Citat:
Ursprungligen postat av
TheTruthAboutStuff
Vad är det som är konstigt i att vi inte vill sätta våra döttrar i negerskolor? SD ser givetvis problematiken som uppstått på grund av våra ansvarslösa politiker och inser att det finns bara en sak att göra. Stoppa den slappa invandringspolitiken.
Sd ser ingen problematik i att sätta dina döttrar i negerskola. De ser det som ett probem att du
låter bli att göra det. Sd är för tvångsintegrering av raserna.
Citat:
Ursprungligen postat av
infidel
En sak som jag påpekat i andra trådar är att många SDare tror att SD har SvPs partiprogram med rassegregering och repatriering. Det är helt fel.
Precis. Sd-väljare verkar hämta mer information om Sd från Twitter och Aftonbladet än deras egen hemsida.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheTruthAboutStuff
Jag tror att ni felaktift tror att SD väljare tror på det ni tror. Vi har inga vanföreställningar om rassegregerade skolor alls. Tvärtom finns det endast en väg framåt. Minskad invandring av kaosblattar och mer assimilering och integration. Sen kan vi få även sandnegrerna att sitta fint.
Minskad invandring av kaosblattar är detsamma som
fortsatt invandring av kaosblattar. Situationen kommer alltså bli än
värre än vad den redan är. Och inte ens idag är den i närheten av bra... var det svårt att räkna ut?
Vem ska assimilera och integrera sandnegrerna då? Dina barn? Eller är det andras barn som ska göra det medan dina slipper? Finns det något historiskt exempel på hur man framgångsrikt integrerat sandnegrer i ett vitt samhälle? När och var? Eller är du beredd att sätta vita barn i ett socialt experiment där du försöker få sandnegrer att sitta fint? Är det ett rimligt offer tycker du? Att importera tusentals rasfrämlingar av ingen annan anledning än att du ska få leka rasnihilistisk världsförbättrare?
Mitt förslag är:
- Bevara fria skolvalet
- Möjliggör etniska skolor
- Förbjud barnrasblandning
- Minska invandringen med 100 %
- Repatriera mera