2015-08-08, 03:42
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasso-Lena
Ok men då kan vi hoppas att jag kan hjälpa till att uppdaga en som har låtit makten stiga hen åt huvudet & att hen avsätts fort.

Eller så kan du sluta inbilla dig saker. Börja med att sluta använda icke-ordet "hen", sen kan du ju lägga fram lite bevis för din sak, istället för att bara sitta och kasta ur dig massa anklagelser. Det du redan försökt få att framstå som "bevis" i tråden räknas inte.
Citera
2015-08-08, 04:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Eller så kan du sluta inbilla dig saker. Börja med att sluta använda icke-ordet "hen", sen kan du ju lägga fram lite bevis för din sak, istället för att bara sitta och kasta ur dig massa anklagelser. Det du redan försökt få att framstå som "bevis" i tråden räknas inte.
Bevisen sparar vi till adm. Hen används just i sammanhang som detta när vi inte vet könet.
Citera
2015-08-08, 05:03
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Bevisen sparar vi till adm. Hen används just i sammanhang som detta när vi inte vet könet.

Varför det? Du kan inte försöka föra en monolog där du påstår dig ha bevis och förvänta dig vettiga svar. Nej, "hen" används bara av idioter.
Citera
2015-08-08, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CPU5
Så fort man gör några inlägg emot SD;are och rasism då får man massa varning och blir avsträngar.

Min fråga är: är Moderator rasister här på FB? Ni som gör inlägg emot SD upplever ni samma sak?

Nej, jag har inte upplevt det så, utan det handlar om att acceptera alla åsikter, hur extrema de än må vara.
Citera
2015-08-08, 05:35
Bannlyst
Citat:
Varför det? Du kan inte försöka föra en monolog där du påstår dig ha bevis och förvänta dig vettiga svar. Nej, "hen" används bara av idioter.
Förväntar mig verkligen inte vettiga svar. Blir snarare väldigt chockad då jag får ett vettigt & trevligt svar. Hen får du nog vänja dig med vare sig du vill eller ej. För ingen monolog & är inte heller så säker på att du tillförde tråden något av vikt.

Jag börjar tro att du själv var en av de där maktgalna moderatorerna som du själv hatade. Hen som ger sig in i leken får leken tåla.
Senast redigerad av Lasso-Lena 2015-08-08 kl. 05:48.
Citera
2015-08-08, 08:33
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Förväntar mig verkligen inte vettiga svar. Blir snarare väldigt chockad då jag får ett vettigt & trevligt svar. Hen får du nog vänja dig med vare sig du vill eller ej. För ingen monolog & är inte heller så säker på att du tillförde tråden något av vikt.

Jag börjar tro att du själv var en av de där maktgalna moderatorerna som du själv hatade. Hen som ger sig in i leken får leken tåla.
Alltså i tråden om Lisa Holm tjatar du om polisen som vore du en galen rättshaverist och så försvarar du mördaren som vore du en sexgalning själv som vill se mördaren löpa fri så han kan mörda igen.
Att du då sitter här och gnäller på moderatorer på samma sätt som du gnäller på polis i tråden blir väldigt patetiskt.
Citera
2015-08-08, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Alltså i tråden om Lisa Holm tjatar du om polisen som vore du en galen rättshaverist och så försvarar du mördaren som vore du en sexgalning själv som vill se mördaren löpa fri så han kan mörda igen.
Att du då sitter här och gnäller på moderatorer på samma sätt som du gnäller på polis i tråden blir väldigt patetiskt.
Tack för att du nämner det eftersom det är precis vad denna tråden handlar om. Om jag klagar på polisen så försvinner de inläggen eftersom moderatorerna känner viss gemenskap med poliser. Det var ju polis som var tanken & inte moderator på flashback. Men om du håller med moderatorerna eller klagar på invandrare ligger dina inlägg fint kvar.

Som jag sagt hela tiden så säger jag inte att det är fel utan det är bara ett konstaterande. Problemet är att moderatorerna inte kan stå för det. Förstår inte varför.

