Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-06, 20:47
  #697
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Gott! Bara hojta till.



Och där har vi avsnitt... 30? Hehe, ska läsa och se om det kan bli en uppföljare.
Roger det men i veckan bör jag vara klar.

Det vore ju lite trist att låta pandans öde hänga i luften så där. Om det blir ett avsnitt om det läser jag gärna in mitt egna inlägg, det finns ett slarvfel där som annan uppläsare förmodligen missar, eller tycker att jag skriver som en kratta cyklar.
Citera
2015-07-06, 20:54
  #698
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Roger det men i veckan bör jag vara klar.

Det vore ju lite trist att låta pandans öde hänga i luften så där. Om det blir ett avsnitt om det läser jag gärna in mitt egna inlägg, det finns ett slarvfel där som annan uppläsare förmodligen missar, eller tycker att jag skriver som en kratta cyklar.
¨
Gott!

Jag har snabbtläst tråden nu, och kan bekräfta att jag har planer på att göra ett Panda Returns-avsnitt.

Vill ni läsa inlägg till avsnitt 2 om Pandan så ämnar jag göra precis som sist, dvs försöka få så många som möjligt att läsa upp (kommer kontakta orginalskribenterna innan inlägg delas ut för inläsning och ge dem en vecka eller så). Även om ljudkvaliteten sjunker så tycker jag personligen att charmen i avsnittet låg i att få in olika röster så gott det gick. Med andra ord är det bara att höra av er! Gärna till eposten och inte via PM eftersom min förbannade inkorg alltid är runt 98-99% full.. Flashbangpodden snabel-a gmail punkt com, alltså.

BFC:
Citera
2015-07-06, 21:00
  #699
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
¨
Gott!

Jag har snabbtläst tråden nu, och kan bekräfta att jag har planer på att göra ett Panda Returns-avsnitt.

Vill ni läsa inlägg till avsnitt 2 om Pandan så ämnar jag göra precis som sist, dvs försöka få så många som möjligt att läsa upp (kommer kontakta orginalskribenterna innan inlägg delas ut för inläsning och ge dem en vecka eller så). Även om ljudkvaliteten sjunker så tycker jag personligen att charmen i avsnittet låg i att få in olika röster så gott det gick. Med andra ord är det bara att höra av er! Gärna till eposten och inte via PM eftersom min förbannade inkorg alltid är runt 98-99% full.. Flashbangpodden snabel-a gmail punkt com, alltså.

BFC:

Näe, det var faktiskt inte det. Två slarvfel till och med.

Jag tar ta mig tusan och gör så att jag läser in mitt inlägg på en gång, jag har ändå inget bättre för mig. Prokratinera manusskrivande var ordet, sa Bull.
__________________
Senast redigerad av BigFatCone 2015-07-06 kl. 21:03.
Citera
2015-07-07, 13:26
  #700
Medlem
Salgouds avatar
Långt avsnitt eller 2? Sitter och klipper morgondagens avsnitt, en intervju med Memnok. Frågan är: vill ni ha ett långt avsnitt (kanske 120 min..) eller två kortare, så nästa del kommer följande onsdag? FlashBang provar demokrati!
Citera
2015-07-07, 13:30
  #701
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Långt avsnitt eller 2? Sitter och klipper morgondagens avsnitt, en intervju med Memnok. Frågan är: vill ni ha ett långt avsnitt (kanske 120 min..) eller två kortare, så nästa del kommer följande onsdag? FlashBang provar demokrati!
Jag skulle gilla två kortare avsnitt istället för ett långt.
Citera
2015-07-07, 14:23
  #702
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Jag skulle gilla två kortare avsnitt istället för ett långt.
Jag med. Egentligen föredrar jag att avsnitten är bortåt 20 minuter eller så. Det är sällan jag gör något där det passar sig att lyssna på saker som är längre än så vilket så klart leder att det ibland kan ta fyra-fem dagar för mig att höra ett avsnitt.
Citera
2015-07-07, 14:48
  #703
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Långt avsnitt eller 2? Sitter och klipper morgondagens avsnitt, en intervju med Memnok. Frågan är: vill ni ha ett långt avsnitt (kanske 120 min..) eller två kortare, så nästa del kommer följande onsdag? FlashBang provar demokrati!

Kortare
Citera
2015-07-07, 16:47
  #704
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Långt avsnitt eller 2? Sitter och klipper morgondagens avsnitt, en intervju med Memnok. Frågan är: vill ni ha ett långt avsnitt (kanske 120 min..) eller två kortare, så nästa del kommer följande onsdag? FlashBang provar demokrati!

Uppdelat, två kortare.
Citera
2015-07-07, 18:36
  #705
Medlem
Klappars avatar
Jag håller med dom andra, två uppdelade avsnitt är mycket bättre än ett långt. Risken blir annars att man inte orkar lyssna på hela.
Citera
2015-07-07, 21:31
  #706
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Långt avsnitt eller 2? Sitter och klipper morgondagens avsnitt, en intervju med Memnok. Frågan är: vill ni ha ett långt avsnitt (kanske 120 min..) eller två kortare, så nästa del kommer följande onsdag? FlashBang provar demokrati!

Är det bara jag som gillar långa avsnitt ? Lyssnar gärna 2 timmar i taget om det är intressant
Citera
2015-07-07, 23:54
  #707
Medlem
Bruce_Lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Är det bara jag som gillar långa avsnitt ? Lyssnar gärna 2 timmar i taget om det är intressant

Jag håller med ovanstående talare! Skulle man nu inte palla att lyssna på hela avsnittet kan man ju faktiskt pausa. Dessutom får vi mer Flashbang då eftersom Salgoud kanske kommer med ännu ett avsnitt nästa vecka, nu när det är podtorka överallt förutom här.
Citera
2015-07-08, 06:12
  #708
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce_Lee
Jag håller med ovanstående talare! Skulle man nu inte palla att lyssna på hela avsnittet kan man ju faktiskt pausa. Dessutom får vi mer Flashbang då eftersom Salgoud kanske kommer med ännu ett avsnitt nästa vecka, nu när det är podtorka överallt förutom här.
Håller med er, längre avsnitt föredrar jag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback