2014-02-16, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teh_Masterer
Detta är väl utmärkt? Inget kommer vara otrevligare än när den övre medelklassens barn tvingas från sina montessori-skolor och ut i ghettot. När Claes och Annikas barn kommer hem rånade, misshandlade och kränkta så kommer det nog allt ta fart. Då blir det inte längre random "hyss" utan handlingar mot deras egen familj. Jag välkomnar detta då det kan vara språngbrädan som krävs för att problemen skall belysas på riktigt.

Självklart är det tråkigt om oskyldiga Svenska barn skall råka illa ut, men det händer redan - detta gör det bara mer omfattande vilket kommer göra att allt fler kommer få upp ögonen.

Karma är synnerligen ett välkommet inslag i den till invandring och mångkultur vänligt inställda skara svenskar som gärna och ofta propagerar för "mångfald" och "tolerans", men som slåss med näbbar och klor för att undvika den. Det här är vad de förtjänar.

Låt spelet börja
Citera
2014-02-16, 09:51
Medlem
SummaSummarums avatar
Detta är ett led i deras påtvingade storskaliga rasblandning som skall förinta svenskarna som distinkt grupp. Alla som uppvisar motvilja utmålas som dödsknarkarnazistersomvilldödasexmiljonerjudar.

Vi har all rätt att säga nej till detta.
Citera
2014-02-16, 10:39
Medlem
Citat:
Detta är väl utmärkt? Inget kommer vara otrevligare än när den övre medelklassens barn tvingas från sina montessori-skolor och ut i ghettot. När Claes och Annikas barn kommer hem rånade, misshandlade och kränkta så kommer det nog allt ta fart. Då blir det inte längre random "hyss" utan handlingar mot deras egen familj. Jag välkomnar detta då det kan vara språngbrädan som krävs för att problemen skall belysas på riktigt.

Problemet är väl även bara att Annika ska bli ihop med spännande mustafa under samma veva hennes bror får spö. Undrar hur fan det ens kan finnas svenskar kvar i Stockholm varje gång man är där, så mycket rasblandning och småblondiner man ser i armana på kunta kinte och alladin. Claes sår läker, men blandar man ut annikas blod med afrikanska storläppar läker det aldrig.
Citera
2014-02-16, 10:41
Medlem
Muhamedssons avatar
Jag är för detta och ser fram emot det med tillförsikt!
Citera
2014-02-16, 14:29
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Du missar dock att ett SD styrt Sverige så skulle de 250+ blatteområdena inte längre existera och detta problem hade varit avslutat redan, repatriering hade varit på agendan, de blattar som inte vill rätta in sig i ledet, buga, bocka och säga "Ja herrn" "Nej herrn" "Ursäkta mig" och slutat spela apa, de hade helt enkelt inte funnits här och då är ju detta ett helt annat problem.

Sen tror jag inte detta är någon större fråga för SD.
Din SD-mani får dig att missa viktiga beståndsdelar i hela resonemanget.

Sen så handlar ju denna tråd om S inte SD, det är ditt S som först och främst är mot att eleverna ska få välja annat än dina Blatteharvards, i ett SD-Sverige finns inga Blatteharvards överhuvudtaget.

1. Frågeställningen måste givetvis utgå ifrån verkligheten. Inte hur något kunde ha varit.
2. Då många i tråden vräker ut sin sedvanliga litania om hur detta kommer att gynna SD, så måste ju någon då påpeka för pöbeln, att SD som parti också ser det fria skolvalet som problematiskt.
3. Själv är jag för det fria skolvalet. Det är en av många anledningar till att jag aldrig skulle slänga bort min röst på vare sig S eller SD.

Om du nu inte vill att det ska finnas några "BlatteHarvads", då borde du ju stödja S-förslaget - eftersom det är precis det som är syftet med Baylans förslag- att få bort den typen av skolor.

Kan du ärligt säga att Baylans och Jomshofs förslag är så annorlunda egentigen? Du kan ju börja med att läsa dem.
Citera
2014-02-18, 13:08
Bannlyst
Citat:

Självklart är det tråkigt om oskyldiga Svenska barn skall råka illa ut, men det händer redan - detta gör det bara mer omfattande vilket kommer göra att allt fler kommer få upp ögonen.
Men det enda de sagt är att de ska ta bort fria valet.
Som det såg ut innan när socialdemokraterna styrde, så var det att man fick gå i anvisad skola, den anvisade skolan var de närmast ditt hem. Rinkebybarnen i Rinkebyskolan osv.

De rika i sina snobbiga områden får alltså inga andra än sina vita grannar i sin skola.

Bättre vore att skicka runt invandrarbarnen till de snobbiga skolorna, där de inte kan med att spela Allan och istället får ta efter de andra barnen.
Citera
2014-02-18, 13:11
Medlem
Muhamedssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
Som det såg ut innan när socialdemokraterna styrde, så var det att man fick gå i anvisad skola, den anvisade skolan var de närmast ditt hem. Rinkebybarnen i Rinkebyskolan osv.

