2015-03-05, 18:22
  #21133
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Låg i Guld IV förra säsongen, nu ser det ut som jag kommer sluta på typ 5 vinster 5 förluster i mina första 10. Var tror ni man hamnar då? Har endast lirat solo.
Kan bli vad som helst mellan silver IV-guld IV typ... skulle gissa på silver 1/guld V
Citera
2015-03-05, 18:54
  #21134
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Låg i Guld IV förra säsongen, nu ser det ut som jag kommer sluta på typ 5 vinster 5 förluster i mina första 10. Var tror ni man hamnar då? Har endast lirat solo.
sätter in en gissning på silver 2, silver 1. detta blev ju spännande
Citera
2015-03-05, 18:59
  #21135
Bannlyst
Är rätt så ny till LoL fast är en gammal spelare, spelade hardcore i S2-S3, lite under S4 men tyckte det var inte samma spel riktigt.

Hur tycker ni? Går riot "back to basics" eller kör dom vidare på S4?
Citera
2015-03-05, 19:18
  #21136
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avurn
Är rätt så ny till LoL fast är en gammal spelare, spelade hardcore i S2-S3, lite under S4 men tyckte det var inte samma spel riktigt.

Hur tycker ni? Går riot "back to basics" eller kör dom vidare på S4?
Skulle säga att dom fortsätter ifrån s4 och utvecklar s4 konceptet ännu mera, tyvärr så kommer aldrig spelet bli riktigt lika som det va under s2 (s2 & s3 är väldigt olika också tbh).
Citera
2015-03-05, 19:21
  #21137
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Skulle säga att dom fortsätter ifrån s4 och utvecklar s4 konceptet ännu mera, tyvärr så kommer aldrig spelet bli riktigt lika som det va under s2 (s2 & s3 är väldigt olika också tbh).
Skulle säga att "primetime" för LoL var under S2 och början av S3.
Citera
2015-03-05, 19:44
  #21138
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avurn
Skulle säga att "primetime" för LoL var under S2 och början av S3.
Det beror väl helt på vad man tycker om för spel, jag tycker att spelet bara blir bättre och bättre MEN det tar tid att vänja sig. S4 tyckte jag var en riktigt bra säsong och ändringarna dom har gjort inför s5 bådar verkligen gott.
Citera
2015-03-05, 19:55
  #21139
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Det beror väl helt på vad man tycker om för spel, jag tycker att spelet bara blir bättre och bättre MEN det tar tid att vänja sig. S4 tyckte jag var en riktigt bra säsong och ändringarna dom har gjort inför s5 bådar verkligen gott.
Nu kan ju jag inte direkt uttala mig om S4 för jag spelade inte så värst mycket, orkade inte hålla koll på vad som var bra och dåligt och alltid hålla koll på meta,builds och lyssna på folk som säger till dig hur du ska spela x champion.
Citera
2015-03-05, 21:01
  #21140
Medlem
Hur har Veigar anpassat sig till s5? Han är min absoluta main men har inte vågat köra honom i nya säsongen.. Hur byggs han nu?
Citera
2015-03-05, 21:04
  #21141
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Hur har Veigar anpassat sig till s5? Han är min absoluta main men har inte vågat köra honom i nya säsongen.. Hur byggs han nu?

Han är helt värdelös just nu, haha. Finns ingen roll att spela honom i för tillfället, tror jag.
Citera
2015-03-05, 21:12
  #21142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Hur har Veigar anpassat sig till s5? Han är min absoluta main men har inte vågat köra honom i nya säsongen.. Hur byggs han nu?
Spela inte Veigar,inte i rankat iaf..Rekommenderar Kata,sjukt op
Citera
2015-03-05, 21:22
  #21143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Han är helt värdelös just nu, haha. Finns ingen roll att spela honom i för tillfället, tror jag.
Noooo Varför förstöra en sådan gubbe?! Han var mitt lilla guldkorn, när jag verkligen behövde en vinst så tog jag fram honom och dominerade!
Citera
2015-03-06, 00:35
  #21144
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Noooo Varför förstöra en sådan gubbe?! Han var mitt lilla guldkorn, när jag verkligen behövde en vinst så tog jag fram honom och dominerade!
Dom var tvungen att nerfa honom på grund utav att han spelades som support på grund utav EN enda ability.

Citat:
Ursprungligen postat av Avurn
Nu kan ju jag inte direkt uttala mig om S4 för jag spelade inte så värst mycket, orkade inte hålla koll på vad som var bra och dåligt och alltid hålla koll på meta,builds och lyssna på folk som säger till dig hur du ska spela x champion.
Jo, men så är det å andra sidan i alla spel som har proffs som spelar, att man ska spela ungefär samma saker (Antingen vapen, "rätt" klasser eller rätt champ) så .. ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in