2015-07-19, 13:56
Medlem
hobokens avatar
Känns som att det är dags att gå vidare nu? Eller ska AIK fortsätta med banderoll och sång för alltid?
Citera
2015-07-19, 15:21
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Trist. Undrar hur de löser detta nu när Broberg har blivit ivägskeppad. Flytta upp Stefan Karlsson som mittfältare kanske? Värva nytt?

Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Känns som att det är dags att gå vidare nu? Eller ska AIK fortsätta med banderoll och sång för alltid?

Sådant faller sig naturligt.
Citera
2015-07-19, 15:51
Medlem
simonvps avatar
På vilket sätt ska man hylla Turina den här gången, och av vilken anledning? Vad har jag missat?
Citera
2015-07-19, 16:10
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
På vilket sätt ska man hylla Turina den här gången, och av vilken anledning? Vad har jag missat?

Minut 27 varje match, banderoller titt som tätt. Det är väl snarare ett kontinuerligt höjande till skyarna med vissa specialevents som på årsdagarna.

Det känns otroligt ihåligt och plastigt. Tyvärr. Ivan Turinas största bedrift som supporterikon var hans död.
Citera
2015-07-19, 16:57
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Minut 27 varje match, banderoller titt som tätt. Det är väl snarare ett kontinuerligt höjande till skyarna med vissa specialevents som på årsdagarna.

Det känns otroligt ihåligt och plastigt. Tyvärr. Ivan Turinas största bedrift som supporterikon var hans död.

Följde inte allsvenskan lika noggrant när Turina lirade i aik (Bajen var ju i Superettan) men jag förstod det som att han var på väg att bli något av en ikon, eller är det en efterkonstruktion?
Citera
2015-07-19, 17:08
Medlem
anteri17s avatar
Vem bryr sig om motiv och anledning? Självklart är det fint att hylla en spelare som tragisk dog att under en säsong. Bra av AIK, och något jag hoppas man fortsätter med länge.

Peking spelade en väldigt bra andrahalvlek idag - det var den delen av matchen jag såg. Traustason imponerade ordentligt. Jag hade en ambition om att se AS mer i år, så har det väl inte blivit. Några matcher då och då har det blivit, främst med fokus på Hammarby och MFF. Så islänningen på Pekings mittfält var en positiv överraskning. Så fin med bollen blandat med en bra fart. På sikt betydligt mer intressant än, förvisso bra-spelande, Bärkroth.

Peking hade verkligen ett väloljat anfallsspel. Man droppar ur bra med forward, trycker upp en innerfältare i fina offensiva ytor, kommer in med lite falska yttrar. Det är fotboll så som jag gillar att se. Mycket dynamik. En fotboll som Hammarby spelade innan Nanne blev tämligen räddhågsen. Nu håller jag en tumme för att Peking iaf når Europa.
Citera
2015-07-19, 17:29
Medlem
a.e.gs avatar
Vad fan röker de i Helsingborg?

https://twitter.com/UnKristiansson/status/622773987903438848

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2015-07-19, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Vad fan röker de i Helsingborg?

https://twitter.com/UnKristiansson/status/622773987903438848

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Kevin Walker.
Citera
2015-07-19, 17:36
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Kevin Walker.
Och Wesström är tydligen tränare.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2015-07-19, 18:01
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Visst man kan se det som att vi brände ett gyllene läge att rycka än mer, men tar vi iaf fyra pinnar mot Peking och sedan tvålar dit FFF så lär vi ha ett litet ryck igen.
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Riktigt viktigt dubbelmöte emot Peking. 4-6 Poäng där och då har vi ett guldläge!
Borde inte bli några problem!
Citera
2015-07-19, 18:06
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Och Wesström är tydligen tränare.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Jo men visst, Alm är väl bara en buktalardocka i händerna på BW?
Citera
2015-07-19, 18:12
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jo men visst, Alm är väl bara en buktalardocka i händerna på BW?

Vårt målvaktspar är inte heller det riktigt "up to date".

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in