2015-05-24, 17:08
Medlem
kjellouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Absolut, eller så är det helt enkelt så att jag är mycket mycket bättre och när jag försöker hjälpa mitt lag, mina carries och medspelare så resulterar det i att de står i skogen och farmar eller blir sura för något skit och går och feedar. Tro mig, jag har slagit SK Snow flera flera ggr mid och i Inhouse, Loda och dvs spelare och nu spelar jag enbart cancerheroes, bra va?

Sen var det ju typ 7-8 år sedan Snow var bra på dota.
Citera
2015-05-24, 17:43
Medlem
Vissens avatar
Citat:
Absolut, eller så är det helt enkelt så att jag är mycket mycket bättre och när jag försöker hjälpa mitt lag, mina carries och medspelare så resulterar det i att de står i skogen och farmar eller blir sura för något skit och går och feedar. Tro mig, jag har slagit SK Snow flera flera ggr mid och i Inhouse, Loda och dvs spelare och nu spelar jag enbart cancerheroes, bra va?

Citat:
Absolut och när tror du jag vann emot honom? Började spela ranked för ca en månad sen i Dota 2 och är fan chockad över hur dumma 90% av alla spelare är. Nu vann vi sista matchen, men vår titan blir sur för att SK inte hade dagger efter 10 min och beslutade sig att feeda. Det är kvaliteten av matcher som man hamnar i, så nu spelar jag bara cancercarry och spelar enbart för mig själv. Kan jag ta en kill eller hjälpa någon utan att riskera något kommer jag göra det annars är det bara farm som gäller.

Ursäkta men haha...hahahahAHAHHAAHA. Det blir bara bättre och bättre

Du kan ju bli någon sorts trådmaskot vi kan ta fram när vi är uttråkade.

keep delivering
Citera
2015-05-24, 17:46
Medlem
rolemodels avatar
Citat:
Absolut och när tror du jag vann emot honom? Började spela ranked för ca en månad sen i Dota 2 och är fan chockad över hur dumma 90% av alla spelare är. Nu vann vi sista matchen, men vår titan blir sur för att SK inte hade dagger efter 10 min och beslutade sig att feeda. Det är kvaliteten av matcher som man hamnar i, så nu spelar jag bara cancercarry och spelar enbart för mig själv. Kan jag ta en kill eller hjälpa någon utan att riskera något kommer jag göra det annars är det bara farm som gäller.

Det är 18 års åldersgräns här på FB. Välkommen åter om 3 år.
Citera
2015-05-24, 17:59
Medlem
Vissens avatar
Citat:
Det kommer bara bli bättre, du sitter och kräker ut exakt samma saker som alla säger om och om i någon sorts trans. Det roliga är att för att jag är självsäker måste jag ha fel eller hur, att rankingen är sjuk är irrelevant.

Kul att höra. Säger vi alla samma sak? Måste vara en slump, inte kan det finnas någon grund till det vi säger

Sen verkar det bara vara för dig som rankingen är sjuk, inte sant? Dina "team-mates" är ju allihopa helt urkassa, som sig bör på 3k. Underligt det här.

Citat:
Det enda du har att säga är att om du har heroes som är bra nog och nöter och nöter enbart dessa kommer du öka i MMR, no shit. Så nu kommer jag göra det, enbart vara cancer för mina matcher oavsett om man vinner eller förlorar, inte ens S4 klarade av att vara offlane/support i 3k mmr så uppenbarligen är det enda sättet att gå vidare.

Jag har aldrig sagt något som ens påminner om det där. Försök igen.
Citera
2015-05-24, 18:03
Medlem
Vissens avatar
Citat:
Det handlar om att jag lirar nästan uteslutande support, alltså är det extremt frustrerande att spela dota i low mmr. Är det svårt att förstå? Så nu spelar jag bara Carry och bara vinner.

Vi glider OT. Du verkar lida av hallucinationer. De flesta av dina svar är totalt lösryckta utan någon koppling till inlägget du citerar. Vi avslutar här och tar nya tag någon annan gång.

Lycka till ^^
Citera
2015-05-24, 19:04
Medlem
Citat:
Världens bästa DotA-spelare år 2007 skulle knappt platsa på 1k mmr i dagsläget.
Citera
2015-05-24, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Världens bästa DotA-spelare år 2007 skulle knappt platsa på 1k mmr i dagsläget.

Nja, Loda ansågs ju ändå vara den bästa carry spelaren och bland de bästa i överlag under 2007.
Citera
2015-05-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah
Nja, Loda ansågs ju ändå vara den bästa carry spelaren och bland de bästa i överlag under 2007.
Han tog inte direkt en paus 2007 och började spela för tre månader sen.. Han har uppenbarligen spelat en hel del och utvecklats som spelare sedan dess.

Det är inte alls säkert att en person som var lika bra som Loda då fortfarande skulle vara lika bra som Loda nu. Om du fattar vad jag menar.
Citera
2015-05-25, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah
Aa Loda var/är ju bra...
Citera
2015-05-25, 11:52
Medlem
Nya metan : Mortal kombat goes dota2 . Förlorar du "laning phase" så förlorar du gamet.
Citera
2015-05-25, 13:54
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joonsj
Aa Loda var/är ju bra...

Vet inte om det är någon ironi jag missar här, men han är bland världens bästa på sin position och varit i toppen i snart 10 år.

Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
Nya metan : Mortal kombat goes dota2 . Förlorar du "laning phase" så förlorar du gamet.

Ser inga problem med detta. Förlorar du laning phase ska du inte vinna matcherna, såvida inte motståndarna throwar eller ni gör enorma plays.
Citera
2015-05-25, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Vet inte om det är någon ironi jag missar här, men han är bland världens bästa på sin position och varit i toppen i snart 10 år.
Troll? Han är ju den sämsta carryn av mainstream-lagen idag, t.o.m. värre än BlaCk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in