Citat:
Ursprungligen postat av
razzzorblade
Vill börja med att tacka för en grym pod! intressant och bra upplägg.
Och vill även komma med ett program tips, från tråden
https://www.flashback.org/t2168959 "kidnappa o dra ner badande flickor med dykardräkt, simma iväg osedd under"
Helt sjuk tråd enligt mej som jag gärna hade hört ett avsnitt om.
Återigen tack för ett grymt jobb och trevlig sommar !

Haha, det där var något av det sjukare på forumet.. Svårsmält men intressant, ska fundera på det! Synd bara att TS inte verkar ha varit aktiv sedan 2013. Har sedan jag startade podden velat intervjua en av FBs påstådda peddos.. Ha en fin sommar du också.
Citat:
Ursprungligen postat av
katastroferna
Jodå den har hunnit med lite grejjer under sitt ettåriga liv.

Haha, det vill jag lova! Trodde den var betydligt äldre. Ett avsnitt om kepsens äventyr?
Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Helt sjukt, sitter och skrattar så jag gråter åt avsnitt 21, fan vad bra du är!
Gott att höra, inte minst från en av skribenterna själv! =)
Citat:
Ursprungligen postat av
Streeet
Tja!
Jag är relativt ny lyssnare och har fastnat totalt för denna pod!
Fan va kul med bigfatcone snack, gärna mer från honom, jag tyckte även hans tankar kring flashare som inte får ligga var riktigt bra.
Den där Shakademus, helt underbart kul, det är verkligen min humor! tack som fan för den
Jag la märkte till att under en viss pod där du pratar/läser ditt manus att du lagt in lite uppiggande ljud, i detta fall pisksnärtar, professionellt gjort!
Det kommer mer feedback från mig var de lider, tack för kul underhållning, bra jobbat.
Skoj med nya lyssnare

BFC är jävligt skön, och vi försöker få till ett avsnitt till - väntar på att han ska återkomma med ett datum som funkar för honom, bara, så förhoppningsvis kommer hans knarkskoleavsnitt ut inom en ganska snar framtid.
Japp ibland lägger jag in lite ljudeffekter - minns inte helt i vilka avsnitt det förekommer, men vet att det finns rikligt med sådana i båda de senaste avsnitten (21 och 22), så har du inte lyssnat på dessa ännu kan du iaf se fram emot det..
Feedback är alltid välkommet, och sprid gärna ordet!