[quote=Skriuw|53741063]
Citat:
Ursprungligen postat av
ConcreteRose
Jaha alltet, det var en rätt stor lekhage du dumpade den gyllene ration i du.. Well slumpen är det bästa vi har idag så varför inte. Pi? Vi skruvar lite på frågan för att studera hur långt du har kommit i dom tankebanorna.Skapade gud, enligt dig, Pi innan han skapade Universum eller skapade universum Pi på ren tur, eller kanske föll det hela bara ut av rena geometriska orsaker?
En personlig undran angående islam. Varför anser allah att den överväldigande majoriteten muslimer är för dumma för att tro på allah? Vilket stycke i koranen förklarar att gemene muslim är trög och därför måste styras av en imams personliga åsikter och tankar ang allahs budskap? Varför skrev allah en sån kass bok? Vad säger det gyllen ration om det förhållandet? Kan det vara så att Pi är grundstommen som utgör koranen, likt Pi med sina oändliga (well) antal siffror så skapar koranen oändligt många subjektiva tolkningar liksom... Trippy shit typ.. Antar att det enda sättet att få ordning på det hela är att slå ihjäl alla som inte anpassar sig till den subjektiva sanningen, som tur är så funkar inte islam så,, Fatta vad oroligt det hade vart där den doktrinen hade styrt liksom.
Asså jag pallar inte, vet du ens vad golden ratio är?
Vad menar du att materian skapade sig själv?
Det där är dina åsikter, vad jag och miljontals andra människor tycker så är Koranen den perfekta boken och Islam den ideala livsstilen :-)
För din information så rekomenderas det att var muslim söker kunskap och utgår från Koranen och sig själv (behövs inga imamer, präster och liknande) ditt påstående om att muslimer behöver styras av en människa är ren lögn, visst sker det, men Islam lär oss att vi har sinnen och förstånd att avgöra vad som är rätt.
Är det bättre att vara du? Antagligen en person utan moral
Golden ratio är en lite minidroppe i ett stort hav av kunskap som du inte har nöjet och dela med mig :-)
Det du skrev ner är dina personliga åsikter som inte intresserar mig något vidare, är inte här för at diskutera det med dig. Ha d bra