Citat:
Ursprungligen postat av
PrinceMeandor
Har spelat en del Diana men Ahris spelstil passar mig mycket bättre. Ahri är ju lite mer playmaker med sin charm och lite större mobility. Håller med om Ludens Echo superbra item på såväl AP Bruisers som Mages/Assassins.
Veigar verkar vara bortglömd. En vän till mig som spelat honom mycket gnäller över att nerfen på hans E har förstört honom helt. Den där lilla fördröjningen gör den tydligen busenkel att undvika. Sedan var ju inte Veigar särskilt populär innan heller.
Då tycker jag att du garanterat ska fortsätta med Ahri. Det jag tycker är väldigt skönt med Ahri är att pga hennes escape så finns det ingen supercounter till henne, det skulle väll isåfall vara Yasou då eftersom han kan shielda hennes spells. Men möter man en yasou så är det bara att sätta en ward på vadera sida och farma så mycket som möjligt i väntan på gank.
Är det någon annan som märker problem med EUW?
Köpte precis EXP boost till mitt andra acc jag tänkte levla upp, så har suttit och nött botgames nu (Med vanligt folk emot bottar dvs) men fick attempting to reconnect mitt i allt. Väntade ett bra tag men kom inte in, nu står det "the game has crashed, Please try to reconnect to the game" och det har de väll stått i över en timme nu..