Nu på Facebook
Hoppas innerligt att detta inte är ett regelbrott, men vad fan.. tråden handlar ju om FlashBang och jag får länka till t.ex. soundcloud. Efter tips från en lyssnare har jag dragit igång en Facebook-sida där jag kommer länka till nya avsnitt och kanske kasta upp något bonusmaterial med tiden. Tanken är att det kan hjälpa spridning av podden så att de oinvigda får lite mer insikt och inte köper allt trams som aftonblaskorna skiter ut sig lika lätt. Om ni vill gilla och sprida vore det fantastiskt! Sidan finner ni här .
Citat:
Ursprungligen postat av franzstrudel
Haha, jag blev något förvånad tidigare idag när jag stod bakfull och jävlig inne på pizzerian för att bli nekad i kassan då jag tömt kortet till donationer för en obskyr podcast!
Jag gör en pudel helt enkelt och skyller min obefogade kritik mot Bruce_Lee på alkohol, kvinnor och dåligt omdöme. Står dock fast i det övriga som slank ur!
Haha, har jag rånat dig på mat?! Det känns inte helt bra, även om donationen satt fint. :P Får bjuda dig på en pizza i framtiden om du har vägarna förbi Edinburgh..
Citat:
Ursprungligen postat av direktörn
Nibblers tråd Tror ni jag kommer åka fast. Skulle kanske skulle passa att göra ett avsnitt som Pandatråden om i framtiden.
Bra tips!
SPOILER!!
inte omöjligt att det kommer redan imorrn. Fick mersmak av förra avsnittet, och skrattade högt åt denna tråden! Tror jag läste den för en väldans massa år sedan, för det kändes väldigt bekant att jag skrattat åt samma sak tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Varför klämmer du in tel.numret till en thaikrog i inlägget?
Hahaha! Detta var fasen det roligaste!
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Bruce_Lee, älskar göteborskan! Hoppas hon är med fler gånger. Tragiska och absurda historier som var underhållande att lyssna på.
Panda-avsnittet var också skönt. Var inte bekant med tråden sedan tidigare, så det var en kul överraskning. Gillade det så mycket så jag var tvungen att spela upp det för brorsan som var över.
Härligt att höra! Spela upp det för allt och alla!
Citat:
Ursprungligen postat av Haploops
Grymt Salgoud!
Det senaste avsnittet var nog faktiskt värt väntan
Sitter och sträcklyssnar på flashbang, så otroligt bra podd! Önskar bara att det skulle gå att lyssna på den i Acast med så kan man bifoga länkar och bilder under poddens gång. Är det något som skulle gå att göra?
Sitter och sträcklyssnar på flashbang, så otroligt bra podd! Önskar bara att det skulle gå att lyssna på den i Acast med så kan man bifoga länkar och bilder under poddens gång. Är det något som skulle gå att göra?
Härligt att höra! Jag skickade in förfrågan om att läggas till i deras katalog - så vi får se vad de säger. Annars går det bra att kommentera under poddens gång på Soundcloud också..
Jag satt precis och funderade över hur du i helsefyr lyckades läsa upp allt utan att bryta ihop, när du precis gjorde det vid 7-sträcket. Att du tar med nibblers grammatiska tveksamheter gör det hela bara bättre.
Senast redigerad av Humbug 2015-07-01 kl. 20:41.
Jag satt precis och funderade över hur du i helsefyr lyckades läsa upp allt utan att bryta ihop, när du precis gjorde det vid 7-sträcket. Att du tar med nibblers grammatiska tveksamheter gör det hela bara bättre.
Hahah, kan bara hålla med. Så sjukt roligt uppläst, och fattar inte heller hur uppläsaren kunde hålla sig så seriös som han faktiskt gjorde. Han måste ju suttit och nypt sig samtidigt eller nått.
Tack för ett gött snack Salgoud, ser fram emot att höra avsnittet.
Tack själv! Det var görtrevligt att snacka med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av direktörn
Tack så mycket!
Inga problem! Hoppas det dög..
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Hahah, kan bara hålla med. Så sjukt roligt uppläst, och fattar inte heller hur uppläsaren kunde hålla sig så seriös som han faktiskt gjorde. Han måste ju suttit och nypt sig samtidigt eller nått.
Haha, kan avslöja att inspelningen var långt ifrån så enkel som den låter. :P Om jag hade hållt kvar alla gånger jag bröt ihop hade det aldrig funkat, och ni hade fått höra mig svära otaliga gånger eftersom det är sjukt svårt läsa så uselt skriven svenska. :P
Jag kan inte hjälpa det, men jag måste ge lite kritik. Eller vad man ska kalla det. Ett tips kanske? Vad du än gör, bli inte tung gangster och börja prata sådär som du gör i inledningen för din dialekt gör att det inte är ett dugg respektingivande. Lite som när man hör en arg norrman.
Nåja. Det var tvunget att komma ut, jag garvade gott redan där. Sen fortsatte jag att pendla mellan att garva och psykopatle genom hela avsnittet. Så jävla roligt! Hatten av för att du får till den fantastiska stavningen så bra.
Som jag tidigare skrivit så önskar jag mig fler såna här uppläsningar, de är fantastiska!