2015-06-01, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NationalTreasure
Alla ni som funderar på att handla hos upndown måste vara riktigt dåligt pålästa? MDMA kan som mest vara 83% rent...

Riktiga jävla amatör scammers måste det vara som skriver 93% haha... Röda kristaller? Man vill ha dom så genomskinliga som möjligt = så cleant som möjligt.

Ni har alla blivit varnade nu iallafall

Precis det jag sa nyss! Bra att någon är kunnig här MDMA och Kokain halten dom anger är rena rama scammeriet i min mening. Stämmer inte för fem jävla öre hur svårt kan det vara att vara ärlig som shop liksom
2015-06-01, 03:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Tipsar om en hemsida som håller koll på vilka shoppar som är gröna och röda.

Jag känner en av dom som har hemsidan och jag kan intyga att dom har bra koll.

Www.absolutgron.n.nu

Är den verkligen reko sidan då? Finns ju redan grönaguiden.se som är grymt duktiga på att bara ha dom största och mest grönade shopparna just nu där. Dom har fan sten koll, så fort droger.nu börja blåsa folk så kicka dom ut dom redan samma natt! Har dom samma säkerhet kring shopparna på absolutgrön? Känns lite osäkert eftersom den sidan har drösvis med shoppar, går nog inte ha koll påå alla dom
2015-06-01, 03:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erom
kickassdroger.com har amfetamin, dom finns även på FS2. Tyvärr ingen aning om kvalle då jag inte testat det.

HAHA du måste skämta?! 550kr för knappar lol! Den som är så jävla funtad och betalar det priset borde nog skjutas..då är man verkligen nergången
2015-06-01, 03:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paragon
_Fick från YLB* och är hel nöjd!

Falsk reklam eller!!?? Dom är nere sen länge nu och har blåst massvis med kunder!!
2015-06-01, 04:52
Medlem
Zickan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarko
HAHA du måste skämta?! 550kr för knappar lol! Den som är så jävla funtad och betalar det priset borde nog skjutas..då är man verkligen nergången

550 för två är det. Även 275 är i överkant dock, men köper man 10+ är det riktigt bra priser tycker jag.
2015-06-01, 05:18
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zickan_
550 för två är det. Även 275 är i överkant dock, men köper man 10+ är det riktigt bra priser tycker jag.
Som svar på din fråga tidigare. Nej. Jag fick aldrig leverans av Kick@ss. Jag var inte ensam om det heller. Mitt tips är att bara beställa små mängder av dom (det du tycker är ok att förlora.)
2015-06-01, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chot
Som svar på din fråga tidigare. Nej. Jag fick aldrig leverans av Kick@ss. Jag var inte ensam om det heller. Mitt tips är att bara beställa små mängder av dom (det du tycker är ok att förlora.)

Vad jag hört av flera nu är att vid större orders så försvinner posten och mindre orders kommer det fram IBLAND! anledningen vet jag då inte..
2015-06-01, 16:24
Bannlyst
Kan någon här säga mig om UpNDown är grön shopp att handla från ? Tänkt göra en order men deras 81% ladd kostar ju mer än vanligt så man vill ju gärna veta innan om dom är gröna. Kan någon bekräfta ?
2015-06-01, 17:43
Medlem
Jag förstår inte varför ni söker er till alla dessa online shopparna istället för att hitta de bästa mail kranarna via mail..... BÄST kvalite INGE scams SNABB lev.

Liksom varför vill man handla hos någon som upndown när de klart och tydligt inte ens vet vad de pratar om...
2015-06-01, 20:47
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Kickass fortfarande stabila?
Någon som vet?

Beställde grejer därifrån, har inte fått något.

Citat:
Jag håller med! Men jag fick leverans av samtliga förutom Kickass tyvärr.

Säg gärna till om du får ditt av dom. Jag håller tummarna för att jag får också.

Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Samma här, hoppades få idag men inget kom (efter en vecka nu).

Däremot har de tidigare vart gröna som gräset, så vet inte om jag blivit scammad eller bör städa hemma :-/

edit: kollade i "Drogshoppar - Cannabis"-tråden och det verkar vara flera som väntar leveranser i upp till en vecka från olika säljare. Kan vara förseningar i posten just nu, eller i värsta fall någon slags polisoperation

Hur gick det sen? Är Kickass fortf gröna?
Senast redigerad av Caesarn 2015-06-01 kl. 20:57.
2015-06-01, 23:28
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Jag förstår inte varför ni söker er till alla dessa online shopparna istället för att hitta de bästa mail kranarna via mail..... BÄST kvalite INGE scams SNABB lev.

Liksom varför vill man handla hos någon som upndown när de klart och tydligt inte ens vet vad de pratar om...

Alla har inte "fasta mailkranar" jobbar febrilt på att hitta en pålitlig kran för amfetamin (och NEJ INTE 10000 PM NU! Kommer anmäla alla!) Men de är inte lika lätt som de var för 2-3 år sen :/ därför många använder sig av diverse olika hemsidor... Och riskerar att bli blåsta etc :/

Mvh.
2015-06-01, 23:30
Medlem
Neverthelesss avatar
Citat:

Meh, taskigt att klanka ner på uppochner sådär bara :P Va inget fel på dom förr iaf, men som sagt, lagt en order nu så vi får se om det är samma grabbar eller några scammers.
Finns han den där Kobra-något (?) från fs1 här på fb? Han köpte ju kola av dom och bankade ut det som inni helvete

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in