark ska de skrika på domaren. Sen maskar dem, är arroganta och spelförstörare. Gick inte att spela fotboll idag när det blev avbrott hela tiden.

Sen har fortfarande inte IFK kommit ur sin sommarsvacka.

Fick mer uppfattningen att det var IFK-spelare som gnällde efter varje närkamp..
Citera
2015-08-09, 17:31
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Menar Hareide att assisterande domare och fjärdedomaren inte ska hjälpa huvuddomaren?

Det var nytt för mig.

Vad förväntar du dig av en alkoholist?
Citera
2015-08-09, 17:32
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Vad förväntar du dig av en alkoholist?

Vad bygger du det på?
Citera
2015-08-09, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDRockefeller
Synd då att vi aldrig fick chansen att spela 11 mot 10 eftersom Malmö maskade bort halva matchen som det vidriga lag man är...

Ja o ifk skulle aldrig maska med en ledning och 1 man mindre? Fan va naiv du är.

Om de fokuserade på att lösa sitt usla spel istället för att vara dåliga förlorare så hade de kanske varit själva på toppen.

Beklämmande att ni inte kan vinna med fullt lag mot er.
Senast redigerad av PalmiNio 2015-08-09 kl. 17:36.
Citera
2015-08-09, 17:38
Medlem
JohnDRockefellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Ja o ifk skulle aldrig maska med en ledning och 1 man mindre? Fan va naiv du är.

Naiv? Ni fick vadå, 4 kort för maskning och skulle haft ännu fler. Ovärdigt som sagt
Citera
2015-08-09, 17:41
Medlem
P.Gs avatar
Det är lite löjligt att gnälla på Malmö när Göteborg var genomruttna.
Citera
2015-08-09, 17:42
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Naiv? Ni fick vadå, 4 kort för maskning och skulle haft ännu fler. Ovärdigt som sagt

För mycket öl idag eller bara allmänt trög?

Malmö fick tre gula i andra. Varav ett av dom i tumult med IFK:are (där en av dom också fick).

Berget fick dessutom för snack, när 24an i Gbg borde fått gult.
Citera
2015-08-09, 17:47
Avslutad
Citat:

Ja din inställningen är ju bra att ta med ut i Europa.....

Nä visst där sumpade ert usla spel också det med en änkta "vi är dåliga förlorare" omgång på slutet.

Ni förtjänade inte några poäng idag, så dåligt vart ifks spel, så skyll inte på annat.
Citera
2015-08-09, 17:47
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Blev ju också fem minuters övertid och det var knappast bara för skador och byten.
Citera
2015-08-09, 17:53
Medlem
JohnDRockefellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Blev ju också fem minuters övertid och det var knappast bara för skador och byten.

Och av de 5 minuterna spelades drygt 2... Intala er vad ni vill, spelfördröjningen som ni sysslar med är riktigt vidrig

Att jag borde fokusera på vår egen uselhet behöver ni inte oroa er för, det gör jag på andra forum
Citera
2015-08-09, 17:56
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Och av de 5 minuterna spelades drygt 2... Intala er vad ni vill, spelfördröjningen som ni sysslar med är riktigt vidrig

Att jag borde fokusera på vår egen uselhet behöver ni inte oroa er för, det gör jag på andra forum

Tjafset vid insparken var ju smart av IFK-spelarna. Gick ju ännu mer tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in