2015-06-25, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagundrar123
Någon som
Vet mer ang. Hur de ev. Kmr hå
För mig ?!😢samt fler tips än C-vitamin som funkar för att cleansa sin kropp???

du kan vara hur lugn som helst, finns ingen som helst risk att det kommer synas.

du behöver inte dricka massa vitamin c heller för du är redan clean. du var säkert clean 2 veckor efter du slutade, röker man ca 3 dagar i veckan så tar det max 2 veckor innan du är ren.
2015-06-25, 17:06
Medlem
Kratss avatar
Snabb background:

Fredag: Intog ca. 150-200mg mdma + kanske 150mg 6-mapb.
Lördag: Intog ca. 150mg 6-mapb.

På lördagsnatten blev jag tagen av snuten för att göra pisseprov. Klarade inte att pissa och fick åka in för att ta blodprov. De frågade mig i förväg om det skulle visa positivt och jag sa då ja antagligen, erkände att jag hade tagit mdma dagen innan och att jag var på 6-mapb vid tillfället.

Sedan dess har jag inte hört eller fått någonting av polisen. Inga brev hem, inget telefonsamtal, ingenting?! Betyder det att det visade negativt? Eller är det ens möjligt att det kan ta så sjukt lång tid? Detta hände nämligen i OKTOBER i fjor.

Är det vanligt att man inte får något besked om ett sådant prov visar negativt?

Tacksam för svar.

Mvh,
Krats
2015-06-25, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agggorius
du kan vara hur lugn som helst, finns ingen som helst risk att det kommer synas.

du behöver inte dricka massa vitamin c heller för du är redan clean. du var säkert clean 2 veckor efter du slutade, röker man ca 3 dagar i veckan så tar det max 2 veckor innan du är ren.
du ät medveten om att ja rökt. Typ 3 ggr / veckan i 4 månader ? 2 veckor, knappast
2015-06-25, 19:59
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagundrar123
du ät medveten om att ja rökt. Typ 3 ggr / veckan i 4 månader ? 2 veckor, knappast

Jag skulle räkna med 1 månad + en vecka eller två om jag rökt så mycket. Mig tog det ca 2 månader då jag rökte dagligen 1-5g/dagen i 4 år. Om du har tid på dig, köp ett par drogtester och prova först efter 2 veckor, sen efter 2 veckor till sen kan du testa dig 1 gång i veckan tills du ser att de inte ger något utslag och efter det kanske det tar 2-4 dagar till innan du är på noll.

Edit: För att snabba på det hela kan du vara fysiskt aktiv, promenader, jogga, träna, basta. Vad som hellst som får dig att svettas och bränna fett.
Senast redigerad av SDKZ 2015-06-25 kl. 20:02.
2015-06-25, 20:32
Medlem
Hej

Tog en citodon tablett lördag morgon 06:00 av misstag.
Åkte på pissprov tisdag lunch ca 3,5 dag senare.
Kommer det ge utslag?
Värt att nämna är att jag efter intaget tränade hårt styrketräning
Och gick långa promenader och drack en jävla massa vatten Lördag, söndag och måndag.
Hur ser mina chanser ut

Det är också första gången jag äter en citodon tablett

Tacksam för alla svar.
2015-06-25, 20:35
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vato_Loco
Hej

Tog en citodon tablett lördag morgon 06:00 av misstag.
Åkte på pissprov tisdag lunch ca 3,5 dag senare.
Kommer det ge utslag?
Värt att nämna är att jag efter intaget tränade hårt styrketräning
Och gick långa promenader och drack en jävla massa vatten Lördag, söndag och måndag.
Hur ser mina chanser ut

Det är också första gången jag äter en citodon tablett

Tacksam för alla svar.

Det är väldigt svårt att avgöra, du kan ha klarat dig då Citodon brukar synas 2-5 dagar, du får nog vänta på svaret är jag rädd
2015-06-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDKZ
Det är väldigt svårt att avgöra, du kan ha klarat dig då Citodon brukar synas 2-5 dagar, du får nog vänta på svaret är jag rädd

Tack.

Inga fler som vill dela sina erfarenheter?
2015-06-26, 05:22
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Ska börja lämna utandningsprover för THC, alltså såna plastgrejer man andas i 20 andetag eller något och undrar hur länge cannabis syns på detta? Låt säga att man rökt en vecka, är det okej att lämna prov efter typ 5 dagar? Det MÅSTE ju vara kortare spårtid än urin? Finns ju inga metaboliter att kolla efter, bara THC liksom.. Eller? Nån med bättre koll??

Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Det jag hittar själv är (förutom studien från Karolinska som nämns i denna artikel);

http://www.huffingtonpost.com/high-times/pot-breathalyzer_b_4182605.html

Enligt detta verkar det vara ett dygn som gäller? Stämmer detta? Jag ska lämna blåsprover 2 gånger i veckan då jag av olika anledningar inte kan lämna urinprover

Upp!!! Ingen med koll? Vet att det är en ny metod men nån kanske sitter på info?
2015-06-26, 11:16
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krats
Snabb background:

Fredag: Intog ca. 150-200mg mdma + kanske 150mg 6-mapb.
Lördag: Intog ca. 150mg 6-mapb.

På lördagsnatten blev jag tagen av snuten för att göra pisseprov. Klarade inte att pissa och fick åka in för att ta blodprov. De frågade mig i förväg om det skulle visa positivt och jag sa då ja antagligen, erkände att jag hade tagit mdma dagen innan och att jag var på 6-mapb vid tillfället.

Sedan dess har jag inte hört eller fått någonting av polisen. Inga brev hem, inget telefonsamtal, ingenting?! Betyder det att det visade negativt? Eller är det ens möjligt att det kan ta så sjukt lång tid? Detta hände nämligen i OKTOBER i fjor.

Är det vanligt att man inte får något besked om ett sådant prov visar negativt?

Tacksam för svar.

Mvh,
Krats

Ditt blod bör ha varit rent från MDMA när polisen tog blodprov på dig.
6-mapb kollas det inte efter.

Det visade nog negativt och du kommer troligtvis inte höra något.
Jag vet om folk som varit redigt påtända på både tjack och MDMA och lämnat blodprov men ändå inte torskat, det är inte allt för ovanligt att blodprov tappas bort eller ramlar mellan stolarna om de visar negativt.

Skulle tro att polisen inte orkar lägga någon tid på att lämna ett "positivt" besked till dig. Är du osäker kan du ju alltid be om att få ut förundersökningen.
2015-06-26, 11:36
Medlem
Vet att xanor syns ett par dagar efter man använt det men hur snabbt syns det om man precis börjat äta det och sen lämnar prov? Urinprov avses.
2015-06-26, 12:01
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petrus17
Jävligt oklara uppgifter gällande tramadol och up. Hur länge syns de egentligen? Säg 1000 mg (naturligt hög tolerans mot alla opioider) och UP 6-7 dagar efter. Syns det? Ja, de är en tram-sticka.
Halveringstid för Tramadol är kort cirka 6h. 1000mg bör vara lugnt på UP efter en vecka. (5 dagar max skulle jag vilja säga med normal metabolism) - efter det skall det vara lugnt.

Då förutsätter jag att du bara tagit 1000mg vid ett och samma tillfälle.

Har du riktigt dålig metabolism kan det synas längre.

Tramadol räknas till kategorin "fencyclidin" tillsammans med bland annat Ketamin och
Ibuprofen. Maximala detektionstiden är 8 dagar för Tram, Ketamin m.m. och då talar vi regelbundet bruk.

Källa och tabeller som du önskade:
http://dig.pharm.uic.edu/faq/2011/Feb/faq1.aspx
Senast redigerad av Hysteria90 2015-06-26 kl. 12:29.
2015-06-26, 12:06
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAncient
Vet att xanor syns ett par dagar efter man använt det men hur snabbt syns det om man precis börjat äta det och sen lämnar prov? Urinprov avses.
Alprazolam måste metaboliseras i din kropp innan det syns på UP. Spekulerar i att det börjar synas omkring när halveringstiden hunnit passerat (cirka 11 timmar efter intag)
Senast redigerad av Hysteria90 2015-06-26 kl. 12:28.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in