Citat:
Ursprungligen postat av
Lasso-Lena
Tack för att du nämner det eftersom det är precis vad denna tråden handlar om. Om jag klagar på polisen så försvinner de inläggen eftersom moderatorerna känner viss gemenskap med poliser. Det var ju polis som var tanken & inte moderator på flashback. Men om du håller med moderatorerna eller klagar på invandrare ligger dina inlägg fint kvar.
Som jag sagt hela tiden så säger jag inte att det är fel utan det är bara ett konstaterande. Problemet är att moderatorerna inte kan stå för det. Förstår inte varför.
Om någon sa något uppenbart om mig & som jag kan stå för så är det väl bara att hålla med. Det är den här låtsas-neutraliteten som blir så patetisk.
Det är inte polisen och deras urusla arbete som tråden avhandlar, så det är väl inte så konstigt att de inläggen försvinner? Det är ju helt utanför ämnet då privata saker hos polisen hör hemma i en annan tråd.
Hur menar du att moderatorerna känner gemenskap med polisen? De är ju inte jämförbara på något sätt alls. Ena upprätthåller ordningen, andra skiter i vilket och gör så lite jobb som möjligt. - Gissa sidor själv.
Det du säger hela tiden är att moderatorerna är partiska och raderar efter eget tycke, men du har än så länge inte kommit med några som helst bevis på att så sker, så du lyckas inte med annat än att framstå som en rabiat feminist.