Citat:
Ursprungligen postat av
Tropex
Är likt snusaren92 nyfiken på denna IV, så den som testat får gärna yttra sig, helst med dos-samt rusjämförelse med 4-cmc (ska läsa på lite mer om denna i övrigt).
Har kört både 3-cmc och 4-cmc iv. 3-cmc slår 4-cmc på allt, 4-cmc blir utklassad.
3-cmc är sjukt nice att skjuta.
Enda jag inte gillar med det här är att man under några sekunder får en sån jävla metall/kemisk smak/känsla i halsen/munnen av det här när man trycker in kolven, samtidigt som det blir varmt som fan i halsen. Tycker det är jävligt obehagligt. Blir värre och värre för varje panna man kör också, kanske för jag ökar dosen jag vet inte, och efter några gram tar jag det ibland hellre i snoken för att slippa det om jag vill fortsätta eller så lägger jag av. Känns nästan som man håller på att kvävas med den där hostan och hyperventileringen som följs av den där smaken/känslan som uppstår, vilket gör det omöjligt att fortsätta trycka in kolven om man vill ha "mer". Det blir helt enkelt obehagligt som fan. Detta är inte så farligt som första 5 pannorna, här är det inte ens direkt obehagligt, men sen börjar det kännas. Det är fan outhärdigt att försöka få i sig så mycket som man vill ha i sig när man väl varit igång ett tag och vill komma högre. Slutar oftast med att jag avbryter efter 2/3 och tar resten efter någon minut senare om jag fortsätter.
Jag brukar börja med 200-300mg, men har nog varit uppe i (försökt) 500mg i slutet när jag racat.
Någon sekund efter man börjat trycka in kolven så kommer den där smaken/känslan jag skrev om och hostar till. Sekunder efter det höjs andningen och hjärtrytm ala hjärtdunk samtidigt som man fortsätter hosta några ytterligare sekunder. Efter 10-15 sekunder från start har detta i princip lagt sig och man mår sjukt jävla bra! Man märker omgående av att synen får starkare/"rökigare" färger och det känns som om serotoninet/dopaminet virvlar sig i ett enda stort rökmoln i huvudet, med rysningar och ögonvobbel samtidigt som man blir sjukt jävla påtänd och bara flåsar av välbehag.
Någon mer som upplever samma angående den där smaken/känslan jag skrev om vid iv på den här? Brukar känna så på de flesta CS precis när jag skjuter och brukar tycka det är ett gott tecken för då vet man att man träffat rätt och att det vilken sekund som helst kommer slå, känns inte alls lika obehagligt på andra jag kört, men tycker det är obehagligt på denna. Känns så jävla starkt.
Edit:
Det är jävligt svårt att sluta när man väl börjat, nasalt som iv. Slutar oftast med att man kör tills påsen tar slut, fastän man bara "skulle" ta en med en eventuell påfyllning.