2015-06-16, 00:11
Medlem
Despiracys avatar
Fet trailer.
For honor? Ser grymt ut. Ingen gameplay dock?
Citera
2015-06-16, 00:12
Medlem
Maxteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Att dem forstter med denna brud. Urtrist och allmnt pinsam. Sitter med skmskudden i knt redo att anvndas.

Haha nej hon r ju bra, lagom oseris. D r nuvarande kpp-pirat mer pinsam.

For Honor kanske kan bli bra.
Citera
2015-06-16, 00:12
Medlem
HejAntons avatar
Gillade den hr trailern, skeptisk till presentatren. Trailern sger vl vldigt lite om spelet i sig dock.
Edit: Gameplay!

Citat:
Att dem forstter med denna brud. Urtrist och allmnt pinsam. Sitter med skmskudden i knt redo att anvndas.
Hon r bra mycket bttre n frr men det r fortfarande lite vl mycket ptvingade skmt.
Citera
2015-06-16, 00:14
Medlem
For Honor ser ....intressant ut?
Citera
2015-06-16, 00:15
Medlem
Barbus avatar
Bsta kommer vara imorgon, nr det r PC afton.
Citera
2015-06-16, 00:16
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Trailern till For Honor sg spnnande ut men spelet r nog inget fr mig.

Citat:

Vad r det fr fel p henne? Hade du gjort ett bttre jobb?
Citera
2015-06-16, 00:16
Medlem
HejAntons avatar
Ser riktigt bra ut! Knns lite som ett 4v4 fightingspel.
Citera
2015-06-16, 00:18
Medlem
For honor verkar fett, mnga meele fighting spel fr inte till combaten att knnas bra, men hr verkade det verkligen som att svrden och allt "connectade", blir hype p det fr min del.
Citera
2015-06-16, 00:20
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
For honor verkar fett, mnga meele fighting spel fr inte till combaten att knnas bra, men hr verkade det verkligen som att svrden och allt "connectade", blir hype p det fr min del.
Hoppas bara det finns ngon singleplayer, ser inte fram emot att spela med ett gng med adhd som springer runt och svingar hej vilt.
Citera
2015-06-16, 00:20
Medlem
The Division ntligen!
Citera
2015-06-16, 00:22
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Trailern till For Honor sg spnnande ut men spelet r nog inget fr mig.

Vad r det fr fel p henne? Hade du gjort ett bttre jobb?
Haha vad hade du gjort ett bttre jobb. Vad fan har det med saken och gra. Har inte ngot intresse av att st dr verhuvudtaget. Knns vldigt krystat och hon r inte ett dugg rolig. Sen r det inte bara hennes fel dem har uppenbarligen en dlig vana just hos ubisoft med krystade presentatrer och dliga skmt. Som skggsnubben som var uppe nyss. Dem hade dessutom en nnu smre vrd fr ngra r sedan.
Citera
2015-06-16, 00:26
Medlem
HejAntons avatar
Herregud vilken korkad AI. Den str ju bara dr helt utan skydd? Mste vl vara en speciell test-version? Hoppas verkligen inte att de olika svrigheterna p mobsen avgrs av bullet sponges och mer skada p skotten.

Och det hr med att man kan mrda andra spelare runt omkring i vrlden kommer ju bara leda till samma situation som i DayZ dr alla mrdar varandra omedelbart.

r vldigt skeptisk till The Division ven om jag gillar idn.

Edit: Mars 2015. De har suttit p det hr spelet ett tag nu, hoppas det lever upp till frvntningarna! Jag ser inte hur det ska funka men det har Ubisoft troligtvis redan lst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in