2015-04-27, 23:07
Medlem
Sallinskiis avatar
Någon med erfarenhet av rc24.se?

La nämligen en beställning där nyss.

Om någon vet, hur lång leveranstid brukar dom ha? Dom hävdar ju själva 24timmar men..

svar uppskattas!

mvh.
2015-04-27, 23:32
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Någon med erfarenhet av rc24.se?
La nämligen en beställning där nyss.
Om någon vet, hur lång leveranstid brukar dom ha? Dom hävdar ju själva 24timmar men..
svar uppskattas!
mvh.

För mig har det alltid funkat bra men kanske inte alltid exakt 24 timmar då. Men för mig har dom aldrig varit sena heller.

Allt gott!
2015-04-28, 22:52
Medlem
FarbrorFuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punish
Någon som vet var man kan hitta schysst Methylone helst inrikes, ett pm vore guld värt.

Testa Cyber Acid och Läderlasse (rest in peace!??) xD

Jag vill börja köpa hem lite godis igen efter 5 års paus eller liknade. Är främst intresserad av Centralstimulanter i ett relativt medicinskt syfte, Äter elvanse som medicin just nu, Men jag tycker det inte funkar!

MVH

Gammal räv
2015-04-29, 10:23
Medlem
någon som kan tipsa om en sida som tar emot fler betal alternativ förutom bitcoin, ute efter tjack??

Tack!!
Senast redigerad av Bodyzone 2015-04-29 kl. 11:12.
2015-04-30, 12:30
Medlem
Malrs avatar
Måste säga att RC24 bör slipa på leveranstiderna när det gäller banköverföring. De har väl sagt att det har något med en fördröjning i bankens system att göra. Huruvida det är sant eller inte så har jag aldrig upplevt det på någon annan shop med giro-betalning.

Vet inte om vanligt bankkonto är något alternativ i och med bokföring av intäkter att göra eller något sånt men det är ju annars mycket smidigare/snabbare. Det borde gå att kontrollera uppgifter samma dag som betalning kommer och lider inte av de föråldrade restriktioner kring vilka dagar pengar går över när det gäller bank/plusgiro.
2015-04-30, 14:32
Medlem
Väntar på en 5a 3-cmc från rckemikalier.
Någon som inte fått sina ordrar?
2015-05-01, 02:42
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Måste säga att RC24 bör slipa på leveranstiderna när det gäller banköverföring. De har väl sagt att det har något med en fördröjning i bankens system att göra. Huruvida det är sant eller inte så har jag aldrig upplevt det på någon annan shop med giro-betalning.

Vet inte om vanligt bankkonto är något alternativ i och med bokföring av intäkter att göra eller något sånt men det är ju annars mycket smidigare/snabbare. Det borde gå att kontrollera uppgifter samma dag som betalning kommer och lider inte av de föråldrade restriktioner kring vilka dagar pengar går över när det gäller bank/plusgiro.

Det tyckte jag med! genomförde min betalningen i Måndags (skicka t.om skärmdump på överföringen) men fick inte min leverans förrän Torsdag, men kan ju säga att de var bra tryck i deras 3-fpm så jag är över lag nöjd med allt utom leveranstiden!

Men ja dom verkar lite sega, men de levererade så jag är nöjd!

mvh.
2015-05-03, 17:50
Medlem
Vilken shop har bäst NEB, asken eller CL?
2015-05-04, 17:02
Medlem
Går det att på tag på Elvanse, Metamina eller motsvarande. Eller är det en pipdröm?
2015-05-04, 19:46
Medlem
chots avatar
Kickass fortfarande stabila?
Någon som vet?

Beställde grejer därifrån, har inte fått något.
2015-05-04, 20:31
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chot
Kickass fortfarande stabila?
Någon som vet?

Beställde grejer därifrån, har inte fått något.
Samma här, hoppades få idag men inget kom (efter en vecka nu).

Däremot har de tidigare vart gröna som gräset, så vet inte om jag blivit scammad eller bör städa hemma :-/

edit: kollade i "Drogshoppar - Cannabis"-tråden och det verkar vara flera som väntar leveranser i upp till en vecka från olika säljare. Kan vara förseningar i posten just nu, eller i värsta fall någon slags polisoperation
Senast redigerad av MindTwister 2015-05-04 kl. 20:41.
2015-05-04, 20:43
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Samma här, hoppades få idag men inget kom (efter en vecka nu).

Däremot har de tidigare vart gröna som gräset, så vet inte om jag blivit scammad eller bör städa hemma :-/

edit: kollade i "Drogshoppar - Cannabis"-tråden och det verkar vara flera som väntar leveranser i upp till en vecka från olika säljare. Kan vara förseningar i posten just nu, eller i värsta fall någon slags polisoperation

Jag har dock fått flera leveranser från FS både under förra veckan och idag så något postproblem köper jag inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in