Citat:
Ursprungligen postat av
Under---18
Vad bra, nu behöver man läsa inläggen av "vissa" personer, vars enda uppgift i livet är att argumentera emot allt och allting, tom när det finns fakta så ska man fortsätta spy galla.
Av någon anledning är dessa användare inte avstängda för kvalitet framför kvantitet. Jag förstår då inte hur närmare 50 000 inlägg kan anses vara av kvalitet istället för skräp
Flashback har inte haft problem att stänga av användare tidigare för bullshit eftersom man inte gillade dessa, då dom sänkte kvaliteten overall på forumet.
Och folk som säger att man bara ska sluta läsa inlägg från dessa personer, läser ni inlägget först eller användarnamnet? Jag tycker inte användarnamnet är intressant när man går igenom en tråd. Dock när man inser att ett inlägg är riktigt dumt, kollar man vem som skrev det och gissa vem? Någon från högen av skräppostare som inte bidrar något av värde till tråden eller forumet i helhet.
Tror det är dags att överge forumet helt och hållet nu eftersom man måste se dessa människor utan liv posta i trådar och förstöra diskussionen
Får nog hålla med dig här.
Jag har varit på Flashback sedan länge och de flesta förändringar av forumet har varit till det bättre.
Men det här är inte en bra förändring. Jag har kanske bara haft fyra-fem personer på ignore under alla år, men det har varit av goda skäl. Det har INTE varit på grund av de haft andra åsikter, utan enbart för att de förstört diskussionerna. En sak dessa haft gemensamt är också att de varit "proffs" på att trolla, så det har inte gått att anmäla för offtopic och trams eftersom de mycket medvetet legat precis på gränsen för att klara sig.
Citat:
Av någon anledning är dessa användare inte avstängda för kvalitet framför kvantitet. Jag förstår då inte hur närmare 50 000 inlägg kan anses vara av kvalitet istället för skräp
Och nu bara två dygn senare har användaren, för vi menar säkert samma, långt över 50 100 inlägg. Helt obegripligt att denna användare kan få härja som hon gör. Här har vi ett typexempel på vad jag menar med trollproffs. När hon dyker upp i en tråd vet man att tråden är förstörd. Hon lanserar någon obegriplig tes och vevar sedan den oupphörligt tills tråden dör av ren utmattning. Men hon lyckas av någon anledning hålla sig kvar utan att stängas av.
Ge oss ignorefunktionen tillbaka. För ett bättre Flashback. Please.