2011-05-23, 14:37
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renewable
Till skillnad från vissa här har jag inte obegränsat med tid därför får jag svara på allt trams om assyriers renrasighet senare ikväll. Jag kan nämna en händelse som påverkade mig idag på skjutbanan och som verkligen visade hur aggressiva och otrevliga assyrier kan vara:

Jag och en vän var volontärer till en pistolskyttetävling och det var även ett par andra människor bland dem ett par som kom från Irak. De visade sig vara kristna då de mumsade i sig grisköttet de fick till lunch.

Väl i skjuthallen när medtävlarna ska börja koncentrera sig och skjuta börjar detta icke omtänksamma par att börja kackla högljutt, detta är något de har gjort flera ggr tidigare fast på träningar. Trots skjutinstruktörernas uppmaning om att man vara tyst när man var klar med sin skjutserie och låta sina klubbkamrater skjuta klart i ro.

Jag lackar ur då jag ser att flera medtävlare stör sig på det högljudda paret och i form av tävlingsansvarig går jag till paret och ber dem att sluta prata under skjuttiden.

De blir stumma och jag ger mig inte in i varför jag bad dem att vara tysta då tävlingen pågick, ville minimera störandet. Väl tyst går jag tillbaka till min sittplats men märker snart hur hanen stirrar på mig med en aggressiv och mörk blick. Jag ignorerar honom såklart och förbereder mitt arbete.

När skyttarna var klara och jag skulle registrera poängen går hanen fram till mig och börjar att ganska högljutt kackla om att jag inte hade rätt att be honom om att hålla ner ljudnivån. När jag försökte förklara att han störde så stönade han något konstigt ljud, bröt ögonkontakten och gick därifrån. Sedan vänder han sig om och ger mig en typisk assyrisk dödsblick som om för att göra en comeback.

Det positiva ur det hela var att paret blev betydligt tystare under resten av tävlingen. Tyder på att det går att uppfostra dessa aggressiva dumma människor.

Tjejen var säkert rädd att du skulle stena henne!

Alla vet ju hur flitiga ni iranier är med stenar, särskilt mot kvinnor som ni vill bli av med.
2011-05-23, 14:43
Bannlyst
Syrianer ja. Jag har bott i Södertälje halva mitt liv, flyttade därifrån för typ 6 år sedan tack gode gud. Jag drar dock inte alla över en kant, men de flesta syrianer har problem. De tror att de äger varenda kant av världen och de tror att de är övermäktiga och så jävla snygga osv. Det är som att deras blod består naturligt av "full blown disco shit" aka ladd dygnet runt.

Jag lärde mig att hata syrianer när jag bodde där och jag har inte satt min fot i Södertälje trots att jag har vänner där sedan dess. Antingen kommer de och träffar mig här vart jag bor eller så träffar jag dem inte alls. Jag sätter aldrig min fot igen i hela mitt liv i Slöddertälje någonsin, finns inget äckligare ställe att bo på.

Jag förstår inte folk som bor där och vill bo där. Min farsa bor också där och jag har inte träffat honom på 5 år för att jag vägrar åka dit, jag hatar det för mycket. Finns inga ord som beskriver mitt hat för det stället och för folket som bor där.
2011-05-23, 14:56
Medlem
Qxxys avatar
Försöker EliasAlucard fortfarande att smutskasta vita människor? Du och ditt ständiga tjat om att iranier och sydeuropéer inte är "vita" och sen säger du att araber och negrer är vita.
2011-05-23, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qxxy
Försöker EliasAlucard fortfarande att smutskasta vita människor? Du och ditt ständiga tjat om att iranier och sydeuropéer inte är "vita" och sen säger du att araber och negrer är vita.

Han har aldrig sagt att sydeurpeer inte är vita, vart får du det ifrån? Dina mindrevärdskomplex är enorma.