De rika i sina snobbiga områden får alltså inga andra än sina vita grannar i sin skola.

Bättre vore att skicka runt invandrarbarnen till de snobbiga skolorna, där de inte kan med att spela Allan och istället får ta efter de andra barnen.

Okej, det var ju inte alls lika roligt.
Citera
2014-02-18, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Hahaha, det förklarar en hel del. Att ens använda "socionom" och "utbildad" i samma mening. Träffat få smarta socionomier, och de väljer branschen för att förändra och göra den bättre. De flesta av er kommer inte bidra med ett skit under er livstid (inte ens skattepengar för det är vad som bekostar er lön).

Ni är lösningen på ett problem som är skapat av regeringen. Utan invandrare som ska ha soc-bidraget, och utan narkotikalagstiftning som gör hederliga människor kriminella finns inget behov för er. Ni behöver parasiterna för annars kan inte ni parasitera.

Jag har också kommit till den slutsatsen.
Citera
2014-02-18, 19:17
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33

Dom rika och barn till politiker och journalister ja de klarar sig för de bor ju kritvita områden. Men den svenska arbetaklassen då? Motorn i svensk ekonomi, deras barn då? Varför ska det experimenteras med dessa barn? Väldigt vanligt på en ort där det bor svenskar för sig och våldsamma invandrare för sig men det finns bara en grundskola på orten. Förut har våra barn haft möjlighet att kunna ta bussen till grannorten för att kunna få en trygg skolgång och en utbildning. Med Socialdemokraterna kommer man tvinga dom svenska barnen att gå på den närmre våldsamma invandrarskolan.

Visa lite medmänsklighet, vi svenskar ska hålla ihop och måste ta hand om varandra! Bara för man själv kan köpa sig ifrån den mångkulturella otryggheten så är det ju väldigt många svenskar som inte kan göra det utan är helt enkelt fast.
Citera
2014-02-18, 23:10
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plingplongdude
S vill att SD ska bli Sveriges största parti
Sd vill precis samma sak som sossarna i den här frågan. Sd tror på tvångsintegration av invandrare och svenskar. Vill du ha kvar det fria skolvalet med rasrena skolor röstar du på M, vill du ha kvar det rasrena Sverige röstar du på SvP.

(FB) Sd om sjunkande kunskaper i skolan: "barn är trötta och det är ont om pengar"
(FB) Gillar du det fria skolvalet? Rösta inte på Sd!

Jag har skrivit två trådar om detta, varsågod och läs!
Citera
2014-02-18, 23:51
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTruthAboutStuff
Vad är det som är konstigt i att vi inte vill sätta våra döttrar i negerskolor? SD ser givetvis problematiken som uppstått på grund av våra ansvarslösa politiker och inser att det finns bara en sak att göra. Stoppa den slappa invandringspolitiken.
Sd ser ingen problematik i att sätta dina döttrar i negerskola. De ser det som ett probem att du låter bli att göra det. Sd är för tvångsintegrering av raserna.
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
En sak som jag påpekat i andra trådar är att många SDare tror att SD har SvPs partiprogram med rassegregering och repatriering. Det är helt fel.
Precis. Sd-väljare verkar hämta mer information om Sd från Twitter och Aftonbladet än deras egen hemsida.
Citat:
Ursprungligen postat av TheTruthAboutStuff
Jag tror att ni felaktift tror att SD väljare tror på det ni tror. Vi har inga vanföreställningar om rassegregerade skolor alls. Tvärtom finns det endast en väg framåt. Minskad invandring av kaosblattar och mer assimilering och integration. Sen kan vi få även sandnegrerna att sitta fint.
Minskad invandring av kaosblattar är detsamma som fortsatt invandring av kaosblattar. Situationen kommer alltså bli än värre än vad den redan är. Och inte ens idag är den i närheten av bra... var det svårt att räkna ut?

Vem ska assimilera och integrera sandnegrerna då? Dina barn? Eller är det andras barn som ska göra det medan dina slipper? Finns det något historiskt exempel på hur man framgångsrikt integrerat sandnegrer i ett vitt samhälle? När och var? Eller är du beredd att sätta vita barn i ett socialt experiment där du försöker få sandnegrer att sitta fint? Är det ett rimligt offer tycker du? Att importera tusentals rasfrämlingar av ingen annan anledning än att du ska få leka rasnihilistisk världsförbättrare?

Mitt förslag är:
  1. Bevara fria skolvalet
  2. Möjliggör etniska skolor
  3. Förbjud barnrasblandning
  4. Minska invandringen med 100 %
  5. Repatriera mera
Citera
2014-02-21, 14:46
Medlem
White Christmass avatar
Ett annat stort problem för svenska barn förutom våldet är sjukdomsrisken.

Som barn har man ett sämre immunförsvar och det kan få dödlig utgång när man blandar våra svenska barn med barn som har sjukdomar som Tuberkulos och/eller har virusbärande löss från Afrika och Mellanöstern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in