osv. osv. osv. länkarna till er hemsida verkar ha dött men skrevs massor om detta när arenagruppen la ner arbetet. Huruvida finansieringen var löst eller inte vet jag inget om, antagligen inte men sedan ska man driva skiten med inte bara bygga den.
De konkreta projekt som berörs i de artiklar du länkar till blockades av externa parter, som jag tidigare skrivit.
Nej, du är bara lite för dum för att förstå.
Om du på riktigt inte förstår, vill du att jag förklarar?
Ingen mening att fortsätta, dif har officiellt sagt en sak du säger en annan. Om du ska förklara får du allt gå lite djupare än "staden fuckade upp öip"
Ingen mening att fortsätta, dif har officiellt sagt en sak du säger en annan. Om du ska förklara får du allt gå lite djupare än "staden fuckade upp öip"
Nä, vi kanske ska parkera det här om du inte är förmögen att förstå bättre, eller inte har bättre koll på självklarheter.
Pelle Blohm säger att balkongmattorna riskera att Sverige på sikt riskerar att tappa än mer i ranking. Vid senaste rankingen var Sverige rankade som 38-39:e plats.
Pelle Blohm säger att balkongmattorna riskera att Sverige på sikt riskerar att tappa än mer i ranking. Vid senaste rankingen var Sverige rankade som 38-39:e plats.
Är det något som oroar balkongmatteivrarna?
Vad är din frågeställning? Om det oroar vad Pelle Blohm tror?
Och varför kallar du det balkongmatta hela tiden? Har du någonsin haft en balkongmatta? Jag har haft en och den är inte alls lik hur konstgräs ser ut.
Är det något som oroar balkongmatteivrarna?
Om det är Sverige som landslag han avser kommer du (och Pelle) nog behöva komma ut som extremretarderad rätt snart.