Det är du som iranier (läs: sandneger) som försöker jämföra dig med sydeuropeer din jävla nolla. Åk hem till mena, håriga kamelfösare.

http://stuffiranianslike.wordpress.com/2008/02/28/4-nose-jobs/
2011-05-23, 18:03
Medlem
Qxxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortal-kombat
Han har aldrig sagt att sydeurpeer inte är vita, vart får du det ifrån? Dina mindrevärdskomplex är enorma.

Det är du som iranier (läs: sandneger) som försöker jämföra dig med sydeuropeer din jävla nolla. Åk hem till mena, håriga kamelfösare.

http://stuffiranianslike.wordpress.com/2008/02/28/4-nose-jobs/
Ursäkta? Mitt hem är Sverige då jag har haft germanska generationer sedan hundra år tillbaka.
Vem fan är du som försöker motbevisa andra? Att Iran ska ha billiga näsoperationer är det ingen nyhet om, men du kanske har glömt bort att sandnegrer (eller folk som behöver näsoperation men oftast handlar det om sandnegrer) åker till Iran eftersom landet ligger i Asien och inte i Europa som man måste ha medborgarskap i.
Vad försöker jag berätta? Att araber eller annat brunt skit, åker till Iran för att få sig en billig näsoperation.

Att man ska dra alla i landet över en kam för att ni sandnegrer har stora näsor är att överdriva.
Om du inte vill se iranier som ett vitt folk så får du övertyga mig, glöm inte bort etniska iranier, d.v.s. iranier som bor i norra Iran som har skyddat sig själv från brunt avföring som dig, EliasAlucard.

Jag har lagt märke till detta fenomen hos albaner, bosnier och andra sandnegrer, att kalla vita folkgrupper för 'sandnegrer', ett mycket sjukt problem som måste botas.
Jag undrar vem som har mindervärdeskomplex här, snart kommer Tyskland med sin nya Führer lilla kroknäsad unge, se till att åka till Iran så att du får dig en liten näsa.
Senast redigerad av Qxxy 2011-05-23 kl. 18:07.
2011-05-23, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursäkta? Mitt hem är Sverige då jag har haft germanska generationer sedan hundra år tillbaka.
Vem fan är du som försöker motbevisa andra? Att Iran ska ha billiga näsoperationer är det ingen nyhet om, men du kanske har glömt bort att sandnegrer (eller folk som behöver näsoperation men oftast handlar det om sandnegrer) åker till Iran eftersom landet ligger i Asien och inte i Europa som man måste ha medborgarskap i.
Vad försöker jag berätta? Att araber eller annat brunt skit, åker till Iran för att få sig en billig näsoperation.

Att man ska dra alla i landet över en kam för att ni sandnegrer har stora näsor är att överdriva.
Om du inte vill se iranier som ett vitt folk så får du övertyga mig, glöm inte bort etniska iranier, d.v.s. iranier som bor i norra Iran som har skyddat sig själv från brunt avföring som dig, EliasAlucard.

Jag har lagt märke till detta fenomen hos albaner, bosnier och andra sandnegrer, att kalla vita folkgrupper för 'sandnegrer', ett mycket sjukt problem som måste botas.
Jag undrar vem som har mindervärdeskomplex här, snart kommer Tyskland med sin nya Führer lilla kroknäsad unge, se till att åka till Iran så att du får dig en liten näsa.

Jag är europe och vit , men du är iranier och svartare än mitt skit. Ni iranier (läs: sandnegrer) hör inte hemma i europa, åk hem till mena kamelryttare.

Förstår att du skäms att vara iranier då du spelar svensk,fransk mm pinsamt
Du använder flera konton bla jennya mm

Bosnier är knappast sandnegrer , det är du som iranier från mena som är sandneger, förstår att det svider. Albaner är tjetjener egentligen och visst kan dom räknas som sandnegrer men är även mycket ljusare än vad iranier är. kamelryttare
2011-05-23, 22:27
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Käften, smutsiranier. Sydeuropéer är vita, de flesta iranier är det dock inte.

