2015-05-16, 13:23
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Bara jag som har haft sjuka problem med lol senaste tiden? Slutar svara, disconnections osv..

Är på EUNE

Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
Haft samma skit på euw, vettefan...

http://boards.eune.leagueoflegends.com/en/c/announcements-en/ErvzMk1Y-increase-of-drophacks-may-2015
Citera
2015-05-16, 18:56
Medlem
Vassknivs avatar
Nya Ashe, vad händer om man aktiverar Q utan 5 stacks? Nollställs de, aktiveras något eller inget alls?
Citera
2015-05-17, 15:50
Bannlyst
Börjat spela Cassio i mitt, inte spelat henne efter dom gjorde remaken, men satan vad kul hon är att spela.
Citera
2015-05-17, 19:20
Medlem
Flopp3ns avatar
Citat:
Nya Ashe, vad händer om man aktiverar Q utan 5 stacks? Nollställs de, aktiveras något eller inget alls?

Du får endast attack speed.

Körde lite av den nya Ashe idag. Känns ganska efterblivet nu när man inte kan critta med henne längre utan så fort man stackar en frost shot på target så gör du en massa små "crits".
Gillar inte detta eftersom man aldrig kan critta på första skottet..
Citera
2015-05-17, 19:29
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flopp3n

Körde lite av den nya Ashe idag. Känns ganska efterblivet nu när man inte kan critta med henne längre utan så fort man stackar en frost shot på target så gör du en massa små "crits".
Haha hennes gamla passive var skit, hur kan du sakna den? Att som marksman bli belönad för att inte attacka är ju enbart idiotiskt...
Citera
2015-05-17, 20:03
Medlem
Fargoths avatar
Bra att de gjorde om Ashe. Hon var utan tvekan den tråkigaste champen i spelet.
Citera
2015-05-17, 20:36
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flopp3n

Ah okej!

En till fråga.. Shens Q alltså, gäller det bara om man last hittar med den eller får man heal om man dödar så länge buffen är på targeten? :S
Citera
2015-05-17, 20:51
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ah okej!

En till fråga.. Shens Q alltså, gäller det bara om man last hittar med den eller får man heal om man dödar så länge buffen är på targeten? :S

Om dom inte ändrat honom så får du lifesteal/spellvamp på all dmg du gör på den/det som är targetat.
Citera
2015-05-17, 21:15
Medlem
saejverts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Har spelat en del Diana men Ahris spelstil passar mig mycket bättre. Ahri är ju lite mer playmaker med sin charm och lite större mobility. Håller med om Ludens Echo superbra item på såväl AP Bruisers som Mages/Assassins.

Veigar verkar vara bortglömd. En vän till mig som spelat honom mycket gnäller över att nerfen på hans E har förstört honom helt. Den där lilla fördröjningen gör den tydligen busenkel att undvika. Sedan var ju inte Veigar särskilt populär innan heller.

Då tycker jag att du garanterat ska fortsätta med Ahri. Det jag tycker är väldigt skönt med Ahri är att pga hennes escape så finns det ingen supercounter till henne, det skulle väll isåfall vara Yasou då eftersom han kan shielda hennes spells. Men möter man en yasou så är det bara att sätta en ward på vadera sida och farma så mycket som möjligt i väntan på gank.

Är det någon annan som märker problem med EUW?
Köpte precis EXP boost till mitt andra acc jag tänkte levla upp, så har suttit och nött botgames nu (Med vanligt folk emot bottar dvs) men fick attempting to reconnect mitt i allt. Väntade ett bra tag men kom inte in, nu står det "the game has crashed, Please try to reconnect to the game" och det har de väll stått i över en timme nu..
Citera
2015-05-17, 21:39
Medlem
Kommer inte förbi "logging on" när jag ska spela???? har ändrat DNS till 8.8.8.8 samt försökt med 8.8.4.4 men inget funkar, startat om modemet flera gånger fattar inte vad problemet är har någon nåt förslag åt mig )
Citera
2015-05-17, 22:37
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Bra att de gjorde om Ashe. Hon var utan tvekan den tråkigaste champen i spelet.
Tråkig och tråkig vet jag väl inte, tycker att det är snarare hennes kit led alldeles för mycket i spelet. Sjukt svårt att spela en bra ashe va det ju så.. Jag tyckte hon i varje fall var väldigt rolig om man faktiskt kom till lategame med henne med okej lane och midgame.
Senast redigerad av irken 2015-05-17 kl. 22:42.
Citera
2015-05-18, 00:15
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Tråkig och tråkig vet jag väl inte, tycker att det är snarare hennes kit led alldeles för mycket i spelet. Sjukt svårt att spela en bra ashe va det ju så.. Jag tyckte hon i varje fall var väldigt rolig om man faktiskt kom till lategame med henne med okej lane och midgame.

Nog för att ADC är min minsta "main", men Ashe tog nog priset. Hennes kit hör snarare hemma i någon hemmasnickrad WC3-mod från 2004. Hur kan det vara roligt? En passiv som bara funkar om man inte attackerar, en slow-toggle Q, en W som man spammar satan och en ult som visserligen är jävligt bra, men igen, tråkig som fan. E vet jag inte ens vad den gör. Clairvoyance-grejen väl?

Nej fy fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in