2015-01-03, 17:00
  #20533
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Vad vill du att vi ska svara? Sluta fuska (dvs scripta) så ska du se att det blir 5v5 istället för 1v5.
Fattar verkligen inte grejen med att du klagar på dina medspelare när dom är legit och du inte är det.
Vad betyder att man scriptar?
Citera
2015-01-03, 18:03
  #20534
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biqqus
http://i.gyazo.com/b491152ba5a848df9c69f7b43fcd6150.png

Såhär ser mitt average game ut, jag får verkligen kötta 1 eller 2v5 precis hela matchen medan mina teammates feedar och går livet riktigt surt, men det lyckas oftast ändå. När kommer man upp i elo liksom? är det bottar jag spelar med? riktigt frustrerande.
Om du lyckas få sådär höga stats varje game men ändå förlora är du riktigt jävla dålig. Jag menar helt urusel. Visst, du kan döda folk men du är oförmögen att hjälpa ditt lag. Det är ett lagspel. Det innebär att man måste samarbeta för att vinna.
Citera
2015-01-03, 18:33
  #20535
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Vad betyder att man scriptar?
Uuh, scriptar man så använder man en externt program som kontrollerar en champs när x sak händer, typ skjuter nidalee ett spear emot dig dodgear du. Du gör alltså inget själv och är slåendes värdelös.
Citera
2015-01-03, 21:36
  #20536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurikan
Blev just promotad till silver 1 någon som har några tips för att ta sig förbi s1 och upp till gold? har hört att silver division 1 innehåller de värsta spelarna och oftast så är det flamers med i bilden då alla så gärna vill upp till gold...
Då jag verkligen varit taggad på att vinna en serie, så har det oftast gått åt helvete. Spela och ha kul bara, det går bättre då!
Citera
2015-01-03, 21:37
  #20537
Medlem
Biqquss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Vad vill du att vi ska svara? Sluta fuska (dvs scripta) så ska du se att det blir 5v5 istället för 1v5.
Fattar verkligen inte grejen med att du klagar på dina medspelare när dom är legit och du inte är det.

Jag tror inte riktigt du förstått innebörden av scripting.. jag använder mig inte av något jävla superscript som dodgar spells och spelar min hjälte.

Jag har två, ett som visar mig windowsklockan och ett annat som gör att jag kan byta musik i spotify utan att tabba ner.. är du avundsjuk eller vad är det frågan om? :P

Vill väl att ni ska berätta för mig när man får spela med folk i samma klass.. det här är nämligen väldigt tråkigt.
Citera
2015-01-03, 22:17
  #20538
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biqqus
Jag tror inte riktigt du förstått innebörden av scripting.. jag använder mig inte av något jävla superscript som dodgar spells och spelar min hjälte.

Jag har två, ett som visar mig windowsklockan och ett annat som gör att jag kan byta musik i spotify utan att tabba ner.. är du avundsjuk eller vad är det frågan om? :P

Vill väl att ni ska berätta för mig när man får spela med folk i samma klass.. det här är nämligen väldigt tråkigt.
Alltså, jag vet inte om du inte kommer ihåg vad du skriver eller om du tror att det du skriver försvinner men i dina senaste inlägg så har du indirekt berättat att du använder scripts (Och nej inga jävla windows scripts) som hjälper dig att spela din gubbe, där du tyvärr har försagt dig lite;

Citat:
Jag gör typ 15 insecs per match och stompar hejvilt, men det är ingen som märker det.. inte ett "wp" eller någonting, scriptar förvisso men det vet ju inte dessa gossar om.

Citat:
Äh, det är ju bara ett litet hjälpmedel i stil med att läsa en guide på mobafire.


Nej, jag är inte avundsjuk utan jag är bara arg för det är precis såna spelare som du som förstör lol - scripting är verkligen inte något som är "okej" eller så, det är ett fusk. Ska du fuska så behöver du verkligen inte skryta över hur duktig du är - det är ju inte ens du som spelar.

Jag hoppas du för guds skull stannar kvar i låg elo så vi i den högre elon slipper spela emot fuskare som tror dom är bra.
Citera
2015-01-03, 23:12
  #20539
Medlem
Biqquss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Alltså, jag vet inte om du inte kommer ihåg vad du skriver eller om du tror att det du skriver försvinner men i dina senaste inlägg så har du indirekt berättat att du använder scripts (Och nej inga jävla windows scripts) som hjälper dig att spela din gubbe, där du tyvärr har försagt dig lite;






Nej, jag är inte avundsjuk utan jag är bara arg för det är precis såna spelare som du som förstör lol - scripting är verkligen inte något som är "okej" eller så, det är ett fusk. Ska du fuska så behöver du verkligen inte skryta över hur duktig du är - det är ju inte ens du som spelar.

Jag hoppas du för guds skull stannar kvar i låg elo så vi i den högre elon slipper spela emot fuskare som tror dom är bra.

Men alltså, scriptsen gör ingenting för spelet.. 15 insecs är inte ett problem för mig eftersom jag mainar lee, jag kan snubben utan och innan.. vart har jag ens insinuerat att jag använder scripts som altererar spelet i sig? du är så otroligt fientligt inställd gentemot mig att du är förblindad.

Och du, oroa dig inte.. vi ses nog i högre elo sinom tid, när jag fått fått bort min rank restriction.
Citera
2015-01-03, 23:36
  #20540
Medlem
gurka5OOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biqqus
Men alltså, scriptsen gör ingenting för spelet.. 15 insecs är inte ett problem för mig eftersom jag mainar lee, jag kan snubben utan och innan.. vart har jag ens insinuerat att jag använder scripts som altererar spelet i sig? du är så otroligt fientligt inställd gentemot mig att du är förblindad.

Och du, oroa dig inte.. vi ses nog i högre elo sinom tid, när jag fått fått bort min rank restriction.
Du, du har insinuerat att du använder skrips som påverkar spelet.


"Jag gör typ 15 insecs per match och stompar hejvilt, men det är ingen som märker det.. inte ett "wp" eller någonting, scriptar förvisso men det vet ju inte dessa gossar om."

Det fetstilta ger ett starkt intryck av att du använder otillåtna hjälpmedel. Om du bara hade använt dessa oskylldiga spotify och klock-skripten, så hade du ju inte behövt ta med det i inlägget då det inte har någon påvärkan på spelet.

"Skriptar förvisso". Antingen så ljuger du eller så skriver du otroligt klumpigt.
Citera
2015-01-03, 23:41
  #20541
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Hur många runepages har ni?

Jag har 3. ADC,AP och AD-jungle
Citera
2015-01-03, 23:50
  #20542
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Hur många runepages har ni?

Jag har 3. ADC,AP och AD-jungle

9, när det var bug för några år sedan kunde det utnyttjas. Skulle annars nöja med mig med Max 5
Adc, support , mid, ad Jung/top, ap Jung/top
Citera
2015-01-04, 00:11
  #20543
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Hur många runepages har ni?

Jag har 3. ADC,AP och AD-jungle
4. Atk Speed, Ad, Ap och Tank. Räcker till det mesta.
Citera
2015-01-04, 00:38
  #20544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Hur många runepages har ni?

Jag har 3. ADC,AP och AD-jungle

Har fyllt alla 20 för olika roller och matchups
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in