Citat:
Avbildningarna från från 100 f.kr. resp. 300-talet f.kr. dvs. inte moderna.
Fortfarande inte från Cyrus tid.

Citat:
Du är en proto-arier.
Proto-semit, om jag får be.

Citat:
Lachhmi Dhar Kallas poäng bestrids inte av ditt argument om skytiskt dna.
Jo, det är just det det gör, eftersom Andronovo-ariernas genetik var mer eller mindre identisk med befolkningen i central-öst Europa, där den högsta lingvistiska variationen för indo-europeiska språk finns enligt Robert Gordon Latham.

http://en.wikipedia.org/wiki/Corded_Ware_culture
http://www.britannica.com/EBchecked/topic/137307/Corded-Ware-Culture

Vad vi har är alltså en proto-arisk grupp från bronsåldern vars genomprofil matchar övriga européer, och sedan "iranier" som dök upp ett par tusen år senare och var rejält mixade med elamiter och dravider. Dessutim är Kallas poäng eventuellt giltig om det ariska språket verkligen är det bäst bevarade IE-språket, vilket det inte finns bevis för hur som helst.

Citat:
Nej, nej nej...backa gärna upp alla de positiva egenskaper som du nämnde att assyrier besitter via sina gener.

Av EliasAlucard:
Som genetiskt överlägsen superblatte har jag alldeles utmärkta genetiska anlag, bland annat dubbla kopior av sprintergenen, genotypiska IQ-anlag (upp till 15 IQ poäng) högre än genomsnittet, lägre genetisk risk för OCD, bipolär och schizofreni, låg risk för åldersrelaterad makuladegeneration (AMD) och resistens mot vinterkräksjukan. De europeiska nationalister som av ideologiska skäl diskriminerar mina gener är bara till deras egen evolutionära förlust
Ingenstans hävdade jag att det där gäller för alla assyrier, det är din halmgubbe det. Och jag kan enkelt backa upp det, men jag skiter i om du tror mig, det kan hur som helst bekräftas av flera som delar genomprofil med mig.

Jag har dock noterat att dubbla kopior av sprintergenen är disproportionerligt vanlig bland assyrier, vilket möjligtvis kan vara en bra förklaring till de forntida assyriernas aggressiva krigarkultur.
Senast redigerad av EliasAlucard 2011-05-23 kl. 22:55.
2011-05-23, 23:15
Medlem
Oboros avatar
Felpost, dumma mig

Okej, försöker gå on topic:

Detta ständiga tjat om färg på huden. Jag är beige, ser ut som att man målat fram en kines eller arab på en grek om man tittar noggrant.

Ena hälften antar jag är ursprungligen Italierenare och Babylonier.

Jag har själv aldrig stött på en assyrier, men syrianer har jag träffat på flera gånger. Enligt mina personliga erfarenheter är syrianska tjejer mycket fina och snälla, men syrianska killarna har den vanliga kaxiga attytiden mot allihopa. Jag vet inte om detta gäller assyrier.

Jag är själv kristen, Lutherianskt eller vad det kallas, alltså "svenskt" kristen. Ni är väl ortodoxa har jag för mig.
Senast redigerad av Oboro 2011-05-23 kl. 23:24.
2011-05-23, 23:27
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Felpost, dumma mig

Okej, försöker gå on topic:

Detta ständiga tjat om färg på huden. Jag är beige, ser ut som att man målat fram en kines eller arab på en grek om man tittar noggrant.

Jag har själv aldrig stött på en assyrier, men syrianer har jag träffat på flera gånger. Enligt mina personliga erfarenheter är syrianska tjejer mycket fina och snälla, men syrianska killarna har den vanliga kaxiga attytiden mot allihopa. Jag vet inte om detta gäller assyrier.

