2015-05-18, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Varför skulle inte det vara särskilt troligt?

Ska du få fram bra spätt heroin, är det flera substanser som är lite svåra att få tag på. DXM eller fentanyl i rätt form, i små mängder. DXM är ett måste enligt mig och alla så vitt jag vet, annars missar du spädningen.
Ja, det är dem man använder i bra vitt i produkten till småhandlarna. Men proportionerna också en konst. Fentanylet är optionellt.
Småhandlare får alltid denna produkten eller sämre, t.ex. med laktos etc. Druvsocker är riktiga amatörer. Enligt min standard. Bra vitt heroin kan du röka i en cigarett utan att det blir kasst, eller på folie.
Citera
2015-05-18, 22:02
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Bra vitt heroin kan du röka i en cigarett utan att det blir kasst, eller på folie.
Ska provas!
Citera
2015-05-19, 00:26
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Damn va min tolerans har flygit upp i taket alltså! För ~1½ vecka sen så varade en kabbe på 0,2g i 3 dagar. Nu går det en kabbe per dag...
Jag hoppas att du tar det lugnt Jagge!
Citera
2015-05-19, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Jag hoppas att du tar det lugnt Jagge!

Ja det hoppas jag också,
Citera
2015-05-23, 10:23
Medlem
sandra92s avatar
När man skjuter utanför så svider de så de står härliga till o så får man en liten bula, men nu de senaste månaderna så har hela lemmen (underarmen/vaden osv) svullnat upp, händer de någon annan eller någon som vet vad de kan bero på? Detta händer även fast jag har blodsvar o är i venen.. Sjukt störigt eftersom jag bara har 2 vener kvar att använda, resten är pajade..
Citera
2015-05-23, 14:29
Bannlyst
Injicerade 0.4 gram på en förmiddag och snortade senare samma kväll resterande 0.6 gram och även om ruset var extremt påtagligt (det var verkligen inte något dåligt heroin) så är jag lite förvånad över att vara kvar i livet än idag... Är det jag som har ovanlig tolerans eller ska det vara så jävla svårt att ha ihjäl sig på heroin?
Citera
2015-05-23, 16:46
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
När man skjuter utanför så svider de så de står härliga till o så får man en liten bula, men nu de senaste månaderna så har hela lemmen (underarmen/vaden osv) svullnat upp, händer de någon annan eller någon som vet vad de kan bero på? Detta händer även fast jag har blodsvar o är i venen.. Sjukt störigt eftersom jag bara har 2 vener kvar att använda, resten är pajade..
Har du varit konstant svullen i flera månader?
Har du fått många venkollapser under kort tid?
Citera
2015-05-23, 18:43
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Har du varit konstant svullen i flera månader?
Har du fått många venkollapser under kort tid?

De sjunker efter ett par dagar. Men tycker de är konstigt i med att svaret kvarstår.

Alla vener har kollapsat i stort sett. Inga kvar atm så fått använda en åder i pannan :/
Citera
2015-05-23, 18:45
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adjagosse
Injicerade 0.4 gram på en förmiddag och snortade senare samma kväll resterande 0.6 gram och även om ruset var extremt påtagligt (det var verkligen inte något dåligt heroin) så är jag lite förvånad över att vara kvar i livet än idag... Är det jag som har ovanlig tolerans eller ska det vara så jävla svårt att ha ihjäl sig på heroin?

De flesta som tar överdos på heroin blandar med lugnande, eller så har de varit av ett tag o börjar med lika mycket som när de gick av.

Har du tolerans på horse?
Citera
2015-05-27, 20:05
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Vilken benso är skönast att blanda med lite H? har xanor och iktorivil.
Citera
2015-05-27, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Vilken benso är skönast att blanda med lite H? har xanor och iktorivil.
Av de två, Ikto, lätt.
Citera
2015-05-28, 18:49
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Av de två, Ikto, lätt.
Ok tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera