2015-07-14, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Blir till helgen då. Är man alltid kåt eller "sertonerg" och sedan kåt eller hur funkar det?

Både och i 2-3h, efter dessa timmar så märker du direkt när effekten börjar avta.
Citera
2015-07-14, 12:50
Medlem
Detta var precis det jag sökt efter. Har provat en masa olika skit som varit just det; skit.
Sved som fan i nosen men det får man stå ut med.
Lite frågor bara, har försökt söka ja visst, men det blir lättare såhär.
1. Syns det på piss som något?
2. Hur länge håller ruset? (Intog det nämligen nyss)
3. Kan man sova på det.
4. Blir det mer som mdma/kola i högre doser?

Tacksam för svar.
Mvh Sneaky
Citera
2015-07-14, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geekforce
bror självklart på aktivitet.. och jag har bara tagit denna substans 1 en vecka och då gick det åt 50g.. dagliga dosen varierade lite.. men ni har rätt jag får nog stasha den nya leveransen och läsa på och tänka om så jag inte skördas som alla andra som har fått för sig att överdriva.
problemet är ju att jag är en sån där "allt eller inget" person.. och när man har ekonomin till det så är det väldigt lätt att säga "äh fuck it jag beställer 1hg och kör på tills jag inte pallar mer". och ja jag är medveten om att jag är idiot men det är ju den där jävla missbruks personligheten.. fan missbrukar tom chips :P

Börja handla på darknet istället så du får beprövade grejer.
Citera
2015-07-15, 03:52
Medlem
databas13s avatar
Va är skillnaden mellan denna och 3fpm? Har enbart testat 3fpm och ippd och ny med allt detta. Är nå biverkningar som har visat sig eller nå risker med denna till skillnad från 3fpm=
Citera
2015-07-15, 04:25
Medlem
znors avatar
Denna har en en katinon-känsla (4MMC, 3MMC, 4MEC, Metylone) till hör ju la familjen dock.
Provat det mesta, även 4an 4CMC, den skickar ut mycket mer serotonin E¨Känsla, totalkvaddad näsa efter en booostnäsa näsan täppte igen så gick helt enkelt inte att dra mer efter ett tag....
Detta 3 3CMC är som 3MMC, inte som Mety/4CMC inte mycket serotonine. Men finns ändå där, käken min skakar, låter som ett smatterband Ean tex

Bra kort o gott. Finfint!
Citera
2015-07-16, 10:07
Medlem
ktowns avatar
fyfan... beställde hem en större mängd och vad jag ångrar mig... skulle endast bruka vid helger men nu har de gått så långt att jag intagit minst 1 g per dag... har kunnat hålla mig i max 2 dygn sen blir abstinensen för jobbbig och jag går på igen..........
i 2 veckor drygt har jag hållit på såhär och jag börjar bli riktigt rädd och orolig för mig själv... känner inte igen mig själv och jag undviker vänner och att gå ut för att jag har gått ner i vikt och ser allmänt sliten och trött ut... aja hoppas jag fixar dehär på nåt sätt

sorry att jag gnäller i denna tråd men ville bara skriva av mig. va försiktiga där ute så ni hamnar i samma sits som mig.. de gick fort
Citera
2015-07-16, 10:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ktown
fyfan... beställde hem en större mängd och vad jag ångrar mig... skulle endast bruka vid helger men nu har de gått så långt att jag intagit minst 1 g per dag... har kunnat hålla mig i max 2 dygn sen blir abstinensen för jobbbig och jag går på igen..........
i 2 veckor drygt har jag hållit på såhär och jag börjar bli riktigt rädd och orolig för mig själv... känner inte igen mig själv och jag undviker vänner och att gå ut för att jag har gått ner i vikt och ser allmänt sliten och trött ut... aja hoppas jag fixar dehär på nåt sätt

sorry att jag gnäller i denna tråd men ville bara skriva av mig. va försiktiga där ute så ni hamnar i samma sits som mig.. de gick fort
Det är normalt, du har tagit alldeles för mycket. Du har gått ned i vikt för att du ätit mindre under rusen antar jag. Vikten kommer snart tillbaka igen! Mycket sömn, vätska, näring och mat kommer att göra det bättre. Benso vid behov när du mår som sämst.

Ont: Alkohol till denna?
Citera
2015-07-16, 10:21
Medlem
ktowns avatar
Citat:
Det är normalt, du har tagit alldeles för mycket. Du har gått ned i vikt för att du ätit mindre under rusen antar jag. Vikten kommer snart tillbaka igen! Mycket sömn, vätska, näring och mat kommer att göra det bättre. Benso vid behov när du mår som sämst.

Ont: Alkohol till denna?

Jo jag vet. Det som oroar mig är jag inte kan hålla mig borta från påsen.. jag lurar mig själv hela tiden... När är det dags att söka hjälp? tycker mest synd om min tjej som får utstå allt detta..
Alkohol funkar bra
Citera
2015-07-16, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ktown
Jo jag vet. Det som oroar mig är jag inte kan hålla mig borta från påsen.. jag lurar mig själv hela tiden... När är det dags att söka hjälp? tycker mest synd om min tjej som får utstå allt detta..
Alkohol funkar bra
Släng skiten eller ge det till någon som bara ger dig en viss del i veckan eller så.
Citera
2015-07-16, 11:43
Bannlyst
Maratonrunk/knull på denna eller?
Citera
2015-07-16, 13:10
Medlem
mikeljungs avatar
Citat:
Maratonrunk/knull på denna eller?

Svar: JA
Satt uppe hela natten och slet i korven.
Skönt värre!
Citera
2015-07-16, 15:50
Medlem
Szlyynas avatar
Ser ju exakt ut som 3-mmc tråden. Fruktansvärt beroendeframkallande substans och även drogen som fick mig ner i drogträsket på riktigt.

Man blir lite sugen ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in