Citat:
Ursprungligen postat av
Fargoth
Nog för att ADC är min minsta "main", men Ashe tog nog priset. Hennes kit hör snarare hemma i någon hemmasnickrad WC3-mod från 2004. Hur kan det vara roligt? En passiv som bara funkar om man inte attackerar, en slow-toggle Q, en W som man spammar satan och en ult som visserligen är jävligt bra, men igen, tråkig som fan. E vet jag inte ens vad den gör. Clairvoyance-grejen väl?
Nej fy fan.

Jo, alltså hon har ju väldigt simpelt kit men det krävs ju mycket mera utav spelaren då för att spela bra, spelar man Ashe mediokert så går det .. inte så bra i varken lane eller i resten utav gamet medans om du spelar henne bra så kan du lyckas både carrya svinbra och dessutom peela för dig själv. Det roliga med henne var inte hennes kit utan det var tyckte jag Precis som Replique säger det roliga var peeling, som är en fundamental grundsten om man spelar AD. Klart det är roligt att använda skills, men det mest tillfredsställande är ändå att kitea/orbwalka riktigt bra tycker jag i varje fall.
Jämfört med typ Corki som man knappt behöver va vidare bra med för att lyckas, klart Corki har lite högre skillceiling men ändå. Beror väl iosf på vad man tycker är roligt också antar jag.
Dock så tycker jag det är bra att dom gjorde om henne, antagligen så kan man spela henne lite oftare nu för tiden än förut.