Citat:
Ursprungligen postat av
kalle632
Du kan inte ha läst mycket i FB om du frågar.
Det står jämt en massa skit i trådar som inte har nåt med I&I att göra. Nån tomte tycker han är kung för att han flikar in nåt om om muslimer eller negrer helt utan konsekvens för icke dödsknarkare. Jag vet man ska rapportera men det tar emot lite.
Vi moderatorer hinner inte läsa allt. Skit finns ibland kvar i trådar, det är just därför vi uppskattar rapporter om regelbrott, ot osv något enormt. Det underlättar något enormt.
Missförstå mig rätt här, men hur kan folk förvänta sig att allt funkar perfekt men när de själva inte hjälper till med att t.ex rapportera inlägg.
Jag säger inte att det är tvång på att rapportera regelbrott, men du pratar ändå om en skara människor som gör det här oavlönat pga att vi brinner för yttrandefrihet. Folk verkar tro att vi gör det här som ett heltidsjobb vilket vi inte gör utan vi gör detta på vår fritid.
Men att klaga på något som folk gör i mån av tid, oavlönat, utan att själv hjälpa till känns lite fel.
Jag säger inte att du måste rapportera inlägg, på samma sätt som att jag inte måste radera ett regelbrott inom 5 minuter om du förstår vad jag menar.