2015-05-04, 20:56
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chot
Jag har dock fått flera leveranser från FS både under förra veckan och idag så något postproblem köper jag inte.
Kan ju vara så att det inte är alla brev som är berörda av eventuella förseningar/på alla orter. Alternativt om det nu är polisen som lurar lär de enbart spana på de största orterna och inte över hela Sverige.
Verkar iaf tämligen orimligt att flera åtskilda vendors helt plötsligt samtidigt slutar skicka ut ordrar (såvida det inte är kickass bakom alla :-))

Fast nu spekulerar jag bara. Får helt enkelt avvakta, och kanske rensa lite för säkerhets skull. Återkommer om jag får något.
2015-05-04, 22:15
Medlem
vilken shop ska man handla av om man vill köpa antingen amfetamin eller ett preparat med typ de egenskaper som amfetamin?

och vad heter isf ett sånt preparat??

Nä jag orkar inte sätta mig o googla eller nått annat så antingen kan den som vill vara en vänlig själ svara på ett hövligt sätt på mina frågor eller så låter ni helt enkelt bli att svara om ni ända kommer med svar som sök på google osv....

mvh
2015-05-04, 22:30
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
vilken shop ska man handla av om man vill köpa antingen amfetamin eller ett preparat med typ de egenskaper som amfetamin?

och vad heter isf ett sånt preparat??

Nä jag orkar inte sätta mig o googla eller nått annat så antingen kan den som vill vara en vänlig själ svara på ett hövligt sätt på mina frågor eller så låter ni helt enkelt bli att svara om ni ända kommer med svar som sök på google osv....

mvh

kickassdroger.com har Amfetamin, vet dock inte hur de ser ut med leveranstider eller något, har aldrig handlat av dem. Många har grönat dom.

Om du vill ge dig ut på RC äventyr så kolla rc24.se (NEB och 3-fpm) är centralstimulerande precis som Amfetamin.

mvh.
2015-05-04, 22:57
Medlem
redbullcolas avatar
Någon som vet om det finns en pålitlig inrikes shop som säljer Ritalin eller Concerta?
2015-05-04, 23:38
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister

Verkar iaf tämligen orimligt att flera åtskilda vendors helt plötsligt samtidigt slutar skicka ut ordrar (såvida det inte är kickass bakom alla :-))

Fast nu spekulerar jag bara. Får helt enkelt avvakta, och kanske rensa lite för säkerhets skull. Återkommer om jag får något.

Jag håller med! Men jag fick leverans av samtliga förutom Kickass tyvärr.

Säg gärna till om du får ditt av dom. Jag håller tummarna för att jag får också.
2015-05-06, 07:40
Medlem
Psychoramas avatar
Vilken shop har billigast och bästa kvalitet på 2-MMC?
2015-05-08, 21:30
Medlem
wtfhappends avatar
Amfetamin? Nån bra säljare på darknet eller vanliga nätet. Många av de stora verka fått många rödingar på senaste tiden
2015-05-10, 22:47
Medlem
Malrs avatar
Sw****Chems.com har de torskat eller nåt eller? Brukade beställa från de förut men nu har det varit dött ett bra tag.
2015-05-11, 13:16
Medlem
Finns det någon laglig version av methylphenidate. ? Vart hittar jag
2015-05-11, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Finns det någon laglig version av methylphenidate. ? Vart hittar jag
Det finns Isopropylphenidate och HDMP-28. Den sistnämnda har jag testat en gång och var riktigt jävla bra.
2015-05-12, 21:14
Medlem
Anygivens avatar
Hej, hade tänkt lägga en order på MDMA för första gången.
Vilka shoppar/säljare är vettiga och "stabila", samt är det något man bör tänka på förutom att få sina bitcoins på ett annonymt sätt?

Tack på förhand!

Satt och tittade på Flugsvamp på säljaren mindwar, någon som nån köpt av tidigare?
Senast redigerad av Anygiven 2015-05-12 kl. 21:35.
2015-05-13, 22:41
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkish
Fortfarande inget som vet vad som hände med whiteflakes.net? Torskat? Skaffat hund? Kommit på andra tankar?

Fan. Jag bumpar denna nu när jag tänker på det. Vad fan hände med whiteflakes?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in