2015-11-18, 05:57
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Quinn har väl blivit mera midlaner, men annars så nä.
Malphite är midlane nu
Citera
2015-11-18, 11:24
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Malphite är midlane nu

Haha va? Malphite har varit viable top, jungle, mid och support så länge jag har spelat iaf.
Citera
2015-11-18, 16:10
Medlem
har ändrat mina musinställningar till lol. Såhär hade jag https://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1bo2nk/guide_to_easy_kiting_left_click_attack

Men nu när jag skulle spela ett game kunde jag inte attackera med vänsterklicken på musen. Vilket gjorde att hela min kiting som adc blev förstört. Kunde bara gå och attackera på samma musknapp alltså högern. Vill ändra till mina gamla inställningar men det funkade heller inte. Någon som har stött på detta?
Citera
2015-11-18, 17:37
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Haha va? Malphite har varit viable top, jungle, mid och support så länge jag har spelat iaf.
Han är väl OK mid, men folk spelar ju honom toplane jättemycket nu då nya masteries gör honom starkare.

Citat:
Ursprungligen postat av Tyrantee
har ändrat mina musinställningar till lol. Såhär hade jag https://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1bo2nk/guide_to_easy_kiting_left_click_attack

Men nu när jag skulle spela ett game kunde jag inte attackera med vänsterklicken på musen. Vilket gjorde att hela min kiting som adc blev förstört. Kunde bara gå och attackera på samma musknapp alltså högern. Vill ändra till mina gamla inställningar men det funkade heller inte. Någon som har stött på detta?
Herregud, den där tråden är en noobtrap för dom som just lärt sig vad attack klicka är. Det är bra mycket smartare att lära sig det "normalt" genom att använda till exempel space eller A.

Men, har du testat avinstallera spela/alternativ ta bort input.ini?
Citera
2015-11-18, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Han är väl OK mid, men folk spelar ju honom toplane jättemycket nu då nya masteries gör honom starkare.

Herregud, den där tråden är en noobtrap för dom som just lärt sig vad attack klicka är. Det är bra mycket smartare att lära sig det "normalt" genom att använda till exempel space eller A.

Men, har du testat avinstallera spela/alternativ ta bort input.ini?

Lyckades själv fixa problemet genom att ta bort filen under input.ini som hetter nåt i stil med "json". Märkte att den var obekant och rensade den. Sen klart funkade det som vanligt igen.
Citera
2015-11-18, 18:59
Medlem
Fargoths avatar
Nya Guinsoo's på WW, bra eller anus?
Citera
2015-11-20, 20:22
Medlem
Är det bara för mig det har börjat krångla med League efter patch 5.22?

Efter ca 20 min i gamet börjar jag lagga som fan, även fast jag har bra MS och bra fps. Det är bara spelet som laggar.

Sjukt märkligt. Har testat att installera om och sökt på internet men har inte hittat nån lösning bara sett att andra har fått liknande problem
Citera
2015-11-20, 20:34
Medlem
TheReefs avatar
Har gjort en Brand guide
PMA om ni vill ha länk
Citera
2015-11-20, 22:34
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Nya Guinsoo's på WW, bra eller anus?

Kör Guinsoo på alla heroes, freelo!
Citera
2015-11-21, 13:37
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Bara jag som upplever att man dör mer nu?

Har samma playstyle men det känns som jag dör mycket mer.
Citera
2015-11-21, 14:41
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Bara jag som upplever att man dör mer nu?

Har samma playstyle men det känns som jag dör mycket mer.

Har du testat köpa health potion?
Citera
2015-11-22, 02:33
Medlem
QQQ7000s avatar
Någon som vill hjälpa mig med att skriva ner vad jag ska ha för runer till de olika lanesen? Har en för ADC (Tristana) än så länge och den hittade jag på Mobafire, behöver man olika runer för olika champions eller räcker det med en för Adc, mid, top, sup och jungler? förstår inte riktigt. för man kan ju inte ha hur många rune-pages man vill utan att man måste köpa till. Noob jag vet..

tacksam för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in