Citat:
Ursprungligen postat av
Kassadin
Noooo

Varför förstöra en sådan gubbe?! Han var mitt lilla guldkorn, när jag verkligen behövde en vinst så tog jag fram honom och dominerade!
Dom var tvungen att nerfa honom på grund utav att han spelades som support på grund utav EN enda ability.
Citat:
Ursprungligen postat av
Avurn
Nu kan ju jag inte direkt uttala mig om S4 för jag spelade inte så värst mycket, orkade inte hålla koll på vad som var bra och dåligt och alltid hålla koll på meta,builds och lyssna på folk som säger till dig hur du ska spela x champion.
Jo, men så är det å andra sidan i alla spel som har proffs som spelar, att man ska spela ungefär samma saker (Antingen vapen, "rätt" klasser eller rätt champ) så .. ja.