2015-05-30, 19:46
Medlem
Zickan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erom
kickassdroger.com har amfetamin, dom finns även på FS2. Tyvärr ingen aning om kvalle då jag inte testat det.

Har folk fått sina leveranser där ifrån på sistone? Hörde att flera uteblev leverans för några veckor sen.
2015-05-30, 19:48
Medlem
eroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zickan_
Har folk fått sina leveranser där ifrån på sistone? Hörde att flera uteblev leverans för några veckor sen.
Jag har ingen aning faktiskt , om dom finns på FS2 borde dom väl leverera ?
2015-05-31, 01:06
Medlem
Neverthelesss avatar
http://upndown2.webnode.se/ har fått upp en ny hemsida nu ser jag, fick mailet idag.

Testat det mesta där, dock ser det ut som att utbudet har krymp nå frukansvärt? Någon som kan kommentera på deras 81% kokain? Funderar starkt på att slänga iväg en order
2015-05-31, 11:40
Medlem
horses avatar
Hur är leveranstiden från CS?

Sen finns det en FS2? Länk?
2015-05-31, 12:42
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Hur är leveranstiden från CS?

Sen finns det en FS2? Länk?
Skulle inte rekommendera CS, tullen verkar ha koll på paketen för jag fick inte mitt och jag vänta över två veckor. Sen så är det flera som skrivit pm till mig att dom inte fått sina paket.

Annars brukar leveranstiden att vara 3-10 arbetsdagar.

Är det någon som beställt från Buckledbonzai och vet ungefär hur lång leveranstiden är?
Senast redigerad av VVC 2015-05-31 kl. 12:45.
2015-05-31, 17:42
Medlem
VVCs avatar
Är det dåligt att välja UPS? Tänkte om jag ska använda mig av det men är inte säker på om det fastnar med UPS.
2015-05-31, 21:09
Medlem
TraeHitlers avatar
Har tänkt beställa hem droger med polare för första gången till festivaler i sommar. MDMA i kristaller är jävelskap att få tag på här och vi vill hellre köra på den "riktiga varan" än att ta E som kan vara både kasst och vad som helst.

Är det FS som gäller inom sverige? Som nu är uppe i 2.0? Antar att man ansluter via tor som med allt annat. Hur är det där med MDMA, ni som kikat runt lite? Finns det alls och verkar det vara okej grejer? Det känns ju som att man oftare får bra saker och vad man betalar för på internet än på gatan.

Sen går väl allt via bitcoins fortfarande? Smidigast sätt att skaffa helt anonyma BCs?

Tack på förhand, det blir lite research innan beställning!
2015-05-31, 21:15
Medlem
Alla ni som funderar på att handla hos upndown måste vara riktigt dåligt pålästa? MDMA kan som mest vara 83% rent...

Riktiga jävla amatör scammers måste det vara som skriver 93% haha... Röda kristaller? Man vill ha dom så genomskinliga som möjligt = så cleant som möjligt.

Ni har alla blivit varnade nu iallafall
2015-05-31, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NationalTreasure
Alla ni som funderar på att handla hos upndown måste vara riktigt dåligt pålästa? MDMA kan som mest vara 83% rent...

Riktiga jävla amatör scammers måste det vara som skriver 93% haha... Röda kristaller? Man vill ha dom så genomskinliga som möjligt = så cleant som möjligt.

Ni har alla blivit varnade nu iallafall

Där har du lite fel.. Kristallerna behöver INTE vara genomskinliga eller i närheten av att vara de.
Det bästa jag har testat och även ett flertal andra om man läser i tråden om MDMA här på flashback, dom har varit åt de bruna hålet. Så skippa det snacket om genomskinliga.. Men sen % de är en annan femma..
2015-05-31, 21:52
Medlem
Jag skrev varken att de behöver eller att de bästa/starkaste är det... Utan genomskinliga är så cleant det blir, cola färgade kommer aldrig bli lika cleant som genomskinliga. Jag har testat både och.

Det är bara att googla så ser du, cola färgade har mer "impurities" än vit/genomskinliga kristaller... Vilket känns som en självklarhet bara genom att titta på de olika..

På sidan säger de röda kristaller dock....

Citat:
Ursprungligen postat av soolan
Där har du lite fel.. Kristallerna behöver INTE vara genomskinliga eller i närheten av att vara de.
Det bästa jag har testat och även ett flertal andra om man läser i tråden om MDMA här på flashback, dom har varit åt de bruna hålet. Så skippa det snacket om genomskinliga.. Men sen % de är en annan femma..
2015-06-01, 02:48
Bannlyst
Vilken shop är det som gäller med Kokain/Grön i dagsläget ?

Vore gött med lite hjälp på traven.
2015-06-01, 02:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nevertheless
http://upndown2.webnode.se/ har fått upp en ny hemsida nu ser jag, fick mailet idag.

Testat det mesta där, dock ser det ut som att utbudet har krymp nå frukansvärt? Någon som kan kommentera på deras 81% kokain? Funderar starkt på att slänga iväg en order

Utan att dryga, men ALDRIG i livet att kokain ala 81% finns i sverige och säljs. Det kan du fet glömma. Jag förstår inte att folk inte är kunniga i detta. I regel det ladd man köper på gatan är max 50% Skulle någon säga 81% till mig skulle jag kalla den personen för myttoman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in