2015-05-20, 20:35
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja, men det är inte direkt så att den känns av något speciellt. Inte om man jämför med t.ex Diazepam eller Klonazepam.

Har aldrig mig veterligen noterat någon muskelavslappnande effekt på Imovane heller...
Citera
2015-05-20, 20:49
Medlem
darkreapers avatar
har nu tryckt i mig 12 tramm och 12 zolpidem känns jävligt skönt!
Citera
2015-05-20, 20:54
Medlem
darkreapers avatar
verkar va jäääävligt bra som muskelavslappnande...jag höll på o krampa på 5 st tramm förut nu njär jag har tagit zolpidem har jag inte ens vart i närheten av att krampa och jag har tagit 12 st tramm
Citera
2015-05-20, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av darkreaper
verkar va jäääävligt bra som muskelavslappnande...jag höll på o krampa på 5 st tramm förut nu njär jag har tagit zolpidem har jag inte ens vart i närheten av att krampa och jag har tagit 12 st tramm
Varför tar du dubbelt så mycket som du höll på att krampa på tidigare?
Citera
2015-05-21, 00:06
Medlem
Siena grappar och tjejer, jag har endel tolerans på både xanor och iktorivil men ingen dunder tolerans. Jag vill få tillbaka dygnsrytmen någorlunda normal efter att jag vaknade 18-19.00 idag (sovoch väldigt länge). Slängde i mig 30mg stilnoct+1mg xanor(ksalol) för ca 1 timme sen och sippar på lite whiskey nu börjar känna mig lite skön men inte trött för 5öre.

Jag har en 7.5mg imovane och diverse benzo, iktro, stillnoct och xanor och whiskey vad är det bästa för att få mig att däcka inom cirkus 1 timme ?

Jag kommer nog märka det snart, men har ni några tips för bästa Go to sleep combo ?
Citera
2015-05-21, 00:07
Medlem
darkreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Varför tar du dubbelt så mycket som du höll på att krampa på tidigare?
för att jag kände att det gick skitbra när jag tog zolpidem samtidigt. Jag tog 12 st tramm osså tog jag 12 st zolpidem och det funkade skitbra som muskelavslappnande. jag var som sagt inte ens i närheten av att krampa och hade inga obehagliga muskelryckningar. så är man känslig för tramm och kan krampa rekomenderar jag zolpidem väldigt starkt. och den andra anledningen är att jag brukar ta oxy så har högt tollerans. hade jag inte tagit så mycket tramm hade jag knappt kännt av nå rus...kände inte av ruset så jävla starkt ens på 600 mg
Citera
2015-05-21, 00:34
Avstängd
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onyktert
Siena grappar och tjejer, jag har endel tolerans på både xanor och iktorivil men ingen dunder tolerans. Jag vill få tillbaka dygnsrytmen någorlunda normal efter att jag vaknade 18-19.00 idag (sovoch väldigt länge). Slängde i mig 30mg stilnoct+1mg xanor(ksalol) för ca 1 timme sen och sippar på lite whiskey nu börjar känna mig lite skön men inte trött för 5öre.

Jag har en 7.5mg imovane och diverse benzo, iktro, stillnoct och xanor och whiskey vad är det bästa för att få mig att däcka inom cirkus 1 timme ?

Jag kommer nog märka det snart, men har ni några tips för bästa Go to sleep combo ?

Du verkade vara rätt bra svängd redan när du skrev de inlägget haha! Annars ta ett helrör flytande Theralen så ska du nog se på fan att du somnar och sover LÄNGE trots toleranser på Benso och dyl.

Mvh.
Citera
2015-05-21, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av onyktert

Man blir ju inte trött av Z-analoger, snarare tvärtom. Insomningstablett, man ska gå och lägga sig och blunda och sedan somna. Nu har du ju dessutom slängt i dig 30 mg Stilnoct så därav har du också skaffat dig tolerans mot Imovane. Så, ta t.ex ett par xanor och lägg dig och sov.
Citera
2015-05-21, 03:42
Medlem
darkreapers avatar
nu när jag vakna på natten spydde jag som en gris men det är för jag inte har ätit nånting på hela dagen förutom massa piller känner mig lite småskakig nu men det är antagligen för tramm sitter i längre än zolpidem som är muskelavslappnande antar jag? Men tyckte i alla fall det funka grymt som muskelavslappnande under tiden den funka!!! sjukt bra piller
Senast redigerad av darkreaper 2015-05-21 kl. 04:01.
Citera
2015-05-21, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av darkreaper
nu när jag vakna på natten spydde jag som en gris men det är för jag inte har ätit nånting på hela dagen förutom massa piller känner mig lite småskakig nu men det är antagligen för tramm sitter i längre än zolpidem som är muskelavslappnande antar jag? Men tyckte i alla fall det funka grymt som muskelavslappnande under tiden den funka!!! sjukt bra piller
Låter snarare som mild överdos. Du tar mer än dubbelt så mycket som du gjorde sist (tramadol, då du höll på att krampa skrev du), sedan tar du dubbla dosen och upplever symtom som kan vara mild överdos. Ta det försiktigt!
Senast redigerad av DEPRESSIV 2015-05-21 kl. 10:31.
Citera
2015-05-21, 17:56
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Har kommit över ett gäng stillisar, 10 mg.
Hur många krävs för att få ett rus med mysiga hallisar osv, men utan minnesluckor?

Har ingen som helst tolerans förövrigt
Citera
2015-05-21, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Har kommit över ett gäng stillisar, 10 mg.
Hur många krävs för att få ett rus med mysiga hallisar osv, men utan minnesluckor?

Har ingen som helst tolerans förövrigt
TA minst 5-10 mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in