Citat:
Ursprungligen postat av
Fugglarn
så nu spelar jag bara cancercarry och spelar enbart för mig själv. Kan jag ta en kill eller hjälpa någon utan att riskera något kommer jag göra det annars är det bara farm som gäller.
Är det Phantom Lancer du menar? Har varit sugen att köra honom hårt, typ nya Viper om man bara vill safea och vinna så många matcher som möjligt.
Citat:
Åh vilken bra spelare jag är, sen jag lovade att enbart spela cancer 5 vinster 5 bloodseeker 85 33 71 totalt. Hujeda mig, allt som behövdes var ju att byta spelstil och vägra supporta. Nu är jag mycket bättre uppenbarligen än vad jag var igår.
Det är uppenbart att MMR bara är en grind, och sålänge man skiter i sina medspelare på lägre MMR går det bra. Undra på att man blir irriterad när jag tycker det är roligast att spela support/ganker och tvingas in att spela Pub-OP heroes för att ha en chans att spela med vettiga människor.
Hur löser du med wards? Köper du några själv och wardar eller spelar du och resten av laget i blindo? En av största anledningarna till att jag kört så mycket support är för att det är enda sättet att ha gamet wardad. Kör jag carry så blir det likt förbannat att jag måste köpa wards ändå. Iofs om man farmar bra som carry så har man råd till en och annan ward.