Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-03, 13:11
  #4393
Medlem
Beställde från plattan den 26e och hoppades på att de med lite tur skulle komma till nyår, mailade igår o frågade ifall det skickats och dom säger att det bör???? skickas idag, 8 dagar senare.

Har det varit likadant för er också? Med helgen på gång så lär det vara en 14 dagars leverans från beställning till brevlåda. Aja kvittar väl bara de slår som folk skriver
__________________
Senast redigerad av Clida 2018-01-03 kl. 13:17.
2018-01-03, 15:00
  #4394
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clida
Beställde från plattan den 26e och hoppades på att de med lite tur skulle komma till nyår, mailade igår o frågade ifall det skickats och dom säger att det bör???? skickas idag, 8 dagar senare.

Har det varit likadant för er också? Med helgen på gång så lär det vara en 14 dagars leverans från beställning till brevlåda. Aja kvittar väl bara de slår som folk skriver


då beställde du nästan samtidigt som mig ja fick mitt idag som jag skulle fått till nyårsafton så var rätt mkt försenat men han är själv nu där på plattan förut var dom flera men tydligen flera på nån semester så nog därför killen inte kan posta lika snabbt kan jag tänka mig, men med den effekt tjacket har så är de värt att vänta mer tjack till folket
2018-01-03, 17:35
  #4395
Medlem
zrtxs avatar
Gröning till escobar.agency!

Bara PostNord som tog god tid på att leverera posten då det var stämplat den 28 dec

återkommer med omdöme =)
2018-01-04, 09:45
  #4396
Medlem
radiozetas avatar
Plattan är röda tills vidare. Tills beställningen kommer fram....
På mail är dom förvirrade och har ingen koll på sina ordrar eller något annat.
Dom äventyrarar allas säkerhet så som dom jobbar. Pajasar
2018-01-05, 04:05
  #4397
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Gröning till escobar.agency!

Bara PostNord som tog god tid på att leverera posten då det var stämplat den 28 dec

återkommer med omdöme =)

Escobars tjack höll en riktigt toppen nivå och tja.. nog är det hög klass på discopulvret, fortsätter dom med sin goa service och snabba frakter så kommer det blir en uppstickare mot Plattan i år! Intressant 2018
2018-01-05, 12:58
  #4398
Administrator
admins avatar
Denna tråd är tills vidare stängd pga missbruk.

Syftet med tråden är att kunna diskutera och recensera olika webbshoppar, men detta fungerar enbart ifall inläggen har en viss nivå av trovärdighet.

Det gynnar inte användarna att läsa inlägg om hur bra en viss shop är ifall inläggen postats av shopägaren eller av "kunder" som fått betalt för att posta vad som egentligen är uppenbar reklam. I vissa fall har "kunderna" fått ekonomisk betalning, i andra fall "gratis" varor.

Det gynnar inte heller användarna att läsa inlägg om hur dålig en viss shop är ifall inläggen enbart postats av ägaren till shoppens konkurrent. Därför väljer jag att tills vidare låsa tråden.

admin

/Se (FB) Ett flertal samlingstrådar om drogshoppar har stängts tills vidare
__________________
Senast redigerad av Morfar-52 2018-01-17 kl. 14:48.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback