6 622 besökare online
976 006 medlemmar • 50 937 961 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Kultur & Media Film och filmproduktion Film: listor och rekommendationer
Svara på ämne
Ämnesverktyg
BlackMetal
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av alprazolam_
Ah, den burmesiska harpan! Den har jag också på BD i samlingen, den var bra alltså? Låter utmärkt!

Själv har jag blivit helt manisk på musik ett tag här nu, därav min frånvaro härifrån. Vettefan vad som är fel, men har haft svårt att koncentrera mig och massa andra grejer. Skriver musik bland annat och har en del att stå i, men jag ska försöka vara mer aktiv här i vilket fall som helst. Jag har inte glömt bort er mina vänner.
Får hoppas du blir aktiv här snart igen då men men ägna sig åt musiken känns inte helt fel det heller.

---

Någon som har några bra tips på filmer med riktigt vackra porträtteringar av Tokyo eller Seoul förresten?

Rakii
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av BlackMetal
Någon som har några bra tips på filmer med riktigt vackra porträtteringar av Tokyo eller Seoul förresten?

Hur menar du vackra, som i poetiska och hyllningar till staden och metropolerna?

BlackMetal
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Rakii
Hur menar du vackra, som i poetiska och hyllningar till staden och metropolerna?
Ja filmens tema kan vara nästan vad som egentligen men staden ska ha en viss visuell roll och nästan vara en karaktär i sig. Tänk dig att Woody Allen hade spelat in en film i Tokyo.

Svara på ämne
Svara Topp Dela