2015-07-16, 21:33
  #745
Medlem
Halmgriss avatar
Är någon av batcharna av bättre/sämre kvalité för närvarande? Läste nämligen längre bak i tråden att den jag har på ingång (kristaller, ej pulver) skulle vara av sämre virke och blev ledsen.
__________________
Senast redigerad av Halmgris 2015-07-16 kl. 21:35.
Citera
2015-07-17, 18:46
  #746
Avslutad
Blanda den här med 4-bmc, ni som har lite koll på hur dom jobbar vad tror ni?
Citera
2015-07-17, 21:45
  #747
Medlem
Hur mår man dagen efter på den här? Ska jobba klockan tio imorgon bitti. Har typ 400 mg och jävligt sugen på att ha det lite nice ikväll.
Mitt jobb är väldigt lugnt och stillsamt, så att klara av det rent fysiskt kommer ju itne vara några problem. Består mest i att dricka kaffe och kolla på mobilen. Men hur kommer jag må psykiskt? Kommer jag verka konstig? Pratar och sitter en hel del med mina arbetskollegor under arbetstiden. Förstår att det beror på person till person, men ni med erfarenhet vet väl hur det varit för er iallafall.
Har en 0,5 klonazolam som jag kan ta inatt för att mjuka av och kunna sova. Tog en för en och en halv timme också. Dämpar det ruset på 3-cmc avsevärt eller?
Tog iallafall en testlina på typ 50 mg för en 20 minuter sedan och redan nu känns allt trevligt, mysigt och socialt, fast ganska milt då.

Verkar det vara en dum idé så kan jag ju vänta tills imorgon då jag är ledig på söndag, men jag känner verkligen att jag vill ha party nu. Vill ju inte komma till jobbet halvspeedad och trasig dock. Inte så att det syns iallafall.

Lång text, men om någon känner sig villig att svara så vore jag väldigt tacksam

Verkar vara en riktigt trevlig kemikalie det här dessutom. Var länge sedan jag tog någon cs-drog nu, så suget är enormt, specielt efter smakprovet
Citera
2015-07-17, 22:13
  #748
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertRogers
Hur mår man dagen efter på den här? Ska jobba klockan tio imorgon bitti. Har typ 400 mg och jävligt sugen på att ha det lite nice ikväll.
Mitt jobb är väldigt lugnt och stillsamt, så att klara av det rent fysiskt kommer ju itne vara några problem. Består mest i att dricka kaffe och kolla på mobilen. Men hur kommer jag må psykiskt? Kommer jag verka konstig? Pratar och sitter en hel del med mina arbetskollegor under arbetstiden. Förstår att det beror på person till person, men ni med erfarenhet vet väl hur det varit för er iallafall.
Har en 0,5 klonazolam som jag kan ta inatt för att mjuka av och kunna sova. Tog en för en och en halv timme också. Dämpar det ruset på 3-cmc avsevärt eller?
Tog iallafall en testlina på typ 50 mg för en 20 minuter sedan och redan nu känns allt trevligt, mysigt och socialt, fast ganska milt då.

Verkar det vara en dum idé så kan jag ju vänta tills imorgon då jag är ledig på söndag, men jag känner verkligen att jag vill ha party nu. Vill ju inte komma till jobbet halvspeedad och trasig dock. Inte så att det syns iallafall.

Lång text, men om någon känner sig villig att svara så vore jag väldigt tacksam

Verkar vara en riktigt trevlig kemikalie det här dessutom. Var länge sedan jag tog någon cs-drog nu, så suget är enormt, specielt efter smakprovet

Dosberoende förstås, men jag blir "frånvarande" och "tom" i skallen.
Citera
2015-07-17, 22:45
  #749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
Är någon av batcharna av bättre/sämre kvalité för närvarande? Läste nämligen längre bak i tråden att den jag har på ingång (kristaller, ej pulver) skulle vara av sämre virke och blev ledsen.
Var inte ledsen, allt ordnar sig .. Nämen det är svårt att veta varför man på senare tid läser om väldigt höga doser, markant skillnad från ett halvår sedan. Om orsakerna till detta kan man bara teoritisera, det handlar i vissa fall klart om toleransökning.. Det bara dök upp en liten röd flagga hos mig men det betyder inte att jag har rätt. Använder du denna tämligen sällan så får du nog fin effekt ändå .
Citera
2015-07-17, 23:04
  #750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Dosberoende förstås, men jag blir "frånvarande" och "tom" i skallen.