Om någon sa något uppenbart om mig & som jag kan stå för så är det väl bara att hålla med. Det är den här låtsas-neutraliteten som blir så patetisk.
Citera
2015-08-08, 13:52
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Tack för att du nämner det eftersom det är precis vad denna tråden handlar om. Om jag klagar på polisen så försvinner de inläggen eftersom moderatorerna känner viss gemenskap med poliser. Det var ju polis som var tanken & inte moderator på flashback. Men om du håller med moderatorerna eller klagar på invandrare ligger dina inlägg fint kvar.

Som jag sagt hela tiden så säger jag inte att det är fel utan det är bara ett konstaterande. Problemet är att moderatorerna inte kan stå för det. Förstår inte varför.

Om någon sa något uppenbart om mig & som jag kan stå för så är det väl bara att hålla med. Det är den här låtsas-neutraliteten som blir så patetisk.

Det är inte polisen och deras urusla arbete som tråden avhandlar, så det är väl inte så konstigt att de inläggen försvinner? Det är ju helt utanför ämnet då privata saker hos polisen hör hemma i en annan tråd.
Hur menar du att moderatorerna känner gemenskap med polisen? De är ju inte jämförbara på något sätt alls. Ena upprätthåller ordningen, andra skiter i vilket och gör så lite jobb som möjligt. - Gissa sidor själv.

Det du säger hela tiden är att moderatorerna är partiska och raderar efter eget tycke, men du har än så länge inte kommit med några som helst bevis på att så sker, så du lyckas inte med annat än att framstå som en rabiat feminist.
Citera
2015-08-08, 14:09
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:

Ja jag kallade dig rätteligen för en galen rättshaverist. Du har svårt med överheter och försöker tala för att den misstänkte mördaren är oskyldig. Du har startat ditt konto bara för att diskutera och försöka argumentera för att personen som misstänks mördat Lisa är oskyldig. Jag tycker inte någon ska ta dig på allvar för fem öre. Dina problem med polisen i allmänhet är patetiskt och väldigt OFF TOPIC.

Det fungerar inte som du tror att du kan GNÄLLA här och på så sätt slippa få dina regelbrytande inlägg raderade. Nej din taktik kommer inte lyckas.
Senast redigerad av Xelious 2015-08-08 kl. 14:14.
Citera
2015-08-08, 14:40
Medlem
Literals avatar
Citat:
bortsett från ett par riktiga skithögar som lät makten stiga dem åt huvudet..
De interna kontrollmekanismerna har visat sig vara bristfälliga.
Citera
2015-08-08, 15:07
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
De interna kontrollmekanismerna har visat sig vara bristfälliga.
Du har visat dig vara en lögnare och gnällkärring utan kapacitet att förstå eller följa vare sig regler eller vad sanning är, du har likt "lasso-lena" liknat moderatorer vid poliser och sagt att du har rätt att bryta mot alla regler, dvs erkänt att du vet att du gör fel och bara gnäller här i ett försök att göra dig immun mot bestraffning, som "lasso-lena".
Citera
2015-08-08, 16:16
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Du har visat dig vara en lögnare och gnällkärring utan kapacitet att förstå eller följa vare sig regler eller vad sanning är, du har likt "lasso-lena" liknat moderatorer vid poliser och sagt att du har rätt att bryta mot alla regler, dvs erkänt att du vet att du gör fel och bara gnäller här i ett försök att göra dig immun mot bestraffning, som "lasso-lena".
För tydlighetens skull vill jag att du läser min invändning på den punkten.
Vinklade trådar följer samma mönster.Moderatorn utnyttjar kryphål i regelverket för att tysta sina egna meningsmotståndare.Kännetecknas av ett ensidigt agerande som förklarar varför meningsmotståndarna står försvarslösa inför ett ohämmat förtryck från övriga användare i tråden.
I en juridisk mening har användaren (skälig) rätten att försvara sig.
Senast redigerad av Literal 2015-08-08 kl. 16:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in