2015-06-02, 00:39
Medlem
Zickan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesarn
Hur gick det sen? Är Kickass fortf gröna?
Lite längre upp:
Citat:
Ursprungligen postat av chot
Som svar på din fråga tidigare. Nej. Jag fick aldrig leverans av Kick@ss. Jag var inte ensam om det heller. Mitt tips är att bara beställa små mängder av dom (det du tycker är ok att förlora.)

Några som uteblivit och jag har inte sett någon gröning på länge. Funderar på att testa en mindre beställning för att prova. De har ju riktigt fina priser och kvalitén var kanon när jag beställde senast för ett par månader sen.
2015-06-02, 09:52
Medlem
sandra92s avatar
Några tips på gröna sidor med snabb leverans med bra tjo/ladd whatever? Rc-cs går även de med bra.
2015-06-02, 10:33
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Några tips på gröna sidor med snabb leverans med bra tjo/ladd whatever? Rc-cs går även de med bra.

Har aldrig varit enklare att hitta vendors och sidor idag men eftersom du inte orkar söka så kolla den gröna guiden där finner du tjack. Rc finner du på rckem osv
2015-06-02, 11:43
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zickan_
Lite längre upp:

Några som uteblivit och jag har inte sett någon gröning på länge. Funderar på att testa en mindre beställning för att prova. De har ju riktigt fina priser och kvalitén var kanon när jag beställde senast för ett par månader sen.

Dom har ju bra amfetamin enligt mitt tycke. Benzo vet jag inte så mycket om. Det var dom jag aldrig fick i min beställning.
Om man håller bra koll på leveranstider och enbart kör escrow med Kick@ss så blir det ju rättvist för de som beställer i framtiden iallafall.
2015-06-02, 13:04
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Har aldrig varit enklare att hitta vendors och sidor idag men eftersom du inte orkar söka så kolla den gröna guiden där finner du tjack. Rc finner du på rckem osv

Kollade gröna guiden men sidan funkade inte
2015-06-02, 16:24
Medlem
Har letat ett bra tag men inte hittat adressen till Flugsvamp 2.0. Någon som kan posta adressen? Skulle verkligen uppskattas. Kan fan inte hitta det någonstans.
2015-06-02, 18:43
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Kollade gröna guiden men sidan funkade inte

Dengrönaguiden.se en har tjack där vet jag, men skulle rekommendera Darknet för där finns det mer och troligen bättre.
2015-06-03, 10:32
Medlem
sandra92s avatar
Fick mitt från rckem idag. 1 dags leverans - schyssta att ha o göra med.

Måste tillägga att de är de största kristaller jag fått på rc marknaden o ser fram emot att testa. Läst att de svider som fan i näsan så funderar på oralt (bomba) , ger de samma effekt o vilka doser krävs? Nu har jag ingen tolerans alls o gillar inte de hemska biverkningarna man kan få, vill bara bli som människa igen då jag inte kan gå på heroin.
2015-06-03, 13:47
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Fick mitt från rckem idag. 1 dags leverans - schyssta att ha o göra med.

Måste tillägga att de är de största kristaller jag fått på rc marknaden o ser fram emot att testa. Läst att de svider som fan i näsan så funderar på oralt (bomba) , ger de samma effekt o vilka doser krävs? Nu har jag ingen tolerans alls o gillar inte de hemska biverkningarna man kan få, vill bara bli som människa igen då jag inte kan gå på heroin.

Vad är det för substans du har? Cmc?
2015-06-03, 14:16
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Vad är det för substans du har? Cmc?

Glömde skriva de xD 3-cmc
2015-06-03, 14:37
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Glömde skriva de xD 3-cmc
Det är dospotent så lite högre doser krävs för ett sjysst rus. Kolla 3cmc tråden den är inte så stor, där pratar folk om doseringar lite. Bomba går bra men då behövs kanske 200mg om man inte är för inbiten och vill ha ännu större skjutsar. Det är inte som tjo direkt.
2015-06-03, 15:30
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Det är dospotent så lite högre doser krävs för ett sjysst rus. Kolla 3cmc tråden den är inte så stor, där pratar folk om doseringar lite. Bomba går bra men då behövs kanske 200mg om man inte är för inbiten och vill ha ännu större skjutsar. Det är inte som tjo direkt.

Har kikat genom o hitta doseringar 150-200 som du säger.

Tar en sockerbits kristall o bombar o får se

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in