Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Oförskämt att beställa varor och bara strunta i att hämta ut dem. Det är såna nötter som du som förstör för oss andra. Kul när det blir kollikrav på allt eller krav på förhandsbetalning pga rövhöl som du.
Men haha, lugna dig ditt jävla dampbarn.
Jag handlar vid alla släpp och oftast handlar jag aldrig för under 500 kr, har så gjort i flera år och har aldrig struntat i att hämta ut en beställning. Jag vill garantera att jag är på bolaget oftare än dig o hämtar ut beställningar, en stor majoritet av både mina pengar och min fritid spenderas på bolaget o deras öl i såväl ordinarie sortimentet som i beställningssortimentet.
Jag lägger flera tusentals kronor varje år på släppen, hämtar alltid ut dom oftast samma dag jag får sms osv osv. Sen pga lite olika omständigheter blev det att jag missade just det släppet. Det första och sista jag missar. O då förstör jag för alla andra. Hahaha.
Dessutom blev det ju bra till slut ändå då ölen oväntat hamnade i min korg till slut ändå. Självklart betalade jag dom gladeligen, en nota som skulle gått på 150 blev istället 400kr. Inga problem då jag länge haft lätt ångest över att jag missade Crooked Staven.
Så onödigt med personpåhopp osv när du inte har en aning om vilken sorts kund på Systembolaget jag är. Hoppas jag förklarat tillräckligt bra och att alla ölentusiaster kan förlåta mig för att jag missade att hämta ut ETT släpp bland hundratals...
OnT: det blev en KBS för mig också.