2015-06-17, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Dif la ner arenaplanerna för att man inte fick ihop det ekonomiskt, eller ljuger man menar du?

http://www.idrottensaffarer.se/arena/2013/12/djurgarden-skramdes-av-kostnaderna

http://www.svenskafans.com/fotboll/Djurgardens-arenaplaner-laggs-ner-426318.aspx

osv. osv. osv. länkarna till er hemsida verkar ha dött men skrevs massor om detta när arenagruppen la ner arbetet. Huruvida finansieringen var löst eller inte vet jag inget om, antagligen inte men sedan ska man driva skiten med inte bara bygga den.

De konkreta projekt som berörs i de artiklar du länkar till blockades av externa parter, som jag tidigare skrivit.

Vi har bytt hemsida, ja.
Citera
2015-06-17, 21:12
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchester496
De konkreta projekt som berörs i de artiklar du länkar till blockades av externa parter, som jag tidigare skrivit.

Vi har bytt hemsida, ja.

Så man ljög alltså? tack då vet jag.
Citera
2015-06-17, 21:20
Medlem
Citat:
Så man ljög alltså? tack då vet jag.

Nej, du är bara lite för dum för att förstå.
Om du på riktigt inte förstår, vill du att jag förklarar?
Citera
2015-06-17, 21:33
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Nej, du är bara lite för dum för att förstå.
Om du på riktigt inte förstår, vill du att jag förklarar?

Ingen mening att fortsätta, dif har officiellt sagt en sak du säger en annan. Om du ska förklara får du allt gå lite djupare än "staden fuckade upp öip"
Citera
2015-06-17, 22:23
Medlem
Citat:
Ingen mening att fortsätta, dif har officiellt sagt en sak du säger en annan. Om du ska förklara får du allt gå lite djupare än "staden fuckade upp öip"

Nä, vi kanske ska parkera det här om du inte är förmögen att förstå bättre, eller inte har bättre koll på självklarheter.
Citera
2015-06-17, 23:08
Medlem
bagarn29s avatar
Pelle Blohm säger att balkongmattorna riskera att Sverige på sikt riskerar att tappa än mer i ranking. Vid senaste rankingen var Sverige rankade som 38-39:e plats.

Är det något som oroar balkongmatteivrarna?
Citera
2015-06-17, 23:26
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Pelle Blohm säger att balkongmattorna riskera att Sverige på sikt riskerar att tappa än mer i ranking. Vid senaste rankingen var Sverige rankade som 38-39:e plats.

Vad är din frågeställning? Om det oroar vad Pelle Blohm tror?

Och varför kallar du det balkongmatta hela tiden? Har du någonsin haft en balkongmatta? Jag har haft en och den är inte alls lik hur konstgräs ser ut.
Citera
2015-06-17, 23:32
Medlem
Citat:
Nä, vi kanske ska parkera det här om du inte är förmögen att förstå bättre, eller inte har bättre koll på självklarheter.

Han håller på Hammarby. Klubben som aldrig kunnat göra rätt för sig.
Citera
2015-06-17, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Om det är Sverige som landslag han avser kommer du (och Pelle) nog behöva komma ut som extremretarderad rätt snart.
Citera
2015-06-18, 00:06
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Om det är Sverige som landslag han avser kommer du (och Pelle) nog behöva komma ut som extremretarderad rätt snart.
Vi får väl se. Jag är tyvärr oroad över utveckling med fler matcher på icke gräs än på gräs i allsvenskan där blivande landslagsspelare ska utvecklas.
Citera
2015-06-18, 08:25
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Så när jag ber dig förklara vad du menar så passar det inte längre?

Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Han håller på Hammarby. Klubben som aldrig kunnat göra rätt för sig.

Då kanske du kan berätta nu när Madchester inte vill.
Citera
2015-06-18, 08:43
Medlem
mishimas avatar
Mathias Lühr skrev en överraskande intressant grej om spelare och konstgräset.
http://www.expressen.se/sport/kronikorer/mathias-luhr/luhr-svenskarna-har-spelat-for-lite-pa-gras/

Det är väl klart att utländska klubbar gärna vill veta hur spelarna presterar på naturgräs.

Det skulle hjälpa Linus Wahlqvist väldigt mycket i karriären om han lade ett par allsvenska år på naturgräs innan han går vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in