Jag är själv kristen, Lutherianskt eller vad det kallas, alltså "svenskt" kristen. Ni är väl ortodoxa har jag för mig.
Syrianer är assyrier. Suraya/Suroyo betyder Assurayu, vissa syrianer fattar dock inte detta och tror att det arameiska språket definierar deras genealogi, eftersom de är obildade blattar.

Och ja, vi är aggressiva, vi är blattar för helvete!

Även sydeuropéer är aggressiva i jämförelse med nordeuropéer.

Ett genetiskt test skulle kunna säga en hel del om du verkligen har babyloniskt ursprung eller ej.
2011-05-23, 23:46
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Syrianer ja. Jag har bott i Södertälje halva mitt liv, flyttade därifrån för typ 6 år sedan tack gode gud. Jag drar dock inte alla över en kant, men de flesta syrianer har problem. De tror att de äger varenda kant av världen och de tror att de är övermäktiga och så jävla snygga osv. Det är som att deras blod består naturligt av "full blown disco shit" aka ladd dygnet runt.

Jag lärde mig att hata syrianer när jag bodde där och jag har inte satt min fot i Södertälje trots att jag har vänner där sedan dess. Antingen kommer de och träffar mig här vart jag bor eller så träffar jag dem inte alls. Jag sätter aldrig min fot igen i hela mitt liv i Slöddertälje någonsin, finns inget äckligare ställe att bo på.

Jag förstår inte folk som bor där och vill bo där. Min farsa bor också där och jag har inte träffat honom på 5 år för att jag vägrar åka dit, jag hatar det för mycket. Finns inga ord som beskriver mitt hat för det stället och för folket som bor där.

Hmm, jag förstår vad du säger men jag håller verkligen inte med. Jag kommer själv ifrån Södertälje och visst, staden är verkligen osäker, sunkig och på många sätt vidrig men att säga att detta enbart är pga. syrianer/assyrier? Detta kommer enbart ifrån människor som gick på skolor som Täljegymnasiet (Colin Leclair fn.) som är otroligt segregerade och som verkligen har problem med invandrare. För oss andra som lärde känna många syrianer/assyrier och insåg att som vi alla andra har de problem med sin egen kultur, så får man en annan uppfattning. Många av mina bästa vänner är syrianer/assyrier och det enda de har gjort är att vara goda vänner till mig samt enastående personer. De har aldrig slagits, rättar ofta min egen svenska (ungefär lika ofta som jag rättar deras) och nästan alla pluggar vidare, precis som mina svenska vänner därifrån. Lär dig att se individer för fan.

Jag har varit nära att bli nerslagen en gång i Södertälje och det var av en svensk. Detta är INTE ett argument för att alla svenskar slåss. Att du vägrar att åka och hälsa på din farsa för att han bor i Södertälje är förkastligt i min mening. När jag är i Södertälje så tycker jag inte om att vara i staden eller att vara ute på div. krogar för att jag anser att de flesta i Södertälje är idioter, inte enbart syrianerna/assyrierna. En människa ifrån Ronna/Geneta är oftast likadan, oavsett härkomst.
2011-05-24, 00:45
Medlem
Qxxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro

.
Babylonier har inte funnits sedan 2000 år när de blev utrotade, är du någon slags fossil? Du påstår att greker och araber ser annorlunda, det gör de, nämligen håret men annars är de lika bruna.

Förresten, du är en sandneger, alt. arab/italienare.
2011-05-24, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Syrianer är assyrier. Suraya/Suroyo betyder Assurayu, vissa syrianer fattar dock inte detta och tror att det arameiska språket definierar deras genealogi, eftersom de är obildade blattar.

Och ja, vi är aggressiva, vi är blattar för helvete!

Även sydeuropéer är aggressiva i jämförelse med nordeuropéer.

Ett genetiskt test skulle kunna säga en hel del om du verkligen har babyloniskt ursprung eller ej.

Jag håller med dig om mycket men inte här.

Men går inte in i debatt om detta här då vi redan har en tråd om det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in