Jag tror inte att alla som röstar på SD är rasister i ordets rätta bemärkelse, men det räcker med att skumläsa trådarna under "Aktuella ämnen" för att inse hur utbrett problemet är. En stor del av SDs supporters är definitivt helt rubbade i huvudet, åtminstone av de som hänger här på flashback.
Se bara på dessa inlägg (la 5 minuter på detta, klickade bara in på random trådar):
Inte de skarpaste knivarna i lådan direkt. Om ni som enbart drivs av en socialkonservativ nostalgi för det heterogena samhället någonsin vill tas på allvar så måste ni göra upp med det här skräpet. De sitter ju fan i SDs partitopp, det har avslöjats igen och igen. Ni måste förändra samtalet på gräsrotsnivå, här, på flashback! Konfrontera rasisterna och förpassa dem till ett annat forum.
Se bara på dessa inlägg (la 5 minuter på detta, klickade bara in på random trådar):
Citat:
Citat:
Citat:
Sd ser ingen problematik i att sätta dina döttrar i negerskola. De ser det som ett probem att du låter bli att göra det. Sd är för tvångsintegrering av raserna.
Precis. Sd-väljare verkar hämta mer information om Sd från Twitter och Aftonbladet än deras egen hemsida.
Minskad invandring av kaosblattar är detsamma som fortsatt invandring av kaosblattar. Situationen kommer alltså bli än värre än vad den redan är. Och inte ens idag är den i närheten av bra... var det svårt att räkna ut?
Vem ska assimilera och integrera sandnegrerna då? Dina barn? Eller är det andras barn som ska göra det medan dina slipper? Finns det något historiskt exempel på hur man framgångsrikt integrerat sandnegrer i ett vitt samhälle? När och var? Eller är du beredd att sätta vita barn i ett socialt experiment där du försöker få sandnegrer att sitta fint? Är det ett rimligt offer tycker du? Att importera tusentals rasfrämlingar av ingen annan anledning än att du ska få leka rasnihilistisk världsförbättrare?
Mitt förslag är:
Precis. Sd-väljare verkar hämta mer information om Sd från Twitter och Aftonbladet än deras egen hemsida.
Minskad invandring av kaosblattar är detsamma som fortsatt invandring av kaosblattar. Situationen kommer alltså bli än värre än vad den redan är. Och inte ens idag är den i närheten av bra... var det svårt att räkna ut?
Vem ska assimilera och integrera sandnegrerna då? Dina barn? Eller är det andras barn som ska göra det medan dina slipper? Finns det något historiskt exempel på hur man framgångsrikt integrerat sandnegrer i ett vitt samhälle? När och var? Eller är du beredd att sätta vita barn i ett socialt experiment där du försöker få sandnegrer att sitta fint? Är det ett rimligt offer tycker du? Att importera tusentals rasfrämlingar av ingen annan anledning än att du ska få leka rasnihilistisk världsförbättrare?
Mitt förslag är:
- Bevara fria skolvalet
- Möjliggör etniska skolor
- Förbjud barnrasblandning
- Minska invandringen med 100 %
- Repatriera mera
Citat:
Jag är europe och vit
, men du är iranier och svartare än mitt skit. Ni iranier (läs: sandnegrer) hör inte hemma i europa, åk hem till mena kamelryttare.
Förstår att du skäms att vara iranier då du spelar svensk,fransk mm pinsamt
Du använder flera konton bla jennya mm
Bosnier är knappast sandnegrer
, det är du som iranier från mena som är sandneger, förstår att det svider. Albaner är tjetjener egentligen och visst kan dom räknas som sandnegrer men är även mycket ljusare än vad iranier är. kamelryttare
, men du är iranier och svartare än mitt skit. Ni iranier (läs: sandnegrer) hör inte hemma i europa, åk hem till mena kamelryttare. Förstår att du skäms att vara iranier då du spelar svensk,fransk mm pinsamt
Du använder flera konton bla jennya mm
Bosnier är knappast sandnegrer
, det är du som iranier från mena som är sandneger, förstår att det svider. Albaner är tjetjener egentligen och visst kan dom räknas som sandnegrer men är även mycket ljusare än vad iranier är. kamelryttareInte de skarpaste knivarna i lådan direkt. Om ni som enbart drivs av en socialkonservativ nostalgi för det heterogena samhället någonsin vill tas på allvar så måste ni göra upp med det här skräpet. De sitter ju fan i SDs partitopp, det har avslöjats igen och igen. Ni måste förändra samtalet på gräsrotsnivå, här, på flashback! Konfrontera rasisterna och förpassa dem till ett annat forum.