2013-10-23, 18:25
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
finns det något som boostar heroin?
eller att boosta denna underbara opiat är samma grej som att boosta andra opiater?

Benso boostar grymt bra men du ska vara väldigt försiktig med den blandningen för det är så många dör, annars funkar CB riktigt bra också.
Citera
2013-10-23, 18:33
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Benso boostar grymt bra men du ska vara väldigt försiktig med den blandningen för det är så många dör, annars funkar CB riktigt bra också.

benso visste jag, men fick överdos sist med de så benso utesluter jag just nu.
antar att CB = cannabis, eller är jag helt ute och cyklar? annars blir de & mecka en feting på direkten.
Citera
2013-10-23, 18:37
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
antar att CB = cannabis, eller är jag helt ute och cyklar? annars blir de & mecka en feting på direkten.

Cb är cannabis, ja. Z-analoger boostar också, inte lika farligt som med benso men det är bra att vara försiktig där också.
Citera
2013-10-23, 18:47
Medlem
masterior26s avatar
Citat:

Fick du överdos sisst så ska du självklart hålla dig ifrån benso, ja jag menade cannabis så har du det så kommer det boosta på bra.
Citera
2013-10-24, 19:52
Medlem
auriels avatar
Jag börjar med att be alla om förlåtelse,,,,har skitbrådis, och kan inte surfa så länge men behöver svar. Saknar möjlighet att lusläsa alla inlägg efter svar.
Jag har några ggr nu fått några bollar i brist på plåster, lösningen som jag gjort har alltid varit klar, ljusbrun, lmörkgul. Den sista bollen jag fick blev lösningen mjölkig, mjölig och gul. Mycket ljusare. är detta normalt? Måste man filtrera lösningen? Har testat lite, men horset känns inte så starkt, har jag fått skitgrejor?
Mycket tacksam för svar snarast
Citera
2013-10-24, 21:09
Bannlyst
Citat:
finns det något som boostar heroin?
eller att boosta denna underbara opiat är samma grej som att boosta andra opiater?

Det är en smaksak. Men med xanor så förlänger och förhöjer du den initiala buzzen. Men den fysiska euforin förhöjer du med ikto eller stess. Den mer mysiga sömniga känslan får du med fm, med risk för att sover bort det dyra ruset....

Xanor är farligast (dödligast) då den peakar snabbt strax efter/samtidigt som horset. Men de andra är farliga på ett annat sätt då man lätt glömmer av när och hur mycket man tog av dem sist, och hur mycket man kan tänkas ha kvar i systemet, då halveringstiden är så lång.
Citera
2013-10-25, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auriel
Jag börjar med att be alla om förlåtelse,,,,har skitbrådis, och kan inte surfa så länge men behöver svar. Saknar möjlighet att lusläsa alla inlägg efter svar.
Jag har några ggr nu fått några bollar i brist på plåster, lösningen som jag gjort har alltid varit klar, ljusbrun, lmörkgul. Den sista bollen jag fick blev lösningen mjölkig, mjölig och gul. Mycket ljusare. är detta normalt? Måste man filtrera lösningen? Har testat lite, men horset känns inte så starkt, har jag fått skitgrejor?
Mycket tacksam för svar snarast

Låter som det är bankat
Citera
2013-10-25, 16:07
Medlem
sandra92s avatar
tack för svaren jag fick på min föregående fråga ^^
blev röka, sjukt vad gott jag mådde!

nu en annan fråga.
jag har inga verktyg kvar så att skjuta uteslutet. och förkyld så att snorta är väl uteslutet?
hur ska jag inta mitt #3 idag för bästa effekt?
tacksam för svar!
Citera
2013-10-25, 16:18
Medlem
Citat:
tack för svaren jag fick på min föregående fråga ^^
blev röka, sjukt vad gott jag mådde!

nu en annan fråga.
jag har inga verktyg kvar så att skjuta uteslutet. och förkyld så att snorta är väl uteslutet?
hur ska jag inta mitt #3 idag för bästa effekt?
tacksam för svar!

Rövpump om du har tillgång till det, för bäst effekt.. Annars röka på folie (men bränn inte upp det!)... Eller så ser du till att rensa upp i näsan och snorta, det är väl bara köra lite nässpray och se om det funkar.
Citera
2013-10-26, 11:55
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stadatskrivbord
Rövpump om du har tillgång till det, för bäst effekt.. Annars röka på folie (men bränn inte upp det!)... Eller så ser du till att rensa upp i näsan och snorta, det är väl bara köra lite nässpray och se om det funkar.

Skulle bara runnit ut ur näsan igen xD
Men en rövpanna, hur mycket pulver behövs för att känna av de? Jag antar att det inte samma som till en fix.
Citera
2013-10-26, 12:03
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Skulle bara runnit ut ur näsan igen xD
Men en rövpanna, hur mycket pulver behövs för att känna av de? Jag antar att det inte samma som till en fix.
Jag har ingen erfarenhet av Heroin och tvåan (eller tvåan öht), men såhär står det i förstainlägget:

Rektal administration sägs kunna ligga i paritet med intravenös sådan, men jag har inte kunnat styrka denna uppgift. LD50 för rent heroin i en opioidnaiv individ på 75 kilo uppges vara mellan 75 och 375 mg. Notera att ovanstående tabell främst består av tillgängliga och verifierade data men även min egna uppskattningar.

Eftersom du inte vet hur rent ditt heroin är så hade jag börjat lågt, som man alltid ska göra.
Citera
2013-10-26, 19:42
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Trashigt och något sexigt över tanken på att Sandra92 tar en rövpanna.
Jag tror röven kan vara riktigt underskattad och skulle inte tagit mer än vad man är vann vid iv.

Har du ingen ivvana så börja på 1/3 av vad du snortar och jobba dig uppåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in