2015-06-03, 20:15
Medlem
Tja jag har fått hem 5 st lila Flubromazolam idag, är fett sugen på att smaka på en men är osäker på om jag ska pissa på fredag eller på måndag... en av dagarna blir det men vet inte vilken, är dock 90% säker på att det blir på måndag, men jag ska till mottagnigen och hämta medicin på fredag. Hon på mottagningen sa för en vecka sedan att jag bara skulle behöva lämna en gång i veckan och jag lämnade nu i måndags.. Till saken igen syns flub på Alere Drogtester? Har 2 st hemma att experimentera med men tänkte göra det då jag fått hem lite tjack.

Så Någon som vet om denna rc benso syns? Bör jag ta eller ska jag vänta till måndag? Ska inta sub på måndag också Hittar väldigt lite info om Flub på UP när jag söker och faktiskt ganske lite info öht om flub. Tänkte vänta men det kliar i fingrarna Vad sägs, ett smak prov eller vänta? Hjälp uppskattas. Tack, peace
2015-06-03, 22:58
Medlem
knoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
BUMP

Men seriöst en hel månad kvar, finns inte en enda drog som håller i 30dagar i kroppen vid endast ETT tilfälle, jesus christ, lite brains får man väl fan ha om man ska ta o skriva här... 3 poster lyckades snubben dessutom skriva, med exakt samma innehåll, utan att specificera NÄR i juli det är, dvs det kan röra sig om ca 30-60 dagar från dagens datum.

Menar att jag kan lämna när som helst u juli. Fattar du inte ? Vilken dag som helst ??
2015-06-04, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knoxo
Menar att jag kan lämna när som helst u juli. Fattar du inte ? Vilken dag som helst ??
Nej jag fattade inte det, du var nog antagligen rätt veck när du skrev dina trippelposts..? Oavsett, om du bara läst början av tråden, dvs första fucking posten, så hade du fått svar att NEJ det syns inte 30 dagar framöver... Snälla sök för 5 fucking sekunder innan du postar
2015-06-04, 18:37
Medlem
DrGordons avatar
Tjena, testade juridikforumet men ingen hade lust, eftersom det handlar om Pissprov och körkort kanske det passar här?!

Blev dömd för narkotikabrott den 4 maj, domen trädde i laga kraft tre veckor senare, så den 25e maj.

8gram svamp och 8 gram cannabis. Domen blev två år villkorligt och 47000kr i böter. Tidigare ostraffad och inga andra problem.

Nu undrar jag om det här är slutet på historien, eller om transportstyrelsen kommer höra av sig och ta mitt körkort också?

Jag undrar också om när detta kommer att ske?

Pissprov är väl ett alternativ?

Jag har varit nykter sedan 6 månader nu, men är ändå livrädd för att transportstyrelsen ska höra av sig nu under sommaren, eftersom den höga bötern har ruinerat mig totalt, och pissprovskostnader hade gjort saken ohållbar, iaf den närmsta tiden. Jag måste få återhämta mig ekonomiskt först. Tack för svar.
2015-06-04, 20:20
Medlem
SDKZs avatar
Jag har pissprov, analys om ca 4 veckor. Och jag tänkte röka en holk ikväll, fredag och ev lördag. Kanske 1g totalt. Sen hålla uppe i 3 veckor och träna osv till nästa prov. Det borde inte vara några problem eller?
2015-06-04, 20:29
Medlem
Bashflacks avatar
I helgen så slängde jag i mig en karta Tramadol Retard 200 mg, tog de sista tre stycken i Söndags, krossade och bombade i rizzla. Nu har jag fått veta att jag ska pissa på Måndag.. Kan jag vara lugn eller ska jag börja tänka ut nåt sätt att lura provet/skjuta upp det? Jag har sökt men inte hittat nåt konkret om just depotvarianten.*

Jag håller på att få panik här, så skulle vara oerhört tacksam för ett snabbt svar!
2015-06-04, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bashflack
I helgen så slängde jag i mig en karta Tramadol Retard 200 mg, tog de sista tre stycken i Söndags, krossade och bombade i rizzla. Nu har jag fått veta att jag ska pissa på Måndag.. Kan jag vara lugn eller ska jag börja tänka ut nåt sätt att lura provet/skjuta upp det? Jag har sökt men inte hittat nåt konkret om just depotvarianten.*

Jag håller på att få panik här, så skulle vara oerhört tacksam för ett snabbt svar!
Lär vara lugnt med största sannolikhet! Men drick några liter vatten dagligen och även innan provet.
2015-06-04, 23:29
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bashflack

Det är lugnt du behöver inte noja. Jag pissade en måndag hos polisen och hade tagit 250mg på fredagen, var ren.
2015-06-06, 03:39
Medlem
jag tände en holk alltså ett havlt bloss typ med 0,3gram gräs för kanske 1 timma sen och jag ska på urinprov på måndag kommer det synas? jag har varit ren i 3 veckor

Tack på förhand (vill helst ha så snabba svar som möjligt)
2015-06-07, 01:03
Medlem
Tjena ! Kan väl börja med att säga att jag tagit ett blodprov för droger, jag blev plockad av farbror blå i samband med Alkoholpåverkan, var inte bäng eller påverkad av cannabis när dom tog mig som tur var. Men jag hade rökt en 0.05-0.0.8 i en pipa 21 timmar innan provet, varför jag rökte så lite var beroende på att de var sista smulorna jag hade kvar för tillfället. Om man räknar bort den lilla pipan, hade jag mysrökt 0.10 i en pipa 32 timmar innan provet, samt tagit 4-5 bloss av en polares jolle. Jag är smal utan övervikt och kårt med en längd runt 172 cm Tror ni jag klarar mig eller tror ni på en torsk i mitt fall? Jag har rökt oregelbundet senaste 2 månaderna med 4 g senaste månaden som jag brukat oregelbundet. Jag har läst att de går ur blodet blodet på 12 timmar enligt swecan där dom postade ett svar från en läkare på RMH. Känns som att jag borde ligga utanför gränsen för att de ska ge positivt svar. Tror personligen på negativt svar men fan man vet ju aldrig. Någon här på forumet som har klarat sig på blodprov under liknade former alternativt torskat? Kommer posta svar senare vad svaret blir då jag får svar från analysen. är 1.5-2 veckor mest troligt innan svaret kommer i brevlådan Vill verkligen inte torska alltså , jag är svin nojjig !!!
2015-06-07, 12:22
Medlem
Blackslayers avatar
Är bastu en bra lösning för att få ur det snabbare ur kroppen?
2015-06-07, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackslayer
Är bastu en bra lösning för att få ur det snabbare ur kroppen?

Om du menar att få ett negativt svar på urinprov så kan bastu vara en av sakerna som du kan göra för att påskynda de hela, samt hård träning och dricka stora mängder vatten, du kan även äta vitaminer och dylikt. Blodet går dock inte att påskynda så vitt jag vet. Däremot går de flertalet snabbare att va ren på blodprov än urin, blodprov och urinprov är som dag och natt så att säga, så man ska alltid vägra urinprov ifall man blir tagen och istället välja blodprov. Ja man kan välja, enligt lag har du rätt att vägra urinprov men är tvungen att lämna blodprov. Däremot kan polisen köra sina metoder för att försöka få dig att lämna urinprov, som att hålla dig kvar tills du lämnar urin prov, som i mitt fall då dom höll mig 6 timmar utan att lyckas, därefter tröttnade dom och körde mig till sjukhuset för ett blodprov vilket jag tyckte var ett betydligt bättre alternativ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in