JO det är klart. Men jag känner att 400mg inte är en monsterdos, även om jag är ganska så oerfaren gällande cs-droger. Läser man igenom tråden, så är det väl inte alls hög dos gentemot vad många andra kör.
Men blir det inget värre än frånvarande och tom i skallen, så är det helt lugnt. Bombade en 200 mg för en 20 min sen, börjar känna mig väldig nöjd Ska ta resterande i näsan sen om ett tag för att göra kvällen relativ kort.
Citera
2015-07-17, 23:16
  #751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BertRogers
Tog en för en och en halv timme också. Dämpar det ruset på 3-cmc avsevärt eller?
12-14 timmar efter intag av klonazolam så får jag fortfarande ut lite av 3-Cmc. Blir bara småtjackad och lite lite skön trots feta linor. Ingen tolerans. Så se til att benzo'n är helt ur för bästa effekt.
Citera
2015-07-17, 23:29
  #752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykedeliska
12-14 timmar efter intag av klonazolam så får jag fortfarande ut lite av 3-Cmc. Blir bara småtjackad och lite lite skön trots feta linor. Ingen tolerans. Så se til att benzo'n är helt ur för bästa effekt.

Okej, nu var den ju inte helt ute, mer helt inne. Men jag känner av 3-CM väldigt bra ändå Kanske var bra att jag tog benso innan, så behöver jag itne bli allt för speedad. Mer mysigt och glatt nu Får bli en hårdare kväll med den här framöver någon gång istället.
Citera
2015-07-18, 02:40
  #753
Medlem
.
__________________
Senast redigerad av Psykedeliska 2015-07-18 kl. 02:52.
Citera
2015-07-18, 03:08
  #754
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BertRogers
Hur mår man dagen efter på den här? Ska jobba klockan tio imorgon bitti. Har typ 400 mg och jävligt sugen på att ha det lite nice ikväll.
Mitt jobb är väldigt lugnt och stillsamt, så att klara av det rent fysiskt kommer ju itne vara några problem. Består mest i att dricka kaffe och kolla på mobilen. Men hur kommer jag må psykiskt? Kommer jag verka konstig? Pratar och sitter en hel del med mina arbetskollegor under arbetstiden. Förstår att det beror på person till person, men ni med erfarenhet vet väl hur det varit för er iallafall.
Har en 0,5 klonazolam som jag kan ta inatt för att mjuka av och kunna sova. Tog en för en och en halv timme också. Dämpar det ruset på 3-cmc avsevärt eller?
Tog iallafall en testlina på typ 50 mg för en 20 minuter sedan och redan nu känns allt trevligt, mysigt och socialt, fast ganska milt då.

Verkar det vara en dum idé så kan jag ju vänta tills imorgon då jag är ledig på söndag, men jag känner verkligen att jag vill ha party nu. Vill ju inte komma till jobbet halvspeedad och trasig dock. Inte så att det syns iallafall.

Lång text, men om någon känner sig villig att svara så vore jag väldigt tacksam

Verkar vara en riktigt trevlig kemikalie det här dessutom. Var länge sedan jag tog någon cs-drog nu, så suget är enormt, specielt efter smakprovet
Man blir väldigt lite bakis jämför med många Stims, men kör för fan inte om du ska jobba. Du kommer inte kunna sova ordentligt. Köt jobbet istället och kör när du är ledig eller nåt


Edit: är i slutet av påsen nu och det är mest fluffigt vitt pulver kvar . känna som att det är mindre dospotent än i början när det kom ut massa kristaller ur påsen. Kan vara lite tolerans dock
Citera
2015-07-18, 03:11
  #755
Medlem
Ingen annan som får brutala hallucinationer under peaken?
Väggar som ändrar form, tavlor blir levande osv.?
Om det är kolsvart i rummet så färdas jag i "tunnlar"? utav fraktaler i häftiga former!
Citera
2015-07-18, 03:13
  #756
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snisse
Ingen annan som får brutala hallucinationer under peaken?
Väggar som ändrar form, tavlor blir levande osv.?
Det är väl inte direkt brutala hallisar. Rätt standard om man tar stora doser serotonerga Stims så man får ögonvobbel osv


Citat:
Ursprungligen postat av Szlyyna
Ser ju exakt ut som 3-mmc tråden. Fruktansvärt beroendeframkallande substans och även drogen som fick mig ner i drogträsket på riktigt.

Man blir lite sugen ändå
Jag tog aldrig meph men håller inte med. Tkr detta är en rätt mild substans och en av dom jag klarat att sköta rätt bra.
QUOTE=DEPRESSIV|54029645]Maratonrunk/knull på denna eller? [/quote]
Jag förstår fan inte hur folk kan runka på serotonerga stimulanter. Jag har alltid 0 lust och även om jag försöker börja så får jag 0 svar från ballen. Runkar ni på afterglowen eller?
__________________
Senast redigerad av OldManWillow 2015-07-18 kl. 03:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in