Citat:
Ursprungligen postat av
Ydalir
Jag går inte i svaromål på rent strunt. Tyvärr förstör ni rasister en seriös diskussion invandringspolitiken till skada för landet. Dessutom borde ni skämmas! Det är ju löjliga argument ni för fram.
Er invändning nu är att jag inte kan gå i svaromål, men visst kan jag det, men ni kommer oavsett argument aldrig att ändra er, ert hat är det bränsle som håller er vid liv.
Haha, jävla svarslösa svennebög.
Med gråten i halsen: "jag skulle kunna ÄGA er alla, men tänker inte göra det för jag har plötsligt bestämt att jag faktiskt är för fin för att diskutera med er. Så det så. Ha, där fick ni!"
Kryp tillbaka till valfritt fjortisforum om du inte har cojones att diskutera med vuxna män.
Har de "antirasistiska" krafterna, den enligt dig och andra förståndshandikappade borgare förnuftiga och ansvarstagande

talibanvänstern, någonsin fört en saklig och rationell debatt vad invandringspolitiken beträffar? Naturligtvis inte. Har de någonsin gjort annat än att mörklägga och ljuga, samt – när det inte hjälpt – förtala, trakassera, hänga ut eller fysiskt attackera invandringskritiker och dissidenter. Aldrig, aldrig någonsin.
I sin häpnadsväckande fräckhet började det hatfyllda och patologiskt massinvandringsfanatiska etablissemanget i allt större utsträckning använda det där argumentet, att invandringspolitiken skulle diskuteras, "om det inte vore för de hemska rasisterna". Lustigt nog ägde detta rum i samband med att deras informationsmonopol (tacka gudarna för Internet!) slagits i spillror och SD ökade med stormsteg. När man inte längre, lika bekvämt, lika oblygt, kunde sprida lögner om hur förträfflig och berikande massinvandringen är, då hittade man på det där, att "det är rasisternas fel att diskussionen inte är sund." Och som en duktig konformistpapegoja upprepar du lögnen.
Förstå att bakom maskineriet ligger ideologisk, kulturmarxistisk fanatism - inget förnuft. Bara blind, hysterisk religiositet med moralistiskt laddad vrede.
Som sagt, SD:are, jaga ut kollaboratörerna – inte "rasisterna" (alla som extremvänstern ogillar).