Hur mår man dagen efter på den här? Ska jobba klockan tio imorgon bitti. Har typ 400 mg och jävligt sugen på att ha det lite nice ikväll.
Mitt jobb är väldigt lugnt och stillsamt, så att klara av det rent fysiskt kommer ju itne vara några problem. Består mest i att dricka kaffe och kolla på mobilen. Men hur kommer jag må psykiskt? Kommer jag verka konstig? Pratar och sitter en hel del med mina arbetskollegor under arbetstiden. Förstår att det beror på person till person, men ni med erfarenhet vet väl hur det varit för er iallafall.
Har en 0,5 klonazolam som jag kan ta inatt för att mjuka av och kunna sova. Tog en för en och en halv timme också. Dämpar det ruset på 3-cmc avsevärt eller?
Tog iallafall en testlina på typ 50 mg för en 20 minuter sedan och redan nu känns allt trevligt, mysigt och socialt, fast ganska milt då.
Verkar det vara en dum idé så kan jag ju vänta tills imorgon då jag är ledig på söndag, men jag känner verkligen att jag vill ha party nu. Vill ju inte komma till jobbet halvspeedad och trasig dock. Inte så att det syns iallafall.
Lång text, men om någon känner sig villig att svara så vore jag väldigt tacksam
Verkar vara en riktigt trevlig kemikalie det här dessutom. Var länge sedan jag tog någon cs-drog nu, så suget är enormt, specielt efter smakprovet