2015-05-30, 02:49
Medlem
Jaggermeisters avatar
Har nu gått på H i ~4veckor konstant, och jag kan säga att toleransen växer sjukt mycket alltså.. I början räckte det med några korn, inte mer än 20mg . Nu är en boll som innehåller ~200mg, och nu är det typ 3 doser... I mean, Come on!..

Ska lägga av imorgon i nån vecka. Vad för sorts AT väntar jag mig? Eller är 4 veckor för lite för att få några abstinenssymptom?
Citera
2015-05-30, 13:07
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Ska lägga av imorgon i nån vecka. Vad för sorts AT väntar jag mig? Eller är 4 veckor för lite för att få några abstinenssymptom?
Det beror på om du har varit opiatberoende tidigare. Har du inte det så kommer du med största sannolikhet inte få det speciellt jobbigt. Kanske lite ledvärk och lätta influensasymtom som går över efter drygt 2 dagar.
Citera
2015-05-30, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Vilken benso är skönast att blanda med lite H? har xanor och iktorivil.

Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Av de två, Ikto, lätt.

Kombon xanor och horse är så lätt att få peaken samtidig. Det gör den väldigt, väldigt farlig också.
Om du slänger i dig 3-4 stavar i munnen krossar och sväljer helst med atten, och sen tar fram ditt gear och börja hantera det... Då slår xanoret ungefär samtidigt som horset slår, dvs 10-15 minuter senare.

Xanoren gör dig mycket mer avslappnad än ikto.
Citera
2015-05-31, 03:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Kombon xanor och horse är så lätt att få peaken samtidig. Det gör den väldigt, väldigt farlig också.
Om du slänger i dig 3-4 stavar i munnen krossar och sväljer helst med atten, och sen tar fram ditt gear och börja hantera det... Då slår xanoret ungefär samtidigt som horset slår, dvs 10-15 minuter senare.

Xanoren gör dig mycket mer avslappnad än ikto.
Håller inte med. Xanor sitter bara i huvudet för mig och gör mig ofta inte välmående, till skillnad från Ikto som är en av de bästa benso som finns imo. 4 mg Ikto och nån stark opiat och man är i himmelen.
Citera
2015-05-31, 15:27
Medlem
Startade en tråd som blev borttagen, stressad som jag var glömde jag att posta här. Fick en del bra tips men tar gärna emot fler! Vill gärna röka det tex, måste det vara pulver då eller går småbitar, så som man har när man ska rulla en spliff hasch bra?

Köpte två bollar igår av en ny, för mig, kran.

Men grejen var att det var hårt, men ändå mjukt och formbart. Det var en bit alltså, inget pulver... Hur ska jag göra för att få det till pulver?? Blir så mycket enklare att röka. Jag försökte dela på det med händerna, typ som hasch, men det var väldigt omständligt och blev ändå bara till småbitar. Försökte också krossa med kort typ som sub under ett kort, hacka sönder det som med stenar ladd men eftersom att det ändå var mjukt så gick inget av detta speciellt bra. Skulle säkert funka att elda på biten men vill såklart inte slösa på det goda genom att bränna upp det.. Har någon tips att dela med sig av?? Igår blev jag så irriterad att jag tillslut smulade ned lite i småbitar och snortade det tillsammans med en polare, slog faktiskt på rätt bra. Men jag vill ha pulver!!!! Under min tid som jag experimenterat med H har jag aldrig stött på detta... Vanligt?

Någon som kan hjälpa mig?? Det är ljusbrunt om det spelar roll. Har jag fått tag på något som är sämre än de normala bollarna som består av pulver eller kanske rent av bättre?? Eller same shit?

Hoppas på snabba svar, börjar må dåligt och vill inte behöva snorta..
Citera
2015-05-31, 16:40
Medlem
henke1984s avatar
Har du testat jaga draken med det ? Kanske rinner bättre när det är lite fuktigt . Annars är det bara ha det bredvid nån varm spot utan påse så torkar de upp så du kan hacka upp det till pulver . Ifall inte så är det något skummt med det , antagligen bankat med nått skit.
Citera
2015-06-03, 12:43
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckad89
Mycket text

Provade du att röka på folie? Brukar smälta fint. Annars gör en lösning av de, då bör de lösa sig. Annars har du fått tag på skumma grejer.
Citera
2015-06-03, 13:16
Medlem
Fått tag i ny batch av min kran och jag vet inte vad jag ska kalla de för något. det är nästintill helt svart dock ej kletigt eller så utan Stenhårda stenar, men det är alltså kolsvart och väldigt hårt pressat och det är relativt jobbigt att krossa utan en mortel och har redan brytit av mitt gymkort i försök att pressa en liten sten till pulver..

Någon som stött på detta och kan yttra sig lite om det? Det är köpt online av en kompis men han har fått tag i det i Skåne så förmodar att det florerar i skåne trakten.

Kvalitén är helt fantastisk och det rinner bättre än något annat jag testat tidigare så för rökning är det helt jävla underbart vilket är PRIO ett för mig som slutat ta IV på H
'
grejjen är den att vid låga doser så blir jag speedad i rushen.. alltså inte bara att jag blir moff mysig o energisk på så vis utan rent ut sagt nästan speedad och sedan övergår till att bli inlindad i eufori filten där jag kan mysa i all evighet känns det som.

Men direkt jag tar högre dos så blir det helt tvärtom.. jag tvärnoddar och har inte en chans att hålla mig vaken. jag tänder stearin ljuset och börjar elda på foliet sen kommer jag inte ihåg något mer utan vaknar oftast med stearin över hela mig och jag är inte van med detta när jag röker.... iv Visst men rökning.....

Vad är det som gör Heroinet Kolsvart? är det någon blandning mellan tar kanske?

är bara lite nyfiken för igentligen spelar det ingen som helst roll för jag är glad då det är det absolut bästa jag fått tag i på senaste 4-5 åren inom svea rikes gränser

Polaren som köpte åt mig säger att det tydligen ska finnas överallt i skånetrakten på dom vanliga ställena där det becknas H jag har ingen aning vart det är eller så men nån måste juy veta mer om denna batcH?????
Citera
2015-06-04, 12:43
Medlem
Sådär jaaa... 2st 100mg koffein tabletter innan användning av detta H så somnar jag inte wieeee nu kan jag sitta tvärmysig och spela Titanfall på Xbox one hihi H är kärlek
Citera
2015-06-05, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adjagosse
Injicerade 0.4 gram på en förmiddag och snortade senare samma kväll resterande 0.6 gram och även om ruset var extremt påtagligt (det var verkligen inte något dåligt heroin) så är jag lite förvånad över att vara kvar i livet än idag... Är det jag som har ovanlig tolerans eller ska det vara så jävla svårt att ha ihjäl sig på heroin?

Funderat på att lämna heroinet bakom dig istället?
Citera
2015-06-08, 19:25
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Att det är skönt vet jag, men ville ändå nyansera det lite. Att ta heroin nasalt är inte som att ta morfin.

Fast... är det inte det? Jag menar - endast utifrån lång personlig erfarenhet - att heroin och morfin är exakt samma substans (om man verkligen förenklar det). Det enda som skiljer dem åt är heroinets förmåga att passera blod-hjärnbarriären mycket, mycket snabbare. Dock låter detta sig endast göras när heroinet injiceras intravenöst. När det administreras på annat sätt, som nasalt eller förångat, tar det för lång tid att metaboliseras för att någon kick ska kunna upplevas. Bortser man dock från kicken, är ruset ju ett morfinrus, eftersom heroin omedelbart omvandlas till morfin.

Åter igen - talat enbart utifrån personlig erfarenhet.
Citera
2015-06-08, 19:53
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerosol-
Härligt Jag kommer försöka vara från subutexen 2 dagar innan intag för att vara på den säkra sidan.

En säker sida är det, men icke nödvändig. 24 timmar är mer än nog, även efter många månaders konsumption av buprenorfin, i min erfarenhet. Däremot ska du verkligen akta dig för att ta sub för tidigt efter heroin, om du har blivit beroende av heroinet - även om det bara är lite. Jag har under två olika tillfällen, som jag tidigare har beskrivit i tråden, blivit oerhört helvetiskt sjuk av att ta sub för att försöka lindra heroinavtändning. Allt heroin som är kvar trängs ut ur hjärnan (hatar sådana förenklingar, men så är det ju) och det blir en helvetiskt intensiv avtändning där allt det värsta kommer på en enda gång. Jag har märkt att man måste vänta minst 24 timmar innan man kan ta sub utan att uppleva detta helvete, och 24 till innan den hjälper.

Det här är en mycket ouppmärksammad fråga, tycker jag. Jag hade till exempel ingen aning om detta när jag tog suben, och då hade jag ändå knarkat och hängt på Flashback i många år - utan att jag minns att jag någonsin har läst om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in