2015-03-09, 19:12
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Fungerar denna att använda utan benso till hands? Tänker mestadels på sömn tillika eventuell avtändning.
Yes det gick fint, somnade ca 3+/- Tim efter sista intag. men en benz kan vara skönt ändå men det funkar fint utan också! Enligt min erfarenhet
Citera
2015-03-10, 03:01
Medlem
creepyones avatar
Denna va faktiskt över förväntning en helt ok RC vid doser runt 300 känns skevheten som på 4-mec imo riktigt go denna kan man nog fastna för ganska duktigt
Citera
2015-03-10, 10:34
Medlem
mittbehovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeAreAll
Kan du utveckla lite? Dosering osv.

Vi hade tagit lite th-pvp innan så började smått med en lina 3-cmc på cirka 50 mg, sved rätt skönt i näsan men det försvann snabbt. Gick ut och tog en cigg och kände ett lätt välbehag. När vi kom in på festen igen drog vi upp resten (cirka 120 mg var) och då började det kicka på riktigt fint redan efter 3-4 minuter! Blev pigg, social, och väldigt uppe i varv! Tror vi uppfattades som sköna personer från omgivningen också

Ruset satt i ungefär 1-2 timmar. Det gick väldigt lätt att somna några timmar senare också, åt dock ett par bz så kanske var därför. 120 mg var nästan lite för svagt, skulle uppskatta att den perfekta dosen nasalt ligger på cirka 150 mg, tror det blir lagom. Riktigt nice partydrog det här och den kändes ganska snäll mot kroppen också.
Citera
2015-03-10, 13:06
Medlem
MindTwisters avatar
Har nu samplat från både S-I och RCKem och från första intrycket verkar den sistnämndes kristaller vara något mer dospotenta.

Inte så jättestor skillnad dock, och det kan ju vara andra faktorer som spelar in, alternativt placebo, men vill ändå ge tummen upp för denna nya shop
Citera
2015-03-10, 23:08
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Denna va faktiskt över förväntning en helt ok RC vid doser runt 300 känns skevheten som på 4-mec imo riktigt go denna kan man nog fastna för ganska duktigt

Hur skulle du beskriva rusets karaktär förutom att skevheten som meccet gav även finns på denna substans.

Är nyfiken på denna substans, pumpar den ut kraftigt med serotonin eller ligger den och pyser även dopamin och således är väldigt speedig i ruset?

Hur mycket bodyload tycker du den ger? Är den påfrestande för kroppen även vid engångs bruk? Och hur lång tid verkar substansen efter sista intag dvs går det att sova efter ett tag.

Har kört slut mina receptorer med 10-15g meph om dagen när skiten kom till Sverige och gick sedan över i methylone , buphedron , methedrone , 6-apb , 5-apb , 4-mec och slutligen 3-mmc så jag har nog tryckt i mig ett x antal hundra gram genom åren men har de senaste året inte rört någon serotoni frisättande substans

Tänker mig att om denna substans inte är döden på påse mot kroppen i form av bieffekter så är jag lite sugen på dra hem ett gram för att se om det är något att hänga i julgranen
Citera
2015-03-11, 05:41
Medlem
Legolennarts avatar
Fick hem 1g av denna igår ifrån rckem, fina kristaller som påminner om 3-mmc i både utseende och lukt.
Tänkte bara testa nån lina eller två max då jag jobbar idag, nu sitter man här med 3 timmar kvar tills jobbet börjar helt påtänd.

Måste säga att substansen var bättre än förväntat, påminner starkt om 3-mmc.
Inga bieffekter vad jag märkt, pulsen ligger runt 95-100 bpm. Dock känner man av sömnbristen när det börjar gå ur.

Ingen idé att gå och lägga sig nu direkt, får ta en lina innan jag går till jobbet och dra någon dålig ursäkt att något hände inatt och att jag inte sovit en blund, förhoppningsvis får jag sluta lite tidigare i alla fall.

Summa summarum, bra substans 4/5 zipbags. Minus dock på det sjuka återdoseringsbehovet men det är väl egentligen individuellt. Passar på att gröna rckem också, beställde i lördags fick det på tisdagen.
Citera
2015-03-11, 08:44
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggusveckus
Hur skulle du beskriva rusets karaktär förutom att skevheten som meccet gav även finns på denna substans.

Är nyfiken på denna substans, pumpar den ut kraftigt med serotonin eller ligger den och pyser även dopamin och således är väldigt speedig i ruset?

Hur mycket bodyload tycker du den ger? Är den påfrestande för kroppen även vid engångs bruk? Och hur lång tid verkar substansen efter sista intag dvs går det att sova efter ett tag.

Har kört slut mina receptorer med 10-15g meph om dagen när skiten kom till Sverige och gick sedan över i methylone , buphedron , methedrone , 6-apb , 5-apb , 4-mec och slutligen 3-mmc så jag har nog tryckt i mig ett x antal hundra gram genom åren men har de senaste året inte rört någon serotoni frisättande substans

Tänker mig att om denna substans inte är döden på påse mot kroppen i form av bieffekter så är jag lite sugen på dra hem ett gram för att se om det är något att hänga i julgranen

Mitt RoA brukar oftas va IV men då jag har haft ett upphåll på tjacket så hade jag varken spik eller pump hemma så det fick bli nasalt. Som jag skrev så skulle jag vilja jämföra denna med 4mec men även väldigt lik 3mmc som så många andra före mig har också beskrivit denna Katinon. Ruset´s karaktär arta sig som man kan förvänta sig av dom flesta Katinoner. Vid nasalt intag av 300mg så kom påslaget efter ca 3-4 min och som jag skrev tidigare så va skevheten som infann sig väldigt väldigt likt högre doser på meccet. den höll i sig ca 15 min vilket efter det övergick till en ordentlig påtändhet väldigt likt som på dos. Rustiden är ganska kort jag skulle vilja uppskatta den till nån timme max 1.30min sen känner man att det börjar dala. Återdoserings behovet va ganska så starkt på denna iallfall för mig personligen. Som sagt har lagt alla RC på hyllan då jag har känt att det inte riktigt har kommit nån på marknaden som har vart nått att ha samt att jag gått mycket på tjacket sista tiden. men kan genuint säga att denna va faktiskt helt okej. Håller samma mått som 3mmc 4mec methylone ethylfenidat osv. Mot kropp och knopp så kändes den faktiskt jävligt lungt inte alls så där "giftig" som många substanser kan kännas den lämnar kroppen hur lungt som helst utan nån som helst depp eller ångest som tränger sig på leta sig ur väldigt mjukt.

Den stöka till lite i snoken och en lite snuva infann sig efter ett par rediga snokar svedan va okej lite 3mmc sveda men ändå inte lika illa man kunda härda ut den och då är jag "känslig" mot substanser som svider utav helvet. men denna kännde till och med jag att den funka i snoken. En helt klart klockren substans som det förmodligen kommer att inhandlas mer av. Serotoninet gick den förmodligen lite på men det kändes ändå mer som att denna lutar mer åt dopaminet samt noradrenalin vilket en tjackis inte klagar på

Edit: pupillerna va helt klart inget att klaga på dom höll sig hyffsat normala! en mindre förstoring kunna märkas men det va inget nämnvärt.
Senast redigerad av creepyone 2015-03-11 kl. 08:52.
Citera
2015-03-11, 17:34
Medlem
Någon som testat både från SI och RCkems? Någon märkbar skillnad?
Citera
2015-03-11, 22:19
Medlem
PrzaNs avatar
Vad tror ni om att blanda med ritalin?
.
Citera
2015-03-12, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ckgu
Någon som testat både från SI och RCkems? Någon märkbar skillnad?
Någon här ovan tyckte att RCkems verkade mer dospotent. Det verkar vara kristaller till skillnad från SI som är vitt pulver, signifikans?
Citera
2015-03-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrzaN
Vad tror ni om att blanda med ritalin?
.

Jodå. kanske lite slöseri bara.
Citera
2015-03-14, 15:30
Medlem
Får ingen bra effekt när jag tar +200mg nasalt. Kan det bero på att jag ha hög tolerans på tjack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in