Citat:
Ursprungligen postat av
creepyone
Denna va faktiskt över förväntning en helt ok RC vid doser runt 300 känns skevheten som på 4-mec imo riktigt go denna kan man nog fastna för ganska duktigt
Hur skulle du beskriva rusets karaktär förutom att skevheten som meccet gav även finns på denna substans.
Är nyfiken på denna substans, pumpar den ut kraftigt med serotonin eller ligger den och pyser även dopamin och således är väldigt speedig i ruset?
Hur mycket bodyload tycker du den ger? Är den påfrestande för kroppen även vid engångs bruk? Och hur lång tid verkar substansen efter sista intag dvs går det att sova efter ett tag.
Har kört slut mina receptorer med 10-15g meph om dagen när skiten kom till Sverige och gick sedan över i methylone , buphedron , methedrone , 6-apb , 5-apb , 4-mec och slutligen 3-mmc så jag har nog tryckt i mig ett x antal hundra gram genom åren men har de senaste året inte rört någon serotoni frisättande substans
Tänker mig att om denna substans inte är döden på påse mot kroppen i form av bieffekter så är jag lite sugen på dra hem ett gram för att se om det är något att hänga i julgranen