2015-06-03, 11:52
  #10753
Medlem
stayluckys avatar
@skugge
Cask skrev nyss på Facebook att de förväntas få in grejerna på tisdag. Kanske var du för sen med beställningen? Osis i så fall.
Citera
2015-06-03, 14:17
  #10754
Medlem
stayluckys avatar
Jaha... Nu fick man SMS om att samtliga Stone-öl är slut och att ordern makulerats. Nytt datum är 2015-06-08, men man behöver lägga en ny beställning. Varför då? Varför inte bara meddela att flaskorna är försenade men låta befintlig beställning ligga kvar?
Citera
2015-06-03, 14:51
  #10755
Medlem
Punklivs avatar
Fan vad fint med 3 Fonteinen. Dricker ju inte särskilt mycket öl längre, men saaaaaaatan vad glad jag blev när jag såg att den finns i ordinarie jävla sortimentet! Blir nog en hel del sådana under sommaren... och några till lagringshyllan, så klart.
Citera
2015-06-03, 15:06
  #10756
Medlem
Skugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Jaha... Nu fick man SMS om att samtliga Stone-öl är slut och att ordern makulerats. Nytt datum är 2015-06-08, men man behöver lägga en ny beställning. Varför då? Varför inte bara meddela att flaskorna är försenade men låta befintlig beställning ligga kvar?
Jo jag fattar inte heller, men det är väl bara att gilla läget och dyka på beställningsknappen på måndag igen.


Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Fan vad fint med 3 Fonteinen. Dricker ju inte särskilt mycket öl längre, men saaaaaaatan vad glad jag blev när jag såg att den finns i ordinarie jävla sortimentet! Blir nog en hel del sådana under sommaren... och några till lagringshyllan, så klart.

Vi får dränka Stone-depressionen i fontännäktar istället, inte fy skam.
Citera
2015-06-03, 15:18
  #10757
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Fan vad fint med 3 Fonteinen. Dricker ju inte särskilt mycket öl längre, men saaaaaaatan vad glad jag blev när jag såg att den finns i ordinarie jävla sortimentet! Blir nog en hel del sådana under sommaren... och några till lagringshyllan, så klart.

Citat:
Ursprungligen postat av Skugge
Vi får dränka Stone-depressionen i fontännäktar istället, inte fy skam.

A-M-E-N

Nu vill jag se denna kvar i det fasta sortimentet, suger precis i mig det sista av en och HELVETE vad bra den är! Precis så här ska det smaka, vilken balans! Skål på er där ute
Citera
2015-06-03, 15:29
  #10758
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skugge
Jo jag fattar inte heller, men det är väl bara att gilla läget och dyka på beställningsknappen på måndag igen.


Mjo, så är det ju. Problemet är att jag har ett möte på jobbet vid den tidpunkten. Brukar inte vara en giltig anledning att dyka upp sent på möten för att man är "tvungen" att beställa öl
Citera
2015-06-03, 17:29
  #10759
Medlem
Skrivhunds avatar
Sjukaste idag.

Var på bolaget och skulle hämta ut tre flaskor jag beställde för ett par dagar sedan. Klev in och bad om min beställning och då kommer hon ut med sex flaskor. Var tre stycken flaskor jag beställde för mer än en månad sedan. Fick ett sms den 26:e april om att jag hade två dagar på mig att hämta ut det jag då hade beställt, men struntade i det då av diverse anledningar.

Brukar bolaget ändå hålla flaskorna kvar eller är det i normala fall dessa två veckor som gäller efter att man fått sitt sms om att ens varor finns att hämta i butiken?

Nu blev jag visserligen glad då det bland annat var de två ölen från Crooked Stave som släpptes tidigare. Dom lär ju fortfarande vara fullt drickbara. Värre då med Pernicious Weeden från Garage Project som måste vara duktigt trött nu.

Nåja, fick mig en glad överraskning i vilket fall som helst.
Citera
2015-06-04, 02:41
  #10760
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrivhund
Sjukaste idag.

Var på bolaget och skulle hämta ut tre flaskor jag beställde för ett par dagar sedan. Klev in och bad om min beställning och då kommer hon ut med sex flaskor. Var tre stycken flaskor jag beställde för mer än en månad sedan. Fick ett sms den 26:e april om att jag hade två dagar på mig att hämta ut det jag då hade beställt, men struntade i det då av diverse anledningar.

Brukar bolaget ändå hålla flaskorna kvar eller är det i normala fall dessa två veckor som gäller efter att man fått sitt sms om att ens varor finns att hämta i butiken?

Nu blev jag visserligen glad då det bland annat var de två ölen från Crooked Stave som släpptes tidigare. Dom lär ju fortfarande vara fullt drickbara. Värre då med Pernicious Weeden från Garage Project som måste vara duktigt trött nu.

Nåja, fick mig en glad överraskning i vilket fall som helst.
Oförskämt att beställa varor och bara strunta i att hämta ut dem. Det är såna nötter som du som förstör för oss andra. Kul när det blir kollikrav på allt eller krav på förhandsbetalning pga rövhöl som du.
Citera
2015-06-04, 10:04
  #10761
Medlem
Mr.Nutts avatar
Glöm inte Founders KBS och Hannssens Oude Schaarbeekse Kriek nu!
Citera
2015-06-04, 10:05
  #10762
Medlem
Tandkolls avatar
Hann ni med att boka Founders KBS? För mig kraschade sidan men hann ändå få tag i en. Tickar sakta ner nu, typ 300 kvar.
Citera
2015-06-04, 10:06
  #10763
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Nutt
Glöm inte Founders KBS och Hannssens Oude Schaarbeekse Kriek nu!

Norpade 2 KBS på stört. Krieken lämnar jag till någon som uppskattar det mer än vad jag gör.
Citera
2015-06-04, 10:11
  #10764
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Norpade 2 KBS på stört. Krieken lämnar jag till någon som uppskattar det mer än vad jag gör.
jag tog två och morsan två, så 4st för min del.

krieken också naturligtvis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in