2015-08-08, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Ja jag kallade dig rätteligen för en galen rättshaverist. Du har svårt med överheter och försöker tala för att den misstänkte mördaren är oskyldig. Du har startat ditt konto bara för att diskutera och försöka argumentera för att personen som misstänks mördat Lisa är oskyldig. Jag tycker inte någon ska ta dig på allvar för fem öre. Dina problem med polisen i allmänhet är patetiskt och väldigt OFF TOPIC.

Det fungerar inte som du tror att du kan GNÄLLA här och på så sätt slippa få dina regelbrytande inlägg raderade. Nej din taktik kommer inte lyckas.
Jag erkänner utan omsvep att jag är rabiat, feminist & gnällkärring. Nu är det dags för dig att erkänna att ditt mål är att bli ytterligare en rasistmoderator, att du har hund & att du bor på landet.

Moderatorerna lär ju aldrig erkänna sin agenda trots att den inte ens är illa dold utan fullt synlig för alla & envar.
Citera
2015-08-08, 16:51
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasso-Lena
Jag erkänner utan omsvep att jag är rabiat, feminist & gnällkärring. Nu är det dags för dig att erkänna att ditt mål är att bli ytterligare en rasistmoderator, att du har hund & att du bor på landet.

Moderatorerna lär ju aldrig erkänna sin agenda trots att den inte ens är illa dold utan fullt synlig för alla & envar.

Men upp med bevis på det då! Sitt inte bara där som ett nyvåldtaget mobboffer och kasta ur dig massa uppenbara lögner och anklagelser hit och dit. Du har än så länge inte lyckats framställa ett endaste litet sketet bevis för din tes att moderatorerna är partiska, modererar efter egna åsikter och tystar meningsmotståndare.
Citera
2015-08-08, 17:54
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Men upp med bevis på det då! Sitt inte bara där som ett nyvåldtaget mobboffer och kasta ur dig massa uppenbara lögner och anklagelser hit och dit. Du har än så länge inte lyckats framställa ett endaste litet sketet bevis för din tes att moderatorerna är partiska, modererar efter egna åsikter och tystar meningsmotståndare.
Kryphålet i regelverket som på ett taktiskt sätt utnyttjas i alla lägen.
En diskussion omfattar resonemang som kan vara spekulativa.Tänk på det!
Citera
2015-08-08, 18:36
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Ganska ointressant frågeställning. Frågeställningen borde snarare ha varit: Är Flashbacks regelverk rasistiskt? På den frågan skulle åtminstone jag svara 'nej'. Vad moderatorerna har för politisk hemvist eller människosyn är tämligen ointressant så länge de följer regelverket på forumet - vilket jag också anser att de gör, trots idoga försök från några få att, utan att ha torrt på fötterna, bevisa motsatsen.

admin5
Citera
2015-08-08, 19:11
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Ganska ointressant frågeställning. Frågeställningen borde snarare ha varit: Är Flashbacks regelverk rasistiskt? På den frågan skulle åtminstone jag svara 'nej'. Vad moderatorerna har för politisk hemvist eller människosyn är tämligen ointressant så länge de följer regelverket på forumet - vilket jag också anser att de gör, trots idoga försök från några få att, utan att ha torrt på fötterna, bevisa motsatsen.

admin5

I fråga om formuleringar som rättfärdigar gängse praxis,med företrädesvis moderatorns egna uppfattningar om Trams och Kvalité som filter.
Citera
2015-08-08, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Ganska ointressant frågeställning. Frågeställningen borde snarare ha varit: Är Flashbacks regelverk rasistiskt? På den frågan skulle åtminstone jag svara 'nej'.
Väldigt intressant, eftersom regelverket ger moderatorn rätt till egna tolkningar när inga förtydliganden finns att läsa.

X moderator är rasist.
Y skriver något som enligt moderatorn subjektiva värderingar är trams.

Y dömd (Trams) enligt regelverket.
Senast redigerad av IR5 2015-08-08 kl. 19:51.
Citera
2015-08-08, 19:53
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
X moderator är rasist.

Ärligt talat så är nästan hälften av det du skriver trams och det är ett under att inte fler inlägg raderas.

Vet du ens vad en rasist är?
Citera
2015-08-08, 20:25
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Väldigt intressant, eftersom regelverket ger moderatorn rätt till egna tolkningar när inga förtydliganden finns att läsa.

X moderator är rasist.

Visst, och sen startas en omröstning om Ohörsamhet där det uppdragas att X:s varning på användaren Y:s inlägg är illegitim eftersom denne har modererat efter egen åsikt och inte regelverket. Seså, sluta hitta på löjliga scenarion som redan har motbevisats tidigare i tråden. Men för att ta det igen: a) En enskild moderator kan inte stänga av en användare. b) Alla moderatorer kan se andra moderatorers handlingar.
Citera
2015-08-08, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ärligt talat så är nästan hälften av det du skriver trams och det är ett under att inte fler inlägg raderas.

Vet du ens vad en rasist är?
Ja jag vet vad rasism är i alla dess skepnader. Du däremott, saknar en definition för trams i regelverket vilket ger utrymme för ditt godtyckliga definition av trams.
Citera
2015-08-08, 21:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ja jag vet vad rasism är i alla dess skepnader. Du däremott, saknar en definition för trams i regelverket vilket ger utrymme för ditt godtyckliga definition av trams.
Om vi skulle definiera varenda millimeter av begreppet "trams" så hade vi inte haft något forum, bara en jävligt väl definierad betydelse av sagda begrepp. Anledningen till att vi inte har det är 1, vi vill ha ett forum och 2, gemene man förstår vad som är trams och vad som inte är det. Fan vet om inte jag har försökt förklara det här för dig en gång tidigare. Precis som då så är det som att försöka diskutera nationalekonomi med en krusbärsbuske.
Citera
2015-08-08, 21:12
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Visst, och sen startas en omröstning om Ohörsamhet där det uppdragas att X:s varning på användaren Y:s inlägg är illegitim eftersom denne har modererat efter egen åsikt och inte regelverket. Seså, sluta hitta på löjliga scenarion som redan har motbevisats tidigare i tråden. Men för att ta det igen: a) En enskild moderator kan inte stänga av en användare. b) Alla moderatorer kan se andra moderatorers handlingar.
Hallå där!I regelverket står det trams.Det är alltså en tolkningsfråga.Trams har vi ju för fan ingen objektiv uppfattning om.
Citera
2015-08-08, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Men för att ta det igen: Vad hjälper det om alla moderatorer kan se andra moderatorers handlingar?

Precis som att en SD:are skulle anmäla en från Svenska partiet eller tvärtom liksom.
Senast redigerad av Lasso-Lena 2015-08-08 kl. 